Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Tik eurokit tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 533 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #41725 - Tik eurokit tsx
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1764 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Toon 12-3-2007 18:52 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx rider 4- live
nou heb 2 eurokit's gehad bijde slecht afgewerkt (scherpe randjes)

eerste niks aan gedaan

tweede beetje afgewerkt (liep stuk rustiger)


maar kijk eens naar die foto, randjes zijn mooi afgerond enz. Dit kan toch niet voor problemen zorgen zeker niet alsk vanplan ben om 400 km in te rijden
 
Blijhoofd 12-3-2007 18:56 Print reply

Posts: 7378
Ik had het ook bij men Eurokit hoort gewoon bij die cilinders, zolang je het bij het hoge toeren gebied niet hoort is het niet erg.

Ik heb me keer laten vertellen dat het komt doordat het hemd van die cilinder zo dun is.
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Toon 12-3-2007 18:59 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd
Ik had het ook bij men Eurokit hoort gewoon bij die cilinders, zolang je het bij het hoge toeren gebied niet hoort is het niet erg.

Ik heb me keer laten vertellen dat het komt doordat het hemd van die cilinder zo dun is.


ja is idd heel dun, zou dat dan lichtes trillen ?

En iemand ervaring met hoelang een zuiger ongeveer meegaat en de cilinder ?
En welke top met vertanding 12 51, proma, 16mm te halen is.

Ook zou ik graag willen weten of de niet volledig opengaande spoelers voor merkbaar vermogenverlies zorgen

Dit bericht is gewijzigd door toon op 12-3-2007 om 19:05 uur.
 
T_S_X_ 12-3-2007 19:17 Print reply

Posts: 1214
geen idee of het merkbare vermogenswinst op levert maar ik zou het proberen..

Ik heb namelijk een nieuwe cilinderkop + nieuwe pakkingen en 1 extra voetpakking (had het zelfde probleem) en hij maakt nu ff mooi 2k meer toeren.. (belachelijk veel toeren maakt dat ding trouwens)
 
Toon 12-3-2007 19:21 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T_S_X_
geen idee of het merkbare vermogenswinst op levert maar ik zou het proberen..

Ik heb namelijk een nieuwe cilinderkop + nieuwe pakkingen en 1 extra voetpakking (had het zelfde probleem) en hij maakt nu ff mooi 2k meer toeren.. (belachelijk veel toeren maakt dat ding trouwens)


Ja, maar voor mij is koppel belangrijker dus alk hem ophoog wordt hij hoogtoeriger.

En iemand ervaring met hoelang een zuiger ongeveer meegaat en de cilinder ?
En welke top met vertanding 12 51, proma, 16mm te halen is.

Ook zou ik graag willen weten of de niet volledig opengaande spoelers voor merkbaar vermogenverlies zorgen
 
2takt Gangster 12-3-2007 19:28 Print reply

Posts: 1147
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]


Ja, maar voor mij is koppel belangrijker dus alk hem ophoog wordt hij hoogtoeriger.

En iemand ervaring met hoelang een zuiger ongeveer meegaat en de cilinder ?
En welke top met vertanding 12 51, proma, 16mm te halen is.

Ook zou ik graag willen weten of de niet volledig opengaande spoelers voor merkbaar vermogenverlies zorgen



cilinder hoelang die meegaat licht aan jezelf (smering, rijstijl ed)
heb met me 1e ruim 10 000 gereden 2de 4000 toen is die verkocht

topsnelheid mijne had met 11-52 85 egte km (was licht afgewerkt)

denk met jou vertanding rond de 85/90

Dit bericht is gewijzigd door tsx rider 4- live op 12-3-2007 om 19:29 uur.
 
Toon 12-3-2007 19:30 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx rider 4- live
[...]



cilinder hoelang die meegaat licht aan jezelf (smering, rijstijl ed)
heb met me 1e ruim 10 000 gereden 2de 4000 toen is die verkocht

topsnelheid mijne had met 11-52 85 egte km (was licht afgewerkt)

denk met jou vertanding rond de 85/90

Dit bericht is gewijzigd door tsx rider 4- live op 12-3-2007 om 19:29 uur.


wow, ik gok dan op een goede 80 voor mij. Nog iemand ervaring met het niet heel opengaan van spoelers en vermogenverlies ?

alle informatie is welkom, ik smeer 1:40 is dat trouwens te vet?
 
2takt Gangster 12-3-2007 19:31 Print reply

Posts: 1147
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]


wow, ik gok dan op een goede 80 voor mij. Nog iemand ervaring met het niet heel opengaan van spoelers en vermogenverlies ?

alle informatie is welkom, ik smeer 1:40 is dat trouwens te vet?



1:40 is prima
 
Toon 12-3-2007 19:39 Print reply

Posts: 1679
hoelang reden jullie ongeveer in ? En wie kan nog antwoorden op de vorige paar onbeantwoorde vraagjes ?
 
christianos 12-3-2007 19:40 Print reply

Posts: 20445
Toon 12-3-2007 19:45 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/69


had ik al gelezen ik denk als ik 350 km doe en dan een iets kleinere sproeier (nu iets te vet) zet het wel zal volstaan ?
 
tsxj oran 12-3-2007 19:54 Print reply

Posts: 6498
gooi er is euro 98 in en kijk of hij nog tikt
 
oud
Toon 12-3-2007 19:56 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
gooi er is euro 98 in en kijk of hij nog tikt


detoneren is het niet, geen putjes of iets op men zuiger. Maar proberen kan zeker geen kwaad
 
tsxj oran 12-3-2007 20:16 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
[...]


detoneren is het niet, geen putjes of iets op men zuiger. Maar proberen kan zeker geen kwaad

door detoneren hoef je niet perse putjes in je zuiger te krijgen, maar het is zeker het proberen waard
 
oud
Toon 12-3-2007 20:17 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]

door detoneren hoef je niet perse putjes in je zuiger te krijgen, maar het is zeker het proberen waard


dus is het ook niet altijd schadelijk ? En wat zijn de symptomen daarvan, zou het mss te zien zijn aan men bougie ofzo ?
 

Dit topic is 1764 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved