Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Polini EVO cilinder Voor Derbi Senda

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1140 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #41710 - Polini EVO cilinder Voor Derbi Send...
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5414 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jsze-MT5 11-3-2007 21:31 Print reply

Posts: 619
denk het wel ja. dan had ik er wel een paar extra dopjes olie in gedana, en dan eerst effe goed laten draaien, 10 min ofzo, uit zetten, helemaal aflaten koelen, daarna stukje rijden. PS niet met zn 2e, gewoon kilometer of 6 gewoon laag toerig, en dan uitzetten aflaten koelen, en dan gewoon rustig gaan rijden waar je heen wilt, en dan bij 200 kilmeter ofzo dan is het wel goed maar als je brommer 11000 toeren draait hoe wil je laag toerig gaan rijden, dan rij je bijna 10 kmpu
 
goeie moggel
MT70-nolimit 11-3-2007 21:32 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jsze-MT5
denk het wel ja. dan had ik er wel een paar extra dopjes olie in gedana, en dan eerst effe goed laten draaien, 10 min ofzo, uit zetten, helemaal aflaten koelen, daarna stukje rijden. PS niet met zn 2e, gewoon kilometer of 6 gewoon laag toerig, en dan uitzetten aflaten koelen, en dan gewoon rustig gaan rijden waar je heen wilt, en dan bij 200 kilmeter ofzo dan is het wel goed maar als je brommer 11000 toeren draait hoe wil je laag toerig gaan rijden, dan rij je bijna 10 kmpu

hmm je bent wel het verkeerde voorbeeld aan het geven maat
 
gaat lang goed
driver004 11-3-2007 21:32 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jsze-MT5
denk het wel ja. dan had ik er wel een paar extra dopjes olie in gedana, en dan eerst effe goed laten draaien, 10 min ofzo, uit zetten, helemaal aflaten koelen, daarna stukje rijden. PS niet met zn 2e, gewoon kilometer of 6 gewoon laag toerig, en dan uitzetten aflaten koelen, en dan gewoon rustig gaan rijden waar je heen wilt, en dan bij 200 kilmeter ofzo dan is het wel goed maar als je brommer 11000 toeren draait hoe wil je laag toerig gaan rijden, dan rij je bijna 10 kmpu


jij snapt er niet veel van wel?
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Ice Ap rs50 11-3-2007 21:32 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennie1
Nee nee ik kan m 2dehands krijgen wel haast nieuw 2000 gelopen.
Hijs alleen wel sn suiger kwijt geraakt dus die moek derbij koipen

Dit bericht is gewijzigd door dennie1 op 11-3-2007 om 21:27 uur.


waarom vraag je hem dan niet wat de powerband is
 
GTI - GTD - BMW
dennie1 11-3-2007 21:33 Print reply

Posts: 1003
Ja dat sou goed kunen, maar het is alleen de suiger dus na een km of 100 is het denk wel goed.
 
Jsze-MT5 11-3-2007 21:33 Print reply

Posts: 619
pff zo heb ik altijd gedaan, en ding lup als n titjen
 
goeie moggel
dennie1 11-3-2007 21:34 Print reply

Posts: 1003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


waarom vraag je hem dan niet wat de powerband is


Waar die begint?
 
Royal Club 11-3-2007 21:34 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennie1
zouk m dan nog moeten inrijden met een nieuwe suiger


zuiger inrije, ff 100km inrije, zo gedaan

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jsze-MT5
[...]


jah je komt aan de 11000 toeren
en dan wil je hem rusig in rijden, nouw veel vast loop plezier


jij weet niet waar je over praat merk ik

weet jij wat inrije is?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
MT70-nolimit 11-3-2007 21:35 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jsze-MT5
pff zo heb ik altijd gedaan, en ding lup als n titjen

dan mag je van geluk spreken beunhaas

@Topicstarter, over inrijden is genoeg te vinden op de site.
 
gaat lang goed
driver004 11-3-2007 21:36 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennie1
[...]


Waar die begint?


dat is bijna altijd ander
hij heeft mischien een andere uitlaat,onsteking,carb,vertanding






dit gaat nergens meer over...
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
dennie1 11-3-2007 21:37 Print reply

Posts: 1003
Terug naar mn vraag Wat kan ik met die cilinder berijken?
Want hier komt niet egt veel uit.

Dit bericht is gewijzigd door dennie1 op 11-3-2007 om 21:37 uur.
 
Ice Ap rs50 11-3-2007 21:37 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennie1
[...]


Waar die begint?


jah, vind ik maar logisch. en waar die eindigd en met voor setup ie reed
 
GTI - GTD - BMW
Jsze-MT5 11-3-2007 21:38 Print reply

Posts: 619
110 moet tog wel lukken bij netjes inrijden
 
goeie moggel
Royal Club 11-3-2007 21:38 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennie1
Terug naar mn vraag Wat kan ik met die cilinder berijken?
Want hier komt niet egt veel uit.

Dit bericht is gewijzigd door dennie1 op 11-3-2007 om 21:37 uur.


wat wil je bereiken is de vraag eerst


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jsze-MT5
110 moet tog wel lukken bij netjes inrijden



mij maken mensen soms wel eens belachelijk, maar jij weet ECHT niet waar je het over heb
post niks meer in dit topic aub

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 11-3-2007 om 21:39 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Ice Ap rs50 11-3-2007 21:38 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennie1
Terug naar mn vraag Wat kan ik met die cilinder berijken?
Want hier komt niet egt veel uit.

Dit bericht is gewijzigd door dennie1 op 11-3-2007 om 21:37 uur.


sneller optrekken, hogere top, meer vermogen

logisch toch, daarom is het een opvoer cilinder.
 
GTI - GTD - BMW

Dit topic is 5414 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved