Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Dat is klote ! probleempjuh :S

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 945 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4170 - Dat is klote ! probleempjuh :S
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 832 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR-Freak Sybren 7-6-2002?15:33 Print topicpost
Posts: 68
Ik heb dus op één van m,n 2 nsr's een mbx blok,6 versn,en een 110cc malossi cilinder,zuiger=53,0mm
Ik had net een nieuwe zuigerveer...ongeveer 200km ingereden en jagen 127 km/h autokm...
Was ik gisteren in een dorp hier vlakbij,rij heel rustig weg,valt ie uit :a
en ik kreeg hem ook niet meer aan..alleen zeer moeilijk in z,n 2...en als je de koppeling in had en gas los viel hij uit.
Nou ik dus vandaag alles checken,of ie vonkte,carberateur schoongemaakt,allemaal perfect,en nog steeds geen geluk.
Toen de cilinderkop eraf...zaten kleine pikjes in,en toen de cilinder,helemaal geen enkele kras ! alleen de zuiger is >>> :a ! bovenkant van de zuiger allemaal pikjes en op de zuiger aan de inlaatkant,bij het gat van de xtra spoeling een scheur erin,de zuigerveer zat vast omdat er pikjes waren die hem vastzetten,dus alleen de zuiger naar de kloten...zuigerveer is nog wel helemaal heel,hij reed werkelijk waar zo mooi en nu dit...carter lijkt of er een klein randje uitgesleten is...maar of dit zo was ?
het is gewoon een mbx blokkie...gewoon goede krukas,lagers en alles perfect,en de cilinder is natuurlijk voor dit blok,'k heb een originele mbx cilinderkop erop...
nu mijn vraag...wat kan dit zijn ??? iemand ervaring mee ?
 

dick1 7-6-2002?15:55 Print reply
Posts: 971
te heet ofzo maar wel een beetje sterk 127
 
NSR-Freak Sybren 7-6-2002?15:59 Print reply
Posts: 68
nou dick,kom mar us my dien broer...kenne jim ut sjen
 
Junkie XR 7-6-2002?16:00 Print reply

Posts: 5753
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Je bent wel sneller, we weten nu wel dat jij wel de 135 haalt, getuned, blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!
 
NSR-Freak Sybren 7-6-2002?16:01 Print reply
Posts: 68
maar nu natuurlijk ff niet :a
 
Siepie Wokkel 7-6-2002?16:22 Print reply
Posts: 3888
damn, en wie komt er weer met zn reactie op de snelheid houd je bek dan man, we weten nu wel dat een honda volgens jou niet over de 100 gaat


enne sybren, erg kut voor je man, maar gelukkig alleen maar de zuiger
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
SIWWN 7-6-2002?16:27 Print reply
Posts: 7079








 
NSR-Freak Sybren 7-6-2002?16:36 Print reply
Posts: 68
haha vette smiley's...maargoed...weet iemand nou al wat dit probleempjuh is ?
 
Rene 7-6-2002?16:53 Print reply
Posts: 2573
ik gok een kapotte zuiger
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 7-6-2002?17:01 Print reply

Posts: 7007
Ja kut voor je, probeer een andere zuiger zou ik zeggen
 
nobody fuck with us!!
NSR-Freak Sybren 7-6-2002?18:25 Print reply
Posts: 68
ja bestwel klote maarja...te warm geweest denk ik :a , kan gebeuren met veel power
nieuwe zuiger is on his way
 
NSR-Freak Sybren 7-6-2002?18:27 Print reply
Posts: 68
ff radiateur van yamaha yz250 erop dan koelt het in ieder geval beter, maar of het helpt ? geen idee
 
dick1 7-6-2002?18:37 Print reply
Posts: 971
sym:
zuigerveer aan gort, wat voor tandwiel verhouding heb je? en met hoeveel toeren reed je 127?
 
-Michiel RS- 7-6-2002?18:38 Print reply
Posts: 2803
Quote:
Ik had net een nieuwe zuigerveer...ongeveer 200km ingereden en jagen 127 km/h autokm...


dus 200km rustig gedaan en daarna in 1 keer volgas? sja dan heb je niet goed ingereden.

enne alleen 1 zuigerveertje vervangen slaat nergens op, beter meteen hele zuiger vervangen met nieuwe veren.
 
Pingu 7-6-2002?19:03 Print reply
Posts: 1842
127 moet toch eigenlijk best gaan met zo een setup???? marruh.. niet goed ingereden of te warm ja, maar dat is al gezegd.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Joost 7-6-2002?20:19 Print reply
Posts: 1108
Dat ie te warm is geweest lijkt me wel duidelijk. Maar waarom is te warm geworden? Hij zei dat ie op een rustig stukje uitviel. Ik denk dat er toch iets mis is met je carb of brandstof. Op een of andere manier is arm gaan lopen en te warm geworden. Een moter loopt niet spontaan warm. Als je eerst 127 heb gereden dan naait ie niet vast als je 'rustig' 80 loopt te tuffen (of je moet et natuurlijk in de 1 hebben gereden ofzo )

Heb je wel een benzine filter? Het wil wel eens gebeuren dat er een klein stukje vuil door uit je tank in een je carb gaat zitten kutten. Vervolgens haal je em uit elkaar en weg is et, ziet er niks van terug.

 
It is going to be a Endless summer...

Dit topic is 832 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved