Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - leovinci of yasuni

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1136 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #41676 - leovinci of yasuni
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2321 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mblover 10-3-2007 17:38 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nouwk
[...]


Zucht, daar gaat het niet om, het gaat om het trekken en niet om zn top, en trekken doet ie zeker, dus. (En hield hem nog wel een eind bij anders, maar qua top wint hij natuurlijk )

En tis nog goedkoper ook

Dit bericht is gewijzigd door Nouwk op 10-3-2007 om 15:59 uur.


Royal heeft het ook over trekken, alleen hij heeft het meer over het trekken bij een iets hogere snelheid.

En een sprintje is niet eerlijk tussen jullie, jij bent een klein wss erg ligt meisje, en hij is een of andere wandelende boom ofzo in vergelijking met jou
 
Karlmt5 10-3-2007 17:57 Print reply

Posts: 2296
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]


Royal heeft het ook over trekken, alleen hij heeft het meer over het trekken bij een iets hogere snelheid.

En een sprintje is niet eerlijk tussen jullie, jij bent een klein wss erg ligt meisje, en hij is een of andere wandelende boom ofzo in vergelijking met jou



ik reed met m'n 1.82..


 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
dennie1 10-3-2007 18:41 Print reply

Posts: 1003
Wat heeft die jongen nou liever, een uitlaatje voor dagelijks gebruik of af en toe.
Voor af en toe sou ik de yasuni pakken.
Maar om er elke dag mee naar sgool te rijden geef mij dan maar een brommer die lkkr rustig rijd en niet so hoogtoerig is en niks doet in de lage toeren.
 
Bruuns 10-3-2007 18:48 Print reply

Posts: 2213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
[...]



ik reed met m'n 1.82..




het is de hele fucking vraag niet. anouk lezen. en niet zo wijs doen fijn dat je brom wheelies maakt, niks aparts aan in brommerland

zou voor de leo gaan, het word geen sprint brommer, toeren = vermogen, maar ook slijtage.

geluid valt altijd wel wat aan te doen.


 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
dennie1 10-3-2007 19:09 Print reply

Posts: 1003
Precies zoals ik al sei op een nieuwe brommer ga gewoon voor de leo KLAAR.
 
Karlmt5 10-3-2007 19:12 Print reply

Posts: 2296
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bruuns
[...]


het is de hele fucking vraag niet. anouk lezen. en niet zo wijs doen fijn dat je brom wheelies maakt, niks aparts aan in brommerland

zou voor de leo gaan, het word geen sprint brommer, toeren = vermogen, maar ook slijtage.

geluid valt altijd wel wat aan te doen.





hij wil harder optrekken, maar ik denk niet dat die leo harder gaat trekken dan die hij nu heeft..

dus wat jij andwoord is niet nuttig op die hele fucking vraag

Dit bericht is gewijzigd door Karlmt5 op 10-3-2007 om 19:13 uur.
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
dennie1 10-3-2007 19:14 Print reply

Posts: 1003
Dat doet die leo wel
 
Karlmt5 10-3-2007 19:14 Print reply

Posts: 2296
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennie1
Dat doet die leo wel



harder optrekken dan een mk,?
reken maar dat als je in de powerband van de mk zit dat hij egt wel harder trekt dan de leo. en voor het geval je het niet weet, standaart uitlaat van een rx = mk

Dit bericht is gewijzigd door Karlmt5 op 10-3-2007 om 19:16 uur.
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
Bruuns 10-3-2007 19:23 Print reply

Posts: 2213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
[...]



harder optrekken dan een mk,?
reken maar dat als je in de powerband van de mk zit dat hij egt wel harder trekt dan de leo. en voor het geval je het niet weet, standaart uitlaat van een rx = mk

Dit bericht is gewijzigd door Karlmt5 op 10-3-2007 om 19:16 uur.


dat is de vraag dus niet

niet dat jij ooit een leo hebt aangeraakt.,

maargoed.. yasuni is betere uitlaat word hier gezegd, lekker hoogtoerig. maar voor dagelijks gebruik zou ik dan toch de leovincie nemen, als ie teveel lawaai maakt kun je er altijd nog meer demperwol in stoppen.

Dit bericht is gewijzigd door Bruuns op 10-3-2007 om 19:26 uur.
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
Remco RS 10-3-2007 19:28 Print reply

Posts: 11463
of een giannelli, die loopt erg leuk op ori cilinder
 
Bruuns 10-3-2007 19:29 Print reply

Posts: 2213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
of een giannelli, die loopt erg leuk op ori cilinder


jonge, biatch dat is toch de hele fucking vraag niet.

idd waar, almachtige remco[/sub
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
-simon- 10-3-2007 19:33 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bruuns
[...]


jonge, biatch dat is toch de hele fucking vraag niet.

idd waar, almachtige remco[/sub


hij wil een andere pijp onder zijn brommer.
hij zit zelf tussen leo en yasuni te twijfelen. maar de leo is niet zo goed zeggen ze en de yasuni is (te)hoogtoerig voor dagelijks gebruik. dan is het toch ook handig dat iemand er nog een pijp bij zegt die mischien wel beetje ertussen in zit.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Jarco 10-3-2007 19:35 Print reply

Posts: 4520
IK zou voor de hmr2 gaan, leuke pijp, vrij hoogtoerig. Weet je zker dat je een snelle 50 hebt ts?. Anders heeft het nog weinig nut omdat de ori trage cilinder niet vooruit te branden is.

Mocht je ooit nog eens voor een 70 cc gaan, dan loopt de hmr2 er ook netjes op.

 
Royal Club 10-3-2007 19:36 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennie1
Wat heeft die jongen nou liever, een uitlaatje voor dagelijks gebruik of af en toe.
Voor af en toe sou ik de yasuni pakken.
Maar om er elke dag mee naar sgool te rijden geef mij dan maar een brommer die lkkr rustig rijd en niet so hoogtoerig is en niks doet in de lage toeren.


je koopt geen snelle uitlaat om rustig mee te rije imo
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Remco RS 10-3-2007 19:36 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
IK zou voor de hmr2 gaan, leuke pijp, vrij hoogtoerig. Weet je zker dat je een snelle 50 hebt ts?. Anders heeft het nog weinig nut omdat de ori trage cilinder niet vooruit te branden is.

Mocht je ooit nog eens voor een 70 cc gaan, dan loopt de hmr2 er ook netjes op.


is nieuwe rx
die hebben geen trage meer
 

Dit topic is 2321 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved