RiejuJossie |
10-3-2007 13:23 |
Posts: 502 |
Ik neem aan dat je je prop er al uit hebt?
Leovince is volgens mij laagtoeriger, dus zou beter moeten trekken..
|
|
|
|
BlackIce4 |
10-3-2007 13:25 |
Posts: 3654 |
in leovince uitlaten zitten schotten voor meer tegen druk... daarom lopen ze heel lekker op standaart cilindertjes en trekken dus ook leuk op
|
|
|
|
Bulletproof |
10-3-2007 13:33 |
Posts: 3350 |
qua top zijn deze 2 uitlaten even snel ongeveer.
Ik vind de leo sneller optrekken persoonlijk en een mooier geluidje te hebben.
Ook vind ik de uitlaat zelf van leo ook mooier dan die van yasuni.
|
|
|
|
Ice Ap rs50 |
10-3-2007 14:29 |
Posts: 7149 |
ik denk toch dat die yasuni sneller zal zijn, powerband ligt hoger dus zal meer vermogen ontwikkelen en dus harder trekken in hoge toeren. maar de r1 van yasuni is een nog betere uitlaat voor 50cc dan hmr/2.
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
Karlmt5 |
10-3-2007 14:35 |
Posts: 2296 |
ik zou helemaal geen andere uitlaat hale, want je hebt er al een MK onder ligge, en die trekt egt wel goed op hoor, en als je egt persee een andere uitlaat wilt doe dan de yasuni ja, want leovinci is laagtoeriger en rustiger
|
|
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin |
|
Royal Club |
10-3-2007 15:01 |
Posts: 60390 |
leo maakt tevens pokke herrie
yasuni R1 is ideaal voor std 50
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
dennie1 |
10-3-2007 15:09 |
Posts: 1003 |
Nou aangesien je je brommer net nieuw hebt zou ik voor de leovincie gaan die is lkkr rustig en rijd ook fijn die yasuni is alleen maar lomp en geweld denk niet dat je dta leuk gaat vinden voor een net nieuwe brommer.
Of koop een snelle metrakit rijden ook fijn niet te hoog niet te laagtoerig.
Dit bericht is gewijzigd door dennie1 op 10-3-2007 om 15:11 uur.
|
|
|
|
Royal Club |
10-3-2007 15:13 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dennie1
Nou aangesien je je brommer net nieuw hebt zou ik voor de leovincie gaan die is lkkr rustig en rijd ook fijn die yasuni is alleen maar lomp en geweld denk niet dat je dta leuk gaat vinden voor een net nieuwe brommer.
Of koop een snelle metrakit rijden ook fijn niet te hoog niet te laagtoerig.
Dit bericht is gewijzigd door dennie1 op 10-3-2007 om 15:11 uur.
lomp nog wel
je koopt een uitlaat om harder te gaan, en dat doe je door toeren te maken
toeren=vermogen
anders ga je geld uitgeven aan een pijp die zelfde is als ori ontgrensd
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
killerbee |
10-3-2007 15:39 |
|
Nouwk |
10-3-2007 15:43 |
Posts: 4242 |
Ik heb hetzelfde type RX als jij, en hem nu gedeeltelijk ontgrensd.
Nieuwere types hebben allemaal wat kleiner tandwiel voor, en ondanks dat m'n RX niet helemaal ontgrensd is, trekt ie wel als een malloot
(Ik trek bijv. een geheel ontgrensde Tzr met 16mm carb eruit en hij kan wheelies maken )
Ik zou dus eerst gewoon je eigen uitlaat ontgrenzen, vind je dat niets, kun je altijd nog een andere erbij kopen.
|
|
|
|
Royal Club |
10-3-2007 15:49 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Nouwk
Ik heb hetzelfde type RX als jij, en hem nu gedeeltelijk ontgrensd.
Nieuwere types hebben allemaal wat kleiner tandwiel voor, en ondanks dat m'n RX niet helemaal ontgrensd is, trekt ie wel als een malloot
(Ik trek bijv. een geheel ontgrensde Tzr met 16mm carb eruit en hij kan wheelies maken )
Ik zou dus eerst gewoon je eigen uitlaat ontgrenzen, vind je dat niets, kun je altijd nog een andere erbij kopen.
kan je met optrekken wel winnen lieve meid, maar als japs eenmaal in ze 3zit lig jij ergens 20km achter
als ik tandwiel 8 dr op gooi maak ik salto mortales
@killer: gia conti is sm uitlaat, en die zijn altijd weer anders dan onderlangs, ivm kortere afstand etc etc
maar t feit blijft, toeren = vermogen
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Nouwk |
10-3-2007 15:56 |
Posts: 4242 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
kan je met optrekken wel winnen lieve meid, maar als japs eenmaal in ze 3zit lig jij ergens 20km achter
als ik tandwiel 8 dr op gooi maak ik salto mortales
@killer: gia conti is sm uitlaat, en die zijn altijd weer anders dan onderlangs, ivm kortere afstand etc etc
maar t feit blijft, toeren = vermogen
Zucht, daar gaat het niet om, het gaat om het trekken en niet om zn top, en trekken doet ie zeker, dus. (En hield hem nog wel een eind bij anders, maar qua top wint hij natuurlijk )
En tis nog goedkoper ook
Dit bericht is gewijzigd door Nouwk op 10-3-2007 om 15:59 uur.
|
|
|
|
BlackIce4 |
10-3-2007 16:03 |
Posts: 3654 |
maar ik meen dat jij ook niet zoveel vermogen gewent bent. dan sta je al gouw te kijken als je pijpje eruit licht. maar als ik zou moeten kiezen had ik de leovince genomen omdat het gewoon een hele fijne uitlaat is voor straat gebruik maar uiteindelijk is het ook maar net wat je zelf het fijnste vind. geluid van een leo is niets mis mee en hij heeft prima looks. ik vind hem zn geld opzicht wel waard.
|
|
|
|
Sjoerd. |
10-3-2007 16:08 |
Posts: 2607 |
Neem een Yasuni. Altijd makkelijk voor als je nog een groter carbje enz neemt ( geen cil ). Yasuni R1 always fits on a 50 cc
Leo = ook goed, miss goedkoper? Maar ik zou yasuni nemen.
Owja, iedereen die voorbij komt ziet kevlar demper + yasuni plaatje = denken dat jij snel snel bent
Je moet wat als je ori rijd
|
|
|
|
Remco RS |
10-3-2007 17:34 |
Posts: 11463 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
als ik tandwiel 8 dr op gooi maak ik salto mortales
niet, want 10 is al te klein
maar ontgrenzen is al goed genoeg, desnoods een ander (iets groter een 12 ofzo) vtw
|
|
|
|