Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - leovinci of yasuni

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 832 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #41676 - leovinci of yasuni
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2352 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

apriliadude 10-3-2007 13:19 Print topicpost

Posts: 196
hey kheb nou net me nieuwe motorhispania in gerede en nou zit ik er over te denke om andere uitlaat te hale

welke is beter leovinci v6 of yasuni hmr/2

P.S.
gaat niet om snelheid maar hard op trekke:P
 
this is my church

RiejuJossie 10-3-2007 13:23 Print reply

Posts: 502
Ik neem aan dat je je prop er al uit hebt?

Leovince is volgens mij laagtoeriger, dus zou beter moeten trekken..
 
BlackIce4 10-3-2007 13:25 Print reply

Posts: 3654
in leovince uitlaten zitten schotten voor meer tegen druk... daarom lopen ze heel lekker op standaart cilindertjes en trekken dus ook leuk op
 
Bulletproof 10-3-2007 13:33 Print reply

Posts: 3350
qua top zijn deze 2 uitlaten even snel ongeveer.
Ik vind de leo sneller optrekken persoonlijk en een mooier geluidje te hebben.
Ook vind ik de uitlaat zelf van leo ook mooier dan die van yasuni.
 
Ice Ap rs50 10-3-2007 14:29 Print reply

Posts: 7149
ik denk toch dat die yasuni sneller zal zijn, powerband ligt hoger dus zal meer vermogen ontwikkelen en dus harder trekken in hoge toeren. maar de r1 van yasuni is een nog betere uitlaat voor 50cc dan hmr/2.
 
GTI - GTD - BMW
Karlmt5 10-3-2007 14:35 Print reply

Posts: 2296
ik zou helemaal geen andere uitlaat hale, want je hebt er al een MK onder ligge, en die trekt egt wel goed op hoor, en als je egt persee een andere uitlaat wilt doe dan de yasuni ja, want leovinci is laagtoeriger en rustiger

 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
Royal Club 10-3-2007 15:01 Print reply

Posts: 60390
leo maakt tevens pokke herrie

yasuni R1 is ideaal voor std 50
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
dennie1 10-3-2007 15:09 Print reply

Posts: 1003
Nou aangesien je je brommer net nieuw hebt zou ik voor de leovincie gaan die is lkkr rustig en rijd ook fijn die yasuni is alleen maar lomp en geweld denk niet dat je dta leuk gaat vinden voor een net nieuwe brommer.
Of koop een snelle metrakit rijden ook fijn niet te hoog niet te laagtoerig.

Dit bericht is gewijzigd door dennie1 op 10-3-2007 om 15:11 uur.
 
Royal Club 10-3-2007 15:13 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dennie1
Nou aangesien je je brommer net nieuw hebt zou ik voor de leovincie gaan die is lkkr rustig en rijd ook fijn die yasuni is alleen maar lomp en geweld denk niet dat je dta leuk gaat vinden voor een net nieuwe brommer.
Of koop een snelle metrakit rijden ook fijn niet te hoog niet te laagtoerig.

Dit bericht is gewijzigd door dennie1 op 10-3-2007 om 15:11 uur.


lomp nog wel

je koopt een uitlaat om harder te gaan, en dat doe je door toeren te maken

toeren=vermogen

anders ga je geld uitgeven aan een pijp die zelfde is als ori ontgrensd
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
killerbee 10-3-2007 15:39 Print reply

Posts: 746
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


lomp nog wel

je koopt een uitlaat om harder te gaan, en dat doe je door toeren te maken

toeren=vermogen

anders ga je geld uitgeven aan een pijp die zelfde is als ori ontgrensd

Leo v6 is eg wel sneller als ori ontgrenst or!
Persoonlijk vind ik hem lkkerder rijden. Ik heb ook op een hoogtoerige uitlaat gereden. de echte gianelli conti . Onderin totaal geen vermogen. Rijdt irri, leo niet
 
Nouwk 10-3-2007 15:43 Print reply

Posts: 4242
Ik heb hetzelfde type RX als jij, en hem nu gedeeltelijk ontgrensd.
Nieuwere types hebben allemaal wat kleiner tandwiel voor, en ondanks dat m'n RX niet helemaal ontgrensd is, trekt ie wel als een malloot
(Ik trek bijv. een geheel ontgrensde Tzr met 16mm carb eruit en hij kan wheelies maken )

Ik zou dus eerst gewoon je eigen uitlaat ontgrenzen, vind je dat niets, kun je altijd nog een andere erbij kopen.
 
Royal Club 10-3-2007 15:49 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nouwk
Ik heb hetzelfde type RX als jij, en hem nu gedeeltelijk ontgrensd.
Nieuwere types hebben allemaal wat kleiner tandwiel voor, en ondanks dat m'n RX niet helemaal ontgrensd is, trekt ie wel als een malloot
(Ik trek bijv. een geheel ontgrensde Tzr met 16mm carb eruit en hij kan wheelies maken )

Ik zou dus eerst gewoon je eigen uitlaat ontgrenzen, vind je dat niets, kun je altijd nog een andere erbij kopen.


kan je met optrekken wel winnen lieve meid, maar als japs eenmaal in ze 3zit lig jij ergens 20km achter

als ik tandwiel 8 dr op gooi maak ik salto mortales

@killer: gia conti is sm uitlaat, en die zijn altijd weer anders dan onderlangs, ivm kortere afstand etc etc

maar t feit blijft, toeren = vermogen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Nouwk 10-3-2007 15:56 Print reply

Posts: 4242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


kan je met optrekken wel winnen lieve meid, maar als japs eenmaal in ze 3zit lig jij ergens 20km achter

als ik tandwiel 8 dr op gooi maak ik salto mortales

@killer: gia conti is sm uitlaat, en die zijn altijd weer anders dan onderlangs, ivm kortere afstand etc etc

maar t feit blijft, toeren = vermogen


Zucht, daar gaat het niet om, het gaat om het trekken en niet om zn top, en trekken doet ie zeker, dus. (En hield hem nog wel een eind bij anders, maar qua top wint hij natuurlijk )

En tis nog goedkoper ook

Dit bericht is gewijzigd door Nouwk op 10-3-2007 om 15:59 uur.
 
BlackIce4 10-3-2007 16:03 Print reply

Posts: 3654
maar ik meen dat jij ook niet zoveel vermogen gewent bent. dan sta je al gouw te kijken als je pijpje eruit licht. maar als ik zou moeten kiezen had ik de leovince genomen omdat het gewoon een hele fijne uitlaat is voor straat gebruik maar uiteindelijk is het ook maar net wat je zelf het fijnste vind. geluid van een leo is niets mis mee en hij heeft prima looks. ik vind hem zn geld opzicht wel waard.
 
Sjoerd. 10-3-2007 16:08 Print reply

Posts: 2607
Neem een Yasuni. Altijd makkelijk voor als je nog een groter carbje enz neemt ( geen cil ). Yasuni R1 always fits on a 50 cc

Leo = ook goed, miss goedkoper? Maar ik zou yasuni nemen.


Owja, iedereen die voorbij komt ziet kevlar demper + yasuni plaatje = denken dat jij snel snel bent

Je moet wat als je ori rijd
 
Remco RS 10-3-2007 17:34 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]




als ik tandwiel 8 dr op gooi maak ik salto mortales



niet, want 10 is al te klein

maar ontgrenzen is al goed genoeg, desnoods een ander (iets groter een 12 ofzo) vtw
 

Dit topic is 2352 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved