Dirk-nsr |
10-3-2007 18:53 |
Posts: 16 |
jah ik heb al een frame geregeld
ennn ik ben goed in spullen verkopen
kheb vmiddag ff me velgen verkocht voor 200,- en dit keer waren ze t echt waard,, ze zyn zwart gepoedercoat. en er zit achter ook een remschijf..
dus heb ik gelyk weer een vraagje,, ik heb ze natuurlijk niet voor nix verkocht want ik vond ze eigelijk niet zo mooi,, kunnen er ook velgen onder van bijv. een aprillia onder?
Dit bericht is gewijzigd door Dirk-nsr op 10-3-2007 om 18:54 uur.
|
|
|
|
Dirk-nsr |
10-3-2007 21:36 |
Posts: 16 |
REACTIEE???
|
|
|
|
MTRudolf |
10-3-2007 21:55 |
Posts: 2464 |
alles is pas te maken moet je maar zeggen..
er kunne verschillende velgen idd onder..
ns-1 is ook wel mooi onder nsr
denk dat er weinig gereageerd word omdat iedereen in de kroeg zit of aant inzuipen is... tis weekend dusja
Dit bericht is gewijzigd door MTRudolf op 10-3-2007 om 21:56 uur.
Dit bericht is gewijzigd door MTRudolf op 10-3-2007 om 22:00 uur.
|
|
|
|
faberke |
10-3-2007 21:59 |
Posts: 209 |
ns-1 blokje is inderdaad mooi maar enige klote eraan is dat de pistonpen 13 mm en is moeilijk om daar vervangende of overmaat zuigers voor te krijgen je kan er altijd een mbx krukas in zette dan heb je wel pen 12
|
|
ble |
|
Dirk-nsr |
11-3-2007 9:50 |
Posts: 16 |
|
|
|
|
mblover |
11-3-2007 10:15 |
Posts: 5391 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: faberke
ns-1 blokje is inderdaad mooi maar enige klote eraan is dat de pistonpen 13 mm en is moeilijk om daar vervangende of overmaat zuigers voor te krijgen je kan er altijd een mbx krukas in zette dan heb je wel pen 12
Niet zeuren,
ns1 blokje is gewoon sneller,
opboren die hap, cilinder langs Lude of Bullet ofzo, leuke zuiger zoeken, 24 vlakschuif erbij + leuke uitlaat
en rijden maar.
Dan maar wat moeite doen voor de zuiger, als je meteen een goede koopt dan is dat niet zo'n ramp imo, gewoon goed inrijden en dan is er niks aan de hand.
|
|
|
|
faberke |
11-3-2007 10:25 |
Posts: 209 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]
Niet zeuren,
ns1 blokje is gewoon sneller,
opboren die hap, cilinder langs Lude of Bullet ofzo, leuke zuiger zoeken, 24 vlakschuif erbij + leuke uitlaat
en rijden maar.
Dan maar wat moeite doen voor de zuiger, als je meteen een goede koopt dan is dat niet zo'n ramp imo, gewoon goed inrijden en dan is er niks aan de hand.
|
|
ble |
|
Valid |
11-3-2007 10:58 |
Posts: 658 |
Als je niet moeilijk wilt doen met NS1 blok opscharrelen en dr in hangen enzo dan zou ik gewoon een 70malossi in je ori blok doen samen met een 20mm/24mm vlakschuif carb (24 trekt harder en geeft meer koppel). Dan nog een leuk uitlaatje (hoemoet bijvoorbeeld) en dan rijd je al wel een 100~110.
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
11-3-2007 11:57 |
Posts: 17929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Dirk-nsr
REACTIEE???
ff geduld he
|
|
|
|
HONDA MTX-TREME |
11-3-2007 11:58 |
Posts: 1486 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Valid
Als je niet moeilijk wilt doen met NS1 blok opscharrelen en dr in hangen enzo dan zou ik gewoon een 70malossi in je ori blok doen samen met een 20mm/24mm vlakschuif carb (24 trekt harder en geeft meer koppel). Dan nog een leuk uitlaatje (hoemoet bijvoorbeeld) en dan rijd je al wel een 100~110.
Wel harder ook, als je de poorten lichtjes kietelt.
Maat van me heeft een nsr met 70malossi, 24mm mikuni, proma gp.
En die liep van de zomer 120/125.
|
|
|
|
THOMASJEUHHH |
11-3-2007 12:04 |
Posts: 4159 |
waarom moeilijk doen?
neem een 80 blok, druk dr een 110 malossi op met dikke carb en uitlaat. dan boek je ale ns1 blokkies dr wel uit.
|
|
bwoaahhppp,,.. |
|
Frysk |
11-3-2007 12:05 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
alles is pas te maken moet je maar zeggen..
er kunne verschillende velgen idd onder..
ns-1 is ook wel mooi onder nsr
denk dat er weinig gereageerd word omdat iedereen in de kroeg zit of aant inzuipen is... tis weekend dusja
Dit bericht is gewijzigd door MTRudolf op 10-3-2007 om 21:56 uur.
Dit bericht is gewijzigd door MTRudolf op 10-3-2007 om 22:00 uur.
NS1 wielen zijn onder NSR eigenlijk nog het moeilijkste van allemaal te maken.
- je rempomp past niet
- je bijrijders steunen moeten er ook af
- je moet je brug verlassen
ik heb het bij mij zo gedaan
het hele voetsteunen systeem bij NSR --> afgeflext
beugeltjes + bijrijdersteunen aan frame gelast
toen gekeken of alles goed recht zat (beetje bij gebogen en zat precies recht) en toen het echt Vast gebakken
en zo is het na een mooi coatingslaagje
mja als je net wat meer moeite doet (ff balhoofdpen persen laten) kun je beter direkt spul van zo'n nieuwe wegmotor of brommer oid pas maken
want de hele achterkant past bij mij voor geen meter dus NS1 onder NSR past alleen bij voorvork
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 11-3-2007 om 12:08 uur.
|
|
giggitybyte |
|
- Han - |
11-3-2007 12:17 |
Posts: 9667 |
je kan ook je nsr brug houwe, moet je alleen een plaatje lassen voor je klauw, en aan het frame voor je rempomp
|
|
<10.000 posts |
|
Frysk |
11-3-2007 12:57 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
je kan ook je nsr brug houwe, moet je alleen een plaatje lassen voor je klauw, en aan het frame voor je rempomp
wat ik dus hierboven doe
NS1 heeft geen pro-link systeem
NSR wel
NS1 frame is er niet opgemaakt een pro-link systeem te hebben
en NSR frame is er niet opgemaakt wel een prolink systeem te hebben :()
|
|
giggitybyte |
|
mblover |
11-3-2007 13:05 |
Posts: 5391 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
waarom moeilijk doen?
neem een 80 blok, druk dr een 110 malossi op met dikke carb en uitlaat. dan boek je ale ns1 blokkies dr wel uit.
Tot je die ns1 cilinder opboort, dan zullen de inhouden niet veel verschillen.
Dan heb je op de ns1 cilinder het voordeel van de vlinderpoort.
|
|
|
|