Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Snelle nsr?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1228 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #41650 - Snelle nsr?
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3275 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Dirk-nsr 10-3-2007 18:53 Print reply

Posts: 16
jah ik heb al een frame geregeld
ennn ik ben goed in spullen verkopen
kheb vmiddag ff me velgen verkocht voor 200,- en dit keer waren ze t echt waard,, ze zyn zwart gepoedercoat. en er zit achter ook een remschijf..

dus heb ik gelyk weer een vraagje,, ik heb ze natuurlijk niet voor nix verkocht want ik vond ze eigelijk niet zo mooi,, kunnen er ook velgen onder van bijv. een aprillia onder?

Dit bericht is gewijzigd door Dirk-nsr op 10-3-2007 om 18:54 uur.
 
Dirk-nsr 10-3-2007 21:36 Print reply

Posts: 16
REACTIEE???
 
MTRudolf 10-3-2007 21:55 Print reply

Posts: 2464
alles is pas te maken moet je maar zeggen..
er kunne verschillende velgen idd onder..

ns-1 is ook wel mooi onder nsr


denk dat er weinig gereageerd word omdat iedereen in de kroeg zit of aant inzuipen is... tis weekend dusja



Dit bericht is gewijzigd door MTRudolf op 10-3-2007 om 21:56 uur.

Dit bericht is gewijzigd door MTRudolf op 10-3-2007 om 22:00 uur.
 
faberke 10-3-2007 21:59 Print reply

Posts: 209
ns-1 blokje is inderdaad mooi maar enige klote eraan is dat de pistonpen 13 mm en is moeilijk om daar vervangende of overmaat zuigers voor te krijgen je kan er altijd een mbx krukas in zette dan heb je wel pen 12
 
ble
Dirk-nsr 11-3-2007 9:50 Print reply

Posts: 16
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
alles is pas te maken moet je maar zeggen..
er kunne verschillende velgen idd onder..

ns-1 is ook wel mooi onder nsr


denk dat er weinig gereageerd word omdat iedereen in de kroeg zit of aant inzuipen is... tis weekend dusja



Dit bericht is gewijzigd door MTRudolf op 10-3-2007 om 21:56 uur.

Dit bericht is gewijzigd door MTRudolf op 10-3-2007 om 22:00 uur.



haha okee

jah ik ook gisteren maar t was nog te vroeg om naar de kroeg te gaan
 
mblover 11-3-2007 10:15 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: faberke
ns-1 blokje is inderdaad mooi maar enige klote eraan is dat de pistonpen 13 mm en is moeilijk om daar vervangende of overmaat zuigers voor te krijgen je kan er altijd een mbx krukas in zette dan heb je wel pen 12


Niet zeuren,
ns1 blokje is gewoon sneller,

opboren die hap, cilinder langs Lude of Bullet ofzo, leuke zuiger zoeken, 24 vlakschuif erbij + leuke uitlaat

en rijden maar.

Dan maar wat moeite doen voor de zuiger, als je meteen een goede koopt dan is dat niet zo'n ramp imo, gewoon goed inrijden en dan is er niks aan de hand.
 
faberke 11-3-2007 10:25 Print reply

Posts: 209
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]


Niet zeuren,
ns1 blokje is gewoon sneller,

opboren die hap, cilinder langs Lude of Bullet ofzo, leuke zuiger zoeken, 24 vlakschuif erbij + leuke uitlaat

en rijden maar.

Dan maar wat moeite doen voor de zuiger, als je meteen een goede koopt dan is dat niet zo'n ramp imo, gewoon goed inrijden en dan is er niks aan de hand.



 
ble
Valid 11-3-2007 10:58 Print reply

Posts: 658
Als je niet moeilijk wilt doen met NS1 blok opscharrelen en dr in hangen enzo dan zou ik gewoon een 70malossi in je ori blok doen samen met een 20mm/24mm vlakschuif carb (24 trekt harder en geeft meer koppel). Dan nog een leuk uitlaatje (hoemoet bijvoorbeeld) en dan rijd je al wel een 100~110.
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 11-3-2007 11:57 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dirk-nsr
REACTIEE???



ff geduld he
 
HONDA MTX-TREME 11-3-2007 11:58 Print reply

Posts: 1486
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Valid
Als je niet moeilijk wilt doen met NS1 blok opscharrelen en dr in hangen enzo dan zou ik gewoon een 70malossi in je ori blok doen samen met een 20mm/24mm vlakschuif carb (24 trekt harder en geeft meer koppel). Dan nog een leuk uitlaatje (hoemoet bijvoorbeeld) en dan rijd je al wel een 100~110.


Wel harder ook, als je de poorten lichtjes kietelt.

Maat van me heeft een nsr met 70malossi, 24mm mikuni, proma gp.
En die liep van de zomer 120/125.
 
THOMASJEUHHH 11-3-2007 12:04 Print reply

Posts: 4159
waarom moeilijk doen?
neem een 80 blok, druk dr een 110 malossi op met dikke carb en uitlaat. dan boek je ale ns1 blokkies dr wel uit.
 
bwoaahhppp,,..
Frysk 11-3-2007 12:05 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
alles is pas te maken moet je maar zeggen..
er kunne verschillende velgen idd onder..

ns-1 is ook wel mooi onder nsr


denk dat er weinig gereageerd word omdat iedereen in de kroeg zit of aant inzuipen is... tis weekend dusja



Dit bericht is gewijzigd door MTRudolf op 10-3-2007 om 21:56 uur.

Dit bericht is gewijzigd door MTRudolf op 10-3-2007 om 22:00 uur.


NS1 wielen zijn onder NSR eigenlijk nog het moeilijkste van allemaal te maken.

- je rempomp past niet
- je bijrijders steunen moeten er ook af
- je moet je brug verlassen


ik heb het bij mij zo gedaan

het hele voetsteunen systeem bij NSR --> afgeflext
beugeltjes + bijrijdersteunen aan frame gelast
toen gekeken of alles goed recht zat (beetje bij gebogen en zat precies recht) en toen het echt Vast gebakken



en zo is het na een mooi coatingslaagje





mja als je net wat meer moeite doet (ff balhoofdpen persen laten) kun je beter direkt spul van zo'n nieuwe wegmotor of brommer oid pas maken

want de hele achterkant past bij mij voor geen meter dus NS1 onder NSR past alleen bij voorvork

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 11-3-2007 om 12:08 uur.
 
giggitybyte
- Han - 11-3-2007 12:17 Print reply

Posts: 9667
je kan ook je nsr brug houwe, moet je alleen een plaatje lassen voor je klauw, en aan het frame voor je rempomp
 
<10.000 posts
Frysk 11-3-2007 12:57 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
je kan ook je nsr brug houwe, moet je alleen een plaatje lassen voor je klauw, en aan het frame voor je rempomp



wat ik dus hierboven doe


NS1 heeft geen pro-link systeem

NSR wel

NS1 frame is er niet opgemaakt een pro-link systeem te hebben
en NSR frame is er niet opgemaakt wel een prolink systeem te hebben :()
 
giggitybyte
mblover 11-3-2007 13:05 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
waarom moeilijk doen?
neem een 80 blok, druk dr een 110 malossi op met dikke carb en uitlaat. dan boek je ale ns1 blokkies dr wel uit.


Tot je die ns1 cilinder opboort, dan zullen de inhouden niet veel verschillen.
Dan heb je op de ns1 cilinder het voordeel van de vlinderpoort.
 

Dit topic is 3275 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved