Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Snelle nsr?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1259 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #41650 - Snelle nsr?
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3277 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jarco 9-3-2007 9:08 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrracer
[...]


beter neem je een 20mm ipv een 24


24 mm kan wel op een getunde 70 mallosi lijkt me .

 
nsrracer 9-3-2007 9:16 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]


24 mm kan wel op een getunde 70 mallosi lijkt me .



ja tis iets beter voor het tankstation waar je altijd tankt, 20mm is groot zat
 
Jarco 9-3-2007 9:21 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrracer
[...]


ja tis iets beter voor het tankstation waar je altijd tankt, 20mm is groot zat


Qua vermogen merk je het verschil echt wel tussen een 24 en 20. Verder is het verbruik inderdaad wel wat hoger ja, maar aangezien de ts al over een 28 praat zal het verbruik hem niet zoveel uitmaken.

 
mtx-motard 9-3-2007 9:22 Print reply

Posts: 14947
miss denkt de ts dat hoe groter de carb hoe sneller hij gaat. dat is dus niet zo. doe een nette 24 carb met een merk en je rijd prima rond. wel ff GOED afstellen, scheelt een hoop
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Dirk-nsr 9-3-2007 14:58 Print reply

Posts: 16
nou ja ik denk dat ik het bij een getunde 70cc houd,, met een 24mm carb. en een goeie pijp, me oude pijp heb ik vanmiddag trouwens verkocht voor 300,- dat leverde me weer 200,- op
maar nou nog een vraag, kyk dat ding wat ik nu heb staan is altijd standaard geweest, en als ik hem nu ongv. 100 laat lopen krijgt alles toch een behoorlyke opdonder(bak, koppeling enzv)?
en zijn er eigelijk aangepaste versn. bakken te krijgen voor een nsr en een race koppeling en een snellere/betere krukas?
 
MT70-nolimit 9-3-2007 15:07 Print reply

Posts: 4322
Krukas: De standaart Honda krukas voldoet prima, geen vergelijk met een minarelliblok

Koppeling: Je hebt een 3 plaats, die kun je vervangen voor een 4 plaats exemplaar van een 80cc blok. Je kunt ook je 3 plaats verzwaren met andere veren. Let op als je te zwaar maakt bezwijkt je alu drukgroep hieronder.

Versnellingsbak: Je standaart Honda bak voldoet ik in dit geval prima, eveneens geen vergelijk met de problemen die een minarelliblok gaat vertonen met snelle 70cc setup.

Wat wel gaat stuklopen is de lagering van de krukas, die van nsr gaan het geen jaar volhouden.
 
gaat lang goed
2takt Gangster 9-3-2007 15:08 Print reply

Posts: 1147
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dirk-nsr
nou ja ik denk dat ik het bij een getunde 70cc houd,, met een 24mm carb. en een goeie pijp, me oude pijp heb ik vanmiddag trouwens verkocht voor 300,- dat leverde me weer 200,- op
maar nou nog een vraag, kyk dat ding wat ik nu heb staan is altijd standaard geweest, en als ik hem nu ongv. 100 laat lopen krijgt alles toch een behoorlyke opdonder(bak, koppeling enzv)?
en zijn er eigelijk aangepaste versn. bakken te krijgen voor een nsr en een race koppeling en een snellere/betere krukas?



je zou er een 6 bak in kunnen zetten van een honda ns1 de koppeling zou je kunnen vervangen voor een 4 plaats uit een 80cc blok (bijv mbx/ns1)

betere krukasen zijn er eigelijk niet ja de top-racing ma das ook niet egt super dan kun je beter een ander big-end in je ori kruk laten persen icm met bijv prox drijfstang

dit is al stuk sterker


(er is btw een race bak te koop icm droge platen koppeling, alleen voor serieus veel geld zo'n 700 euro ofsow)

maar egt nodig zijn de aanpassingen niet

ori kruk kan mits big-end goed is heel wat hebben
bak en koppeling is niet percee nodig
 
Saknet 9-3-2007 15:10 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrracer
ja tis iets beter voor het tankstation waar je altijd tankt, 20mm is groot zat

agreed, er zijn 125cc motorfietsen die 24mm hebben standaard en 160 rijden

hoe verkoop je een nsr uitlaat voor 300
ik heb nog een kaal mbx80 blok, 1000 euro.. kope?

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 9-3-2007 om 15:13 uur.


achso

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 9-3-2007 om 15:25 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Dirk-nsr 9-3-2007 15:17 Print reply

Posts: 16
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
[...]

agreed, er zijn 125cc motorfietsen die 24mm hebben standaard en 160 rijden

hoe verkoop je een nsr uitlaat voor 300

ik heb nog een kaal mbx80 blok, 1000 euro.. kope?

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 9-3-2007 om 15:13 uur.



Uhm nou door zeggen dat ie dat wel waard was,, was niet echt een uitlaat voor een nsr,, jah eigelijk wel hij past alleen maar onder een nsr omdat ik, een demper en een bocht van malossie had gekocht en een paar bijpassende pijpjes die netjes op maat met zeer fijne flex gemaakt en toen precies zo gelast dat de pijp precies in het midden boven me achter wiel uit komt zeg maar.

Nee dat gaat niet goedkome denk ik
 
mblover 9-3-2007 15:45 Print reply

Posts: 5391
Ori versnellingsbak is sterk zat,
maar 6bak rijd wel veel fijner imo. Dus een 6 bakje erin kan imo geen kwaad.
Let wel op dat je de goede schakelwals neemt, anders gaat hij op z'n kop schakelen.

Krukas e.d. zijn sterk zat.
 
Hardstyle 9-3-2007 17:53 Print reply

Posts: 1077
NS1 blok zou ik niet doen. Heb je altijd gekloot met de goede zuiger zien te vinden ivm met pen 13. Overmaatje ori 75cc NS1 is er ook al niet etc. Vind ik gewoon groot nadeel van NS1 blok.
 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
senda80cc 9-3-2007 18:41 Print reply

Posts: 3434
ooit aan een prox of vertex zuigerje gedacht?

 
Keep on rockin' in a free world
Dirk-nsr 9-3-2007 19:20 Print reply

Posts: 16
hee maar jongens ff nog een vraagje, ik heb de brommer nu nog standaart en aan het lopen alleen ik heb er nog geen kenteken op en die moet er wel op als ie standaard is anders kom ik natuurlijk NOOIT door die keuring. hebben jullie enig idee wat t kost en hebben jullie ervaring met de keuring? zijn ze streng enzo?
 
2takt Gangster 9-3-2007 19:51 Print reply

Posts: 1147
keuren is niet goedkoop

denk dat je bttr 2dehands frame met kenteken kn regelen


koste moet je ff kijken op rdw site of ff bellen
 
jd boer 9-3-2007 19:53 Print reply

Posts: 6005
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dirk-nsr
hee maar jongens ff nog een vraagje, ik heb de brommer nu nog standaart en aan het lopen alleen ik heb er nog geen kenteken op en die moet er wel op als ie standaard is anders kom ik natuurlijk NOOIT door die keuring. hebben jullie enig idee wat t kost en hebben jullie ervaring met de keuring? zijn ze streng enzo?


staat hier nog een nsr frame te koop met kenteken bij de sales

sorry niks gezegd las t verkeerd

Dit bericht is gewijzigd door jd boer op 9-3-2007 om 19:53 uur.
 
rs1sprintuhr

Dit topic is 3277 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved