Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - kop vlakken enig nut?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 818 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #41630 - kop vlakken enig nut?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 6500 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MT70-nolimit 8-3-2007 20:42 Print reply

Posts: 4322
Het woord hogedrukkop niet maar de ondertiteling dat je er veel harder van gaat wel.
 
gaat lang goed
Scozzisa 8-3-2007 20:42 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

echt niet



vaak wel, met een beetje afstellen bereik je vaak hetzelfde effect

kan schelen, niet vaak en zeker niet met koppelcilinders
 
christianos 8-3-2007 20:43 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
[...]



vaak wel, met een beetje afstellen bereik je vaak hetzelfde effect

kan schelen, niet vaak en zeker niet met koppelcilinders

ori koppen zijn anders dan de 'hd' koppen, HD koppen hadden eigenlijk fabrieksaf erop moeten ziiten, ze bieden zeker een beter vlamfront vergeleken met de ori koppen.

Echte ori koppen zie je overigens nog maar weinig..
 
Scozzisa 8-3-2007 20:44 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

ori koppen zijn anders dan de 'hd' koppen, HD koppen hadden eigenlijk fabrieksaf erop moeten ziiten, ze bieden zeker een beter vlamfront vergeleken met de ori koppen.

Echte ori koppen zie je overigens nog maar weinig..


klopt

maar hd kop klinkt zo leuk, en het is altijd maar zeer de vraag of het genoeg uitmaakt om mee te nemen als feit voor vermogen..

Dit bericht is gewijzigd door Scozzisa op 8-3-2007 om 20:45 uur.
 

Dit topic is 6500 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved