aantal mensen hebben et over kopvlakken en ik zat te denken om het ook te doen.
heeft het veel nut en hoe weet je tot hoever je moet gaan.want ik weet dat bij te veel compressie de zuiger kan gaan pingelen.
mij is uitgelegt:
plak korrel 600 schuur papier op een spiegel
daarna 1200
daarna 1200 met water
is dit goed en hoe ken ik weten tot hoever het moet?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: gebroeders_MB
aantal mensen hebben et over kopvlakken en ik zat te denken om het ook te doen.
heeft het veel nut en hoe weet je tot hoever je moet gaan.want ik weet dat bij te veel compressie de zuiger kan gaan pingelen.
mij is uitgelegt:
plak korrel 600 schuur papier op een spiegel
daarna 1200
daarna 1200 met water
is dit goed en hoe ken ik weten tot hoever het moet?
gr rick
Afvlakken is rechtmaken van kop.. Ik denk dat je niet meer dan over tiende mm praat, niet dat je in 1x 2mm erafschuurt..
kop vlakken doe je op een schuurpapiertje als je echt nix anders te doen hebt.
kop vlakken heeft alleen nut als je dan ook direct een goede squishband erin draait en als je kop krom is.
dus is ie nog goed en wil je het goedkoop houden(heel veel vermogenswinst haal je er niet uit) dan doe je nix, is ie korm of wil je het goed doen (laat) je hem vlakken en uitdraaien
neonlampje(lude) is hier erg bedreven in
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Afvlakken is recht maken jah, duurt echt eeuewen al je er dan 2mm af wil hebben.
Zundappchef heeft ooit met een mantelfrees 1 mm van zn cilinderkop afgehaald, alleen hierdoor begon de brommer te detoneren. Je krijgt er wel meer compressie door dus.
geloof me doe het zelf niet laat hem op de draaibank afvlakken
anders komt het niet goed
je krijgt alemaal probleemen met schuurpapier zoals lekke kop
natuurlijk compresie verlies lekken van benzine olie alle kracht is weg natuurijk laat hem gewoon afdraaien
je moet het eigenlijk uitrekenen. met schuurpapier gaat overigens prima.
steeds fijner gaan en dan uiteindelijk met schuurmiddel op een plaat mooi glad maken dan lekt hij echt niet meer hoor