Tis achterhaald, want vlinderpoort met fluiters (zie je op crossmotoren en grote 2t als RS250) kan minstens net zo breed met minder weerstand van maar 1 spijl.
En als inlaat lijkt me niet, want op die poortmap zie je em boven de spoelers enzo liggen xD. Als grote inlaat doen ze vaak gewoon chapionvormpje.
Dit bericht is gewijzigd door PraatPaal op 7-3-2007 om 21:44 uur.
is die ook , maar toch hij rijd fijn , tis ook al een cilinder van meer dan 6 jaar oud denk k
Wij crossen met een peugeot fox, en die heeft ook een polini W-Poorter.
Zeer snelle cilinder (sp1 voor peugeot 103), pas bij 7k toeren gaat ie echt af als een kanon. Hier heb ik wel een foto (poortmap is gemaakt, en komt nog online)
Tis achterhaald, want vlinderpoort met fluiters (zie je op crossmotoren en grote 2t als RS250) kan minstens net zo breed met minder weerstand van maar 1 spijl.
En als inlaat lijkt me niet, want op die poortmap zie je em boven de spoelers enzo liggen xD. Als grote inlaat doen ze vaak gewoon chapionvormpje.
Dit bericht is gewijzigd door PraatPaal op 7-3-2007 om 21:44 uur.
een vlinderpoort met fluiters en toch maar 1spijl, leg me dat eens uit..
Tis achterhaald, want vlinderpoort met fluiters (zie je op crossmotoren en grote 2t als RS250) kan minstens net zo breed met minder weerstand van maar 1 spijl.
En als inlaat lijkt me niet, want op die poortmap zie je em boven de spoelers enzo liggen xD. Als grote inlaat doen ze vaak gewoon chapionvormpje.
Dit bericht is gewijzigd door PraatPaal op 7-3-2007 om 21:44 uur.
geen van alle heeft een vlinder + fluiters hoor... mja een Suzuki RGV250 VJ23 wel :P maar dat is een uitzondering... met een vlinder alleen kan je al ver genoeg komen hoor.