Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - W-poort

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 939 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #41617 - W-poort
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1885 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MT70-nolimit 7-3-2007 22:21 Print reply

Posts: 4322
Je hoort in de sprinterij ook maar weinig over de w-poort, de 2f4r cilinder is er immers ook een met fluiters icm vlinder
 
gaat lang goed
driver004 7-3-2007 22:23 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
slightly offtopic:


heeft iemand in hemelsnaam, eindelijk eens een foto van die uitlaatpoort...???

(die 80cc voor nsr/mbx enz.)

hier ben ik erg beniewd naar
of naar ervaringen met die cillinder

kweet niet of dat mag in dit topic
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
MT70-nolimit 7-3-2007 22:25 Print reply

Posts: 4322
Zijn meerdere topics over de cilinder geweest maar afaik rijd niemand er mee op bf Is nog steeds te koop op vdhparts.nl

Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 7-3-2007 om 22:25 uur.
 
gaat lang goed
jd boer 7-3-2007 22:28 Print reply

Posts: 6005
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
[...]


Tis achterhaald, want vlinderpoort met fluiters (zie je op crossmotoren en grote 2t als RS250) kan minstens net zo breed met minder weerstand van maar 1 spijl.


En als inlaat lijkt me niet, want op die poortmap zie je em boven de spoelers enzo liggen xD. Als grote inlaat doen ze vaak gewoon chapionvormpje.

Dit bericht is gewijzigd door PraatPaal op 7-3-2007 om 21:44 uur.


is die ook , maar toch hij rijd fijn , tis ook al een cilinder van meer dan 6 jaar oud denk k
 
rs1sprintuhr
DR Gert-Jan 8-3-2007 0:13 Print reply

Posts: 248
Wij crossen met een peugeot fox, en die heeft ook een polini W-Poorter.
Zeer snelle cilinder (sp1 voor peugeot 103), pas bij 7k toeren gaat ie echt af als een kanon. Hier heb ik wel een foto (poortmap is gemaakt, en komt nog online)

 
Team DR --> www.drekracers.nl
smalkieker 8-3-2007 18:41 Print reply
Posts: 95
poh dat is echt geil poortje,, maar wat zijn de voordelen of nadelen van. ten opzichte van vlinderpoort of uitlaatpoort met fluiters?
 
christianos 8-3-2007 19:17 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
[...]


Tis achterhaald, want vlinderpoort met fluiters (zie je op crossmotoren en grote 2t als RS250) kan minstens net zo breed met minder weerstand van maar 1 spijl.


En als inlaat lijkt me niet, want op die poortmap zie je em boven de spoelers enzo liggen xD. Als grote inlaat doen ze vaak gewoon chapionvormpje.

Dit bericht is gewijzigd door PraatPaal op 7-3-2007 om 21:44 uur.

een vlinderpoort met fluiters en toch maar 1spijl, leg me dat eens uit..
 
StefanB 8-3-2007 19:33 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
[...]


Tis achterhaald, want vlinderpoort met fluiters (zie je op crossmotoren en grote 2t als RS250) kan minstens net zo breed met minder weerstand van maar 1 spijl.


En als inlaat lijkt me niet, want op die poortmap zie je em boven de spoelers enzo liggen xD. Als grote inlaat doen ze vaak gewoon chapionvormpje.

Dit bericht is gewijzigd door PraatPaal op 7-3-2007 om 21:44 uur.


geen van alle heeft een vlinder + fluiters hoor... mja een Suzuki RGV250 VJ23 wel :P maar dat is een uitzondering... met een vlinder alleen kan je al ver genoeg komen hoor.
 
E24 M30b35@GT3576

Dit topic is 1885 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved