mblover |
7-3-2007 14:49 |
Posts: 5391 |
|
|
|
|
MT70-nolimit |
7-3-2007 16:06 |
Posts: 4322 |
W-poort zie je niet zo vaak, de meesten zweren bij vlinderpoortje, en als het nog breder moet vlinder+fluiters.
|
|
gaat lang goed |
|
- Han - |
7-3-2007 16:12 |
Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
W-poort zie je niet zo vaak, de meesten zweren bij vlinderpoortje, en als het nog breder moet vlinder+fluiters.
polini heeft toch de W poort ontwikkeld?
|
|
<10.000 posts |
|
MT70-nolimit |
7-3-2007 16:15 |
Posts: 4322 |
uhm ja maar de 80cc gilardoni van nsr is er ook mee uitgerust
|
|
gaat lang goed |
|
christianos |
7-3-2007 17:02 |
Posts: 20445 |
slightly offtopic:
heeft iemand in hemelsnaam, eindelijk eens een foto van die uitlaatpoort...???
(die 80cc voor nsr/mbx enz.)
|
|
|
|
Hardstyle |
7-3-2007 17:39 |
Posts: 1077 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]
polini heeft toch de W poort ontwikkeld?
Ja, de enigste cilinder die ik ken met een W-poort is polini
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
slightly offtopic:
heeft iemand in hemelsnaam, eindelijk eens een foto van die uitlaatpoort...???
(die 80cc voor nsr/mbx enz.)
Nee, wel een poortmapje:
Dit bericht is gewijzigd door Hardstyle op 7-3-2007 om 17:43 uur.
|
|
bladiebladieblaa - Racing in my blood! - |
|
Tombrom |
7-3-2007 17:59 |
Posts: 15925 |
|
|
|
|
driver004 |
7-3-2007 18:00 |
Posts: 3418 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tombrom
afbeelding
is dit die mbx80 ?
zooja waar heb je die foto vandaan?
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
7-3-2007 18:01 |
Posts: 17929 |
w was toch de inlaat of niet?
voordeel ervan is dat je een hele brede poort kunt maken, tis een beetje als een spijltje
|
|
|
|
Tombrom |
7-3-2007 18:01 |
Posts: 15925 |
|
|
|
|
- Han - |
7-3-2007 19:22 |
Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
w was toch de inlaat of niet?
voordeel ervan is dat je een hele brede poort kunt maken, tis een beetje als een spijltje
ziet er meer uit als een uitlaatpoort
|
|
<10.000 posts |
|
mblover |
7-3-2007 19:25 |
Posts: 5391 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
w was toch de inlaat of niet?
voordeel ervan is dat je een hele brede poort kunt maken, tis een beetje als een spijltje
Nee is de uitlaatpoort
|
|
|
|
MT70-nolimit |
7-3-2007 20:59 |
Posts: 4322 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
De W-poort heeft gewoon het nadeel dat er drie weerstanden in de poort zitten. De spijl van een vlinder moet 3mm zijn en de 'spijltjes' van een W-poort mogen imho al niet veel dunner zijn, niet bevordelijk voor de doorstroming dus.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tombrom
afbeelding
Volgens mij is die niet van een NSR
|
|
gaat lang goed |
|
jd boer |
7-3-2007 21:22 |
Posts: 6005 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]
[...]
Volgens mij is die niet van een NSR
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tombrom
[...]
http://www.aprilia-f...563106cbdbecd698740a
is die ook niet
voordeel van de w poort is , je kan extreem breed met je poort , ik had de polini w poorter op me rsje , vond hem echt heerlijk rijden goed veel koppel onderin , en een lekkere top
|
|
rs1sprintuhr |
|
PraatPaal |
7-3-2007 21:43 |
Posts: 7977 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jd boer
[...]
[...]
is die ook niet
voordeel van de w poort is , je kan extreem breed met je poort , ik had de polini w poorter op me rsje , vond hem echt heerlijk rijden goed veel koppel onderin , en een lekkere top
Tis achterhaald, want vlinderpoort met fluiters (zie je op crossmotoren en grote 2t als RS250) kan minstens net zo breed met minder weerstand van maar 1 spijl.
En als inlaat lijkt me niet, want op die poortmap zie je em boven de spoelers enzo liggen xD. Als grote inlaat doen ze vaak gewoon chapionvormpje.
Dit bericht is gewijzigd door PraatPaal op 7-3-2007 om 21:44 uur.
|
|
|
|