Maximilliano |
4-3-2007 22:37 |
Posts: 666 |
MBX80 blok
125 cilinder
26 mikuni
6 bak LC
vage pijp
verder nog info nodig?
en tis te merken dat mijn cilinder een koppelmonster is (veel kracht op lage toeren dus) maar ik moet dus niet gaan denken aan toeren zoals de 10 000? dat kan die cilinder dan niet aan?
Ik heb net even gekeken, en ik kan nergens het woordje athena of eurocilindro vinden.
|
|
|
|
geert-nsr |
4-3-2007 22:39 |
Posts: 6438 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Maximilliano
MBX80 blok
125 cilinder
26 mikuni
6 bak LC
vage pijp
verder nog info nodig?
en tis te merken dat mijn cilinder een koppelmonster is (veel kracht op lage toeren dus) maar ik moet dus niet gaan denken aan toeren zoals de 10 000? dat kan die cilinder dan niet aan?
Ik heb net even gekeken, en ik kan nergens het woordje athena of eurocilindro vinden.
cilinder kan 10 k makkelijk aan.
|
|
|
|
MT70-nolimit |
4-3-2007 22:40 |
Posts: 4322 |
Het is ook geen 125cc, het is gewoon 98cc athena wat idd een koppelcilinder is. Wat niet weg neemt dat 11k geen probleem moet zijn...
Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 4-3-2007 om 22:41 uur.
|
|
gaat lang goed |
|
Maximilliano |
4-3-2007 23:32 |
Posts: 666 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Het is ook geen 125cc, het is gewoon 98cc athena wat idd een koppelcilinder is. Wat niet weg neemt dat 11k geen probleem moet zijn...
Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 4-3-2007 om 22:41 uur.
Dank je!! heel erg bedankt. zulke info had ik nou nodig. 10-11k is dus makkelijk. en op top kan je er een beetje overheen zitten neem k aan? 12k ongeveer..
Weet er iemand trouwens - effe tussendoor - of er in de afgelopen 6 jaar enige andere 125 cilinders uit zijn gekomen, van een ander merk? (komt neer op 98cc dus)
alsnog bedankt!
|
|
|
|
geert-nsr |
4-3-2007 23:37 |
Posts: 6438 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Maximilliano
[...]
Dank je!! heel erg bedankt. zulke info had ik nou nodig. 10-11k is dus makkelijk. en op top kan je er een beetje overheen zitten neem k aan? 12k ongeveer..
Weet er iemand trouwens - effe tussendoor - of er in de afgelopen 6 jaar enige andere 125 cilinders uit zijn gekomen, van een ander merk? (komt neer op 98cc dus)
alsnog bedankt!
je hebt ook nog 110 malossie ( 93 cc) en 110 cc autisa. en geloof nog een 110cc zeta verder weet ik er geen bijdeze zit dus igg geen 125cc bij..
|
|
|
|
Maximilliano |
4-3-2007 23:44 |
Posts: 666 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]
je hebt ook nog 110 malossie ( 93 cc) en 110 cc autisa. en geloof nog een 110cc zeta verder weet ik er geen bijdeze zit dus igg geen 125cc bij..
dan heb ik een athena, das dan zeker. want er werd met nadruk gezegd dat het een 125 is...
maar in ieder geval, iedereen bedankt voor jullie bijdrage!
nu kan ik er weer tegenaan knalle
groeten Max
|
|
|
|
Saknet |
5-3-2007 9:30 |
Posts: 10355 |
mss niet geheel ontopic maar ik las dat een ns-1 cilinder ook past..
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
MT70-nolimit |
5-3-2007 10:50 |
Posts: 4322 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]
je hebt ook nog 110 malossie ( 93 cc) en 110 cc autisa. en geloof nog een 110cc zeta verder weet ik er geen bijdeze zit dus igg geen 125cc bij..
Even stopen met blaten, dank je.
Wel apart dat je eurocilindro niet kan vinden. Als je de kop even een keer los hebt even de boring meten dat schaft al een boel duidelijkheid. Wat bedoel je btw met vage pijp?:P
|
|
gaat lang goed |
|
Maximilliano |
5-3-2007 17:46 |
Posts: 666 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]
Even stopen met blaten, dank je.
Wel apart dat je eurocilindro niet kan vinden. Als je de kop even een keer los hebt even de boring meten dat schaft al een boel duidelijkheid. Wat bedoel je btw met vage pijp?:P
Het is een onderlangse verroeste pijp, met een zelfgemaakte en zelfvastgelaste (:P) demper ofzo. weet ik het. heb het nog nooit gezien.
maar heb een gianelli liggen hier. die gaat er binnenkort op. effe zien of ik die andere demper kan gebruiken. komt wel lekker geluid uit namelijk.
en de inlaat is toch de kant van de carburateur enzo? (klinkt logisch als je de naam "inlaat" hoort) daar staan wel een paar vage letters of cijfers. maar dat kan ik niet goed lezen, en zo veel zijn het er niet van.
|
|
|
|
MT70-nolimit |
5-3-2007 17:47 |
Posts: 4322 |
kun je een foto'tje maken?
|
|
gaat lang goed |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
5-3-2007 17:51 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Maximilliano
[...]
Het is een onderlangse verroeste pijp, met een zelfgemaakte en zelfvastgelaste (:P) demper ofzo. weet ik het. heb het nog nooit gezien.
maar heb een gianelli liggen hier. die gaat er binnenkort op. effe zien of ik die andere demper kan gebruiken. komt wel lekker geluid uit namelijk.
en de inlaat is toch de kant van de carburateur enzo? (klinkt logisch als je de naam "inlaat" hoort) daar staan wel een paar vage letters of cijfers. maar dat kan ik niet goed lezen, en zo veel zijn het er niet van.
hm18.3 ?
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
MT70-nolimit |
5-3-2007 17:54 |
Posts: 4322 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
hm18.3 ?
wss staat er dan altijd nog GE3, het gaat om MBX toch?
|
|
gaat lang goed |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
5-3-2007 17:57 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]
wss staat er dan altijd nog GE3, het gaat om MBX toch?
owjah mbx blok
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Maximilliano |
8-3-2007 20:09 |
Posts: 666 |
ge3f staat er, weet ik zeker!
|
|
|
|
MT70-nolimit |
8-3-2007 20:13 |
Posts: 4322 |
Dan is het dus een zo'n tamme 80cc. Die haalt idd maar 10k max. Als je meer vermogen wilt kun je overstappen naar een 80cc gilardoni of 93cc malossi
|
|
gaat lang goed |
|