Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - Verschil standaard en mps 300 cdi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1157 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #41508 - Verschil standaard en mps 300 cdi
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 3755 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Niek de Wildt 1-3-2007 22:16 Print topicpost
Posts: 7168
Hallo, wat zit er nou standaard op een honda mtx (sh)
ik heb er overigens een 80cc blok onderliggen, met nu standaard en binnenkort 110cc (93... jajah)malossi
En dus een Mps 300
en ik las wat over ontgrenzen van de cdi, zit die er ook in bij zoon mps 300 en heeft het nut?

mvg Niek

ps. eerste post
 

richard3 1-3-2007 22:46 Print reply

Posts: 5198
geen nut een mps 300 cdi heeft alleen geen dip bij 6500 toeren das alles

deze cdi kan je ook niet ontgrenzen

 
op naar de grote brommers
Niek de Wildt 1-3-2007 22:51 Print reply
Posts: 7168
maar zit er verschil tussen?? de standaard en deze mps 300 (kortom is dit de standaard cdi??)

en is het bij deze nog wel mogelijk die condencator c11 eruit te halen (heeft het verder nut niet voor die 6500 dip dan)
 
- Han - 1-3-2007 22:52 Print reply

Posts: 9667
die faq die jij gelezen hebt werkt alleen bij honda scooters. Bij mt's kan je die niet weghalen
 
<10.000 posts
Niek de Wildt 2-3-2007 16:35 Print reply
Posts: 7168
En is dit nou de standaard cdi (deze mps 300) of is dit een betere
 
daanmtx 2-3-2007 16:36 Print reply

Posts: 3759
mps heeft geen "begrenzing" zoals jij dat noemt

Ik had met mijn originele cdi nooit gekloot ook niet met snellere setups, dus het is niet per sé nodig. Wel leuk natuurlijk.
 
Honda VFR400R
Niek de Wildt 2-3-2007 16:47 Print reply
Posts: 7168
thnx voor jullie hulp allemaal, maar het lijkt alsof jullie een vraag niet willen lezen:S :
En is dit nou de standaard cdi (deze mps 300) of is dit een betere

 
daanmtx 2-3-2007 16:48 Print reply

Posts: 3759
mps300 is niet standaard.

dit is een die over het algemeen gebruikt wordt bij snellere setups, maar imho heeft het niet gek veel zin, aangezien ik nooit last had van stotteren.
 
Honda VFR400R
Niek de Wildt 2-3-2007 22:44 Print reply
Posts: 7168
deze kan dicht

 
Saknet 4-3-2007 15:29 Print reply

Posts: 10355
volgens mij is et zo dat een standaard cdi begint te verlaten bij ongeveer 11k rpm en zon mps 300 niet

ik zelf heb getest met 2 roden (shindenger en denshigiken) en een zwarte (mps? ikweetniet) waar niks opstond, allemaal op dezelfde setup

de zwarte had een merkbaar betere gasreactie bij een originele setup, en trok beter op lage toeren..
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Frysk 4-3-2007 15:32 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
volgens mij is et zo dat een standaard cdi begint te verlaten bij ongeveer 11k rpm en zon mps 300 niet

ik zelf heb getest met 2 roden (shindenger en denshigiken) en een zwarte (mps? ikweetniet) waar niks opstond, allemaal op dezelfde setup

de zwarte had een merkbaar betere gasreactie bij een originele setup, en trok beter op lage toeren..



MPS300 is een rode CDI waar MPS300 op staat
 
giggitybyte
Niek de Wildt 4-3-2007 19:55 Print reply
Posts: 7168
Nee hoor Frysk, er staat mps 300 bij mij op de onderkant, maar hij is echt zwart en een rood stekkertje
...
 
vanwalsum 5-3-2007 19:38 Print reply

Posts: 692
Bedoelt ie ook volgens mij Ze hebben een rood stekkertje.
 

Dit topic is 3755 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved