Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - NS1 als brommer, kan dat?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 845 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #41495 - NS1 als brommer, kan dat?
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4164 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

KaWaReZ 1-3-2007 16:04 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dikke Dennes
[...]


Hoe de modellen historie van Honda precies is weet ik natuurlijk niet

Ik kan je alleen vertellen dat ik een soortgelijke machine maar dan van Zundapp gewoon gekeurt heb.

Als bewijs heb ik daarvan een geschreven FAQ en kentekenplaat

Wees slim, en vertrouw op ervaring bij mensen.


waren kleinkraftrader nie t50cctjes die hard konden?
en ns1 is een "80cc op kenteken"
simpel een 50blokje onderschroeven?
denk dat je daar enig gezeik mee kunt krijgen.
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
- Han - 1-3-2007 16:04 Print reply

Posts: 9667
oftewel ik kan net zo goed dan het ns1 frame houden en?
 
<10.000 posts
gijsbert 1-3-2007 19:10 Print reply
Posts: 6
ik heb ook geprobeerd op deze manier m'n ns1 te keuren.
aleen ik had gewoon een 50cc nsr cylinder op het 80 blok gedaan maar dat werd niet goedgekeurd, alles wat motorisch was moest van nsr zijn (dus uitlaat, carb, cyl,)
en verder mag er nix mankeren aan: remmen,verlichting,voorvork, enz enz

en zorg dat je ja papieren bij je heb!
 
- Han - 1-3-2007 19:14 Print reply

Posts: 9667
maar had je geen problemen met dat het frame van een 80cc was?
 
<10.000 posts
geert-nsr 1-3-2007 19:24 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
maar had je geen problemen met dat het frame van een 80cc was?

neem contact met je het keuringstation waar je hem laat keuren dan.
die keuringsmeester kan je meer vertellen



 
mblover 1-3-2007 19:24 Print reply

Posts: 5391
Luister nou naar Dikke Dennis,
bel ff een keurmeester, die kan het je waarschijnlijk heel mooi vertellen.

Wel echt een keurmeester proberen te spreken, en niet een of andere domme telefoonmiep.

edit:
K*tgGeert

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 1-3-2007 om 19:25 uur.
 
- Han - 1-3-2007 20:09 Print reply

Posts: 9667
okee, ik denk dat ik ens ga belle en ik ga aan me mt beginne
 
<10.000 posts
Tombrom 1-3-2007 20:13 Print reply

Posts: 15925
robby en ik hebben het hier dus ook overgehad en ook aan rdw gevraagd

van rdw kregen we te horen dat je hem eerst als n.l motorfiets moet laten keuren

als dat klaar was

kon je 50cc blok op schroeven en daarna nog is als bromfiets laten keuren


 
- Han - 1-3-2007 20:14 Print reply

Posts: 9667
dus 2x geld erheen brengen?
 
<10.000 posts
Tombrom 1-3-2007 20:16 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
dus 2x geld erheen brengen?


ja 2x keuren dus

dat krege we te horen van rdw
 
- Han - 1-3-2007 20:22 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
[...]


ja 2x keuren dus

dat krege we te horen van rdw


als dat zo is tik ik er nsr nummers in. Zijn ze helemaal gek
 
<10.000 posts
Rive-MBX 1-3-2007 21:17 Print reply

Posts: 764
er is wel een manier ik heb t geprobeerd met me mbx. (maar koste me teveel geld)
mar je moet in iedergeval een ander blok carbur en uitlaat hebben di wel in nederland zijn ingevoerd bijv. voor en nsr.
het moet dan ook allemaal van een nsr zijn niet een nsr blok en uitlaat en een mbx carburateur ofzo. verder moet je brommer dus gekeurd worden op het technische gebied.

Dit bericht is gewijzigd door Rive-MBX op 1-3-2007 om 21:18 uur.
 
*zucht*
- Han - 1-3-2007 21:23 Print reply

Posts: 9667
ik was toch al van plan om een ori nsr blok met alles eronder te hangen. Dus ik ga het proberen, eerst die mt afmaken en weg krijgen


 
<10.000 posts
Dikke Dennes 2-3-2007 11:11 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
[...]


waren kleinkraftrader nie t50cctjes die hard konden?
en ns1 is een "80cc op kenteken"
simpel een 50blokje onderschroeven?
denk dat je daar enig gezeik mee kunt krijgen.


Kleinkraftraders waren 50 én 80cc's, op motorkenteken.

Dit bericht is gewijzigd door Dikke Dennes op 2-3-2007 om 11:25 uur.
 
Drive it like you stole it.
Dikke Dennes 2-3-2007 11:13 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tombrom
robby en ik hebben het hier dus ook overgehad en ook aan rdw gevraagd

van rdw kregen we te horen dat je hem eerst als n.l motorfiets moet laten keuren

als dat klaar was

kon je 50cc blok op schroeven en daarna nog is als bromfiets laten keuren




Nee, klopt niet.
Dit was vroegahr het geval, nu kan je hem rechtstreeks omkeuren.

Geloof me, ik weet waar ik 't over heb goddamnit
 
Drive it like you stole it.

Dit topic is 4164 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved