Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - jolly moto

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 859 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #41482 - jolly moto
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1687 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

cuene 28-2-2007 19:42 Print topicpost

Posts: 201
hallo ik ben van plan om onder een rs een jolly moto uitlaat te leggen heeft iemand hier ervaring mee?
gr guido
 

Royal Club 28-2-2007 19:43 Print reply

Posts: 60390
schijnen zeer goeie uitlaten te zijn, al dan wel niet voor een zeer hoge prijs
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Frysk 28-2-2007 21:03 Print reply

Posts: 34928
hmm iemand hier in de buurt heeft MH-RX met jolly moto
wil hem wel eens vragen
 
giggitybyte
xps80sm 28-2-2007 21:23 Print reply

Posts: 873
jomo pijpjes zijn idd heel goed ze zijn alleen wel heel erg hoogtoerig..wat is de rest van je setup?
 
please come rate my project:)
-simon- 28-2-2007 21:25 Print reply

Posts: 8211
in je project staat dat je hem ongeveer 80 wil laten lopen.
daar hoef je geen jolly moto voor te hebben hoor. kun je net zo goed een leuk ander uitlaatje halen die de helft kost ofzo.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
2takt Gangster 28-2-2007 21:26 Print reply

Posts: 1147
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
in je project staat dat je hem ongeveer 80 wil laten lopen.
daar hoef je geen jolly moto voor te hebben hoor. kun je net zo goed een leuk ander uitlaatje halen die de helft kost ofzo.



ontgrenzen is dn ook meer dn voldoende boekt ie ook wel dik 80
 
-simon- 28-2-2007 21:28 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx rider 4- live
[...]



ontgrenzen is dn ook meer dn voldoende boekt ie ook wel dik 80


ja maar als hij voor de looks en geluid wil.
maar dan is mischien demper ook genoeg. en bespaard je een hele hoop geld waar je weer leuke dingen meer kunt doen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
RS_70_power 28-2-2007 21:52 Print reply

Posts: 1990
Ik weet niet wat je setup precies is , maar de Jolly's zijn tegenwoordig al een beetje achter haald .

zo'n 3 á 4 jaar terug waren het DE beste uitlaten , nu pronkt Yasuni terecht met deze.

Yasuni R1 , snelle 50cc's ( Manston , Pro Race , ER1 , Bidalot etc )

Yasuni R2 , gemiddelde 70cc cilinder's ( Airsal AThena enz )

Yasuni R3 , de top 70cc cilinder's ( manston , Pro Race , bidalot )

Het zijn allemaal mooie uitlaten , voor een redelijke prijs, en ook zeker het geld waard.
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Ice Ap rs50 28-2-2007 21:54 Print reply

Posts: 7149
schijnt roesten jolly's als de tering, daarom heb ik een r3 gekocht ipv jolly moto, toch zeer tevreden van zo'n r3.
 
GTI - GTD - BMW
BlackIce4 1-3-2007 9:13 Print reply

Posts: 3654
die uitlaten vallen vaak heel erg tegen. je moet net geluk hebben dat de uitlaat een beetje matcht met je cilinder maar vaak licht het er toch naast met die jollys inderdaad beter een yasuni ofzo en als je hem 80 wil laten lopen haal een leovince of ontgrens je originele met een leuk dempertje voor het geluid. en als je de uitlaat zelf niet al temooi vind schuren en blanke lak spuiten.
 
cuene 1-3-2007 20:43 Print reply

Posts: 201
ja k d8 zo rond de 80 iemand zij me dat in de carb ook iets begrensd zat en toevallig kon ik aan een jolly moto komen en die vondk wel mooi ook het geluid moet erg mooi zijn.

 
drd erik 1-3-2007 20:45 Print reply
Posts: 363
r1 is voor ori 50cc/vervangingscilinders

ga je naar pro race/manston etc kan je beter een r2 nemen
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 1-3-2007 20:46 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: drd erik
r1 is voor ori 50cc/vervangingscilinders

ga je naar pro race/manston etc kan je beter een r2 nemen


r3

r2 voor de tammere 70´ers

zoals rs 70 power al had gezegd

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 1-3-2007 om 20:46 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
drd erik 1-3-2007 21:10 Print reply
Posts: 363
dussss

op een manston of pro race 50 moet je iig geen r1 uitlaatje nemen aangezien die maar tot hoogstens 12k gaat!

dus r1 voor std cilinders/vervangings
r2 voor hoogtoerige 50, 70cc tot 12,5k ong
r3 voor 13 t/m 14500/15k 70cc
 
Royal Club 1-3-2007 21:26 Print reply

Posts: 60390
hmr2 voor uber snelle 50 en midde 70
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
-simon- 1-3-2007 22:23 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cuene
ja k d8 zo rond de 80 iemand zij me dat in de carb ook iets begrensd zat en toevallig kon ik aan een jolly moto komen en die vondk wel mooi ook het geluid moet erg mooi zijn.



licht eraan voor hoeveel je aan die jolly kunt komen. als dat redelijk goed koop is is het mischien wel wat om te doen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Dit topic is 1687 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved