Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #41473 - Snellere cilinder als de 70cc Mk Sp...
|
Pagina 7 van 7
|
Dit topic is 10745 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
8-3-2007 19:02 |
Posts: 17929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: smalkieker
nog iemand ervaring met de Pro race cilinder? of pro race uitlaat?
nou kick je alweer een topic, nogmaals pp
|
|
|
|
smalkieker |
8-3-2007 19:03 |
Posts: 95 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Brommer Freak
niet gelezen, weeet niet of het gezegt is, maaaarrr
draai je kop af, druk er een ophoogplaat onder..
rijd prefect is mijn ervaring. Icm een pro race pijp 120 digi... draait zo'n 13 - 13,5k rpm
zonder problemen 60 in de 6 rijden met 2 man erop (twv 15-53)
ja nu rij ik ook 120 125 met twv 13 50
|
|
|
|
HayeSM |
8-3-2007 19:04 |
Posts: 3052 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
Pro race cilinder is inderdaad sneller als de sp. Maar ik denk niet dat je cilinder het volhoud met het aantal km's die jij rijd in de week. Zo'n cilinder is zeker niet voor dagelijk gebruik geschikt. De enigste uitlaat die er voor geschikt is de pro-race, (onderlangs), de bovenlangse is veel al voor de 50mk pro-race. Je naaldlagertje in je doppler as houd het ook niet, je zult hier voor een andere drijfstang nodig hebben waar een groter naaldlagertje in past. Om over de originele koppeling nog maar te zwijgen, en de hoeveelheid membraamklepjes die je er elke maand doorheen jaagt
jezus... waar heb jij je verstand zitten..
waarom zouden je membraanklepjes harder slijten als normaal... dingen hoef je vrijwel niet te vervangen
naaldlagertje is ook pure onzin... gewoon pen 12 houden, en een hebo zilverkooi latertje erin drukken (euro of 12)
bovenlange pro race alleen voor 50cc? ... waar zit je verstand... 70 is boven en onderlangs... 50cc pr is er alleen bovenlangs... maar 70 ook zeker wel..
ori koppeling.. mhr veren erin.. beetje kwaliteit olie erin.. klaar..
en srrry, zag niet dat topic gekicked was..
Dit bericht is gewijzigd door Brommer Freak op 8-3-2007 om 19:05 uur.
|
|
Appie SXV550 .. the hooligans choice |
|
smalkieker |
8-3-2007 19:04 |
Posts: 95 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]
nou kick je alweer een topic, nogmaals pp
kick? alweer praat nederlands dit topic is nog paar dagen als laaste gereageert, jongen wat boeit het moet tog info hebben!!!!!!!!!!!!! licht nie zo te neullen en geef mij zinnige info!
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Brommer Freak
[...]
jezus... waar heb jij je verstand zitten..
waarom zouden je membraanklepjes harder slijten als normaal... dingen hoef je vrijwel niet te vervangen
naaldlagertje is ook pure onzin... gewoon pen 12 houden, en een hebo zilverkooi latertje erin drukken (euro of 12)
bovenlange pro race alleen voor 50cc? ... waar zit je verstand... 70 is boven en onderlangs... 50cc pr is er alleen bovenlangs... maar 70 ook zeker wel..
ori koppeling.. mhr veren erin.. beetje kwaliteit olie erin.. klaar..
en srrry, zag niet dat topic gekicked was..
Dit bericht is gewijzigd door Brommer Freak op 8-3-2007 om 19:05 uur.
had ik ook al gezecht maar blijkbaar begrijpt hij het nie???
Dit bericht is gewijzigd door smalkieker op 8-3-2007 om 19:06 uur.
|
|
|
|
senda80cc |
8-3-2007 19:12 |
Posts: 3434 |
dus jij zegt dat een opgehoogde sp gewoon fansoenlijk koppel heeft om mooi 60 mee te rijden?
als ik het vergelijk met een mhr cilindertje?
|
|
Keep on rockin' in a free world |
|
HayeSM |
8-3-2007 19:20 |
Posts: 3052 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: senda80cc
dus jij zegt dat een opgehoogde sp gewoon fansoenlijk koppel heeft om mooi 60 mee te rijden?
als ik het vergelijk met een mhr cilindertje?
mhr cilindertje is miss de koppelcilinder voor derbi/am6?
mhr rij je in de 6 weg.... (naja.. met normale 70cc ook wel, maar je snapt het wel)
mk sp heeft onafgedraait powerband van 7,5 tot 11,5 12 ofzo
afgedraait begint hij bij 9 - 9,5 tot 13-13,5 rijd imoh beter als pro race... terwijl hij wel op zelfde timingen staat dan, maar de binnenkop is anders, de squisrand is stuk kleiner, en dus verbrandingskamer minder vierkant..
|
|
Appie SXV550 .. the hooligans choice |
|
senda80cc |
8-3-2007 19:46 |
Posts: 3434 |
dus enige verschil met de pro ten opzichte van de sp is de verbrandingskamer dan??
pro race was gewoon leuk om mee te rijden maar na mijn idee echt nie om dagelijks gebruik van de maken voor vele km's.
de mhr rijd gewoon echt een heel stuk rustiger en is niet zo zenuwachtig
|
|
Keep on rockin' in a free world |
|
smalkieker |
10-3-2007 17:14 |
Posts: 95 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: senda80cc
dus enige verschil met de pro ten opzichte van de sp is de verbrandingskamer dan??
pro race was gewoon leuk om mee te rijden maar na mijn idee echt nie om dagelijks gebruik van de maken voor vele km's.
de mhr rijd gewoon echt een heel stuk rustiger en is niet zo zenuwachtig
en op zo'n mhr team cilindertje, daar kan geen pro race op ofnie of wat maken die Mhr team cilinders max. aan touren. ongetuned?
|
|
|
|
Royal Club |
10-3-2007 17:20 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: smalkieker
[...]
kick? alweer praat nederlands dit topic is nog paar dagen als laaste gereageert, jongen wat boeit het moet tog info hebben!!!!!!!!!!!!! licht nie zo te neullen en geef mij zinnige info!
[...]
had ik ook al gezecht maar blijkbaar begrijpt hij het nie???
Dit bericht is gewijzigd door smalkieker op 8-3-2007 om 19:06 uur.
beter geef je niet zon grote bek tegen een mod en heb je geduld
we staan niet in jou dienst om al je vragen te beantwoorden hoor, mongeaul
koop allez mhr, klaar
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Dit topic is 10745 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 7 van 7
|
|