Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Snellere cilinder als de 70cc Mk Sp @ am6???

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 941 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #41473 - Snellere cilinder als de 70cc Mk Sp...
Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10650 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Terror 2-3-2007 8:15 Print reply

Posts: 9269
er word net gevraagd ontopic
en wat doen jullie
restrictie van 1 week voor technical forum
 
brommercrazy 2-3-2007 9:56 Print reply

Posts: 2594
Pro race cilinder is inderdaad sneller als de sp. Maar ik denk niet dat je cilinder het volhoud met het aantal km's die jij rijd in de week. Zo'n cilinder is zeker niet voor dagelijk gebruik geschikt. De enigste uitlaat die er voor geschikt is de pro-race, (onderlangs), de bovenlangse is veel al voor de 50mk pro-race. Je naaldlagertje in je doppler as houd het ook niet, je zult hier voor een andere drijfstang nodig hebben waar een groter naaldlagertje in past. Om over de originele koppeling nog maar te zwijgen, en de hoeveelheid membraamklepjes die je er elke maand doorheen jaagt
 
Royal Club 2-3-2007 9:58 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
Pro race cilinder is inderdaad sneller als de sp. Maar ik denk niet dat je cilinder het volhoud met het aantal km's die jij rijd in de week. Zo'n cilinder is zeker niet voor dagelijk gebruik geschikt. De enigste uitlaat die er voor geschikt is de pro-race, (onderlangs), de bovenlangse is veel al voor de 50mk pro-race. Je naaldlagertje in je doppler as houd het ook niet, je zult hier voor een andere drijfstang nodig hebben waar een groter naaldlagertje in past. Om over de originele koppeling nog maar te zwijgen, en de hoeveelheid membraamklepjes die je er elke maand doorheen jaagt


uuhm... crap?

hoezo zou naaldlager het niet houden??? koop je desnoods malossi lager als doppler niet goed is

koppeling uiterraard vervange, en membraamklepjes valt mee
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
brommercrazy 2-3-2007 10:01 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


uuhm... crap?

hoezo zou naaldlager het niet houden??? koop je desnoods malossi lager als doppler niet goed is

koppeling uiterraard vervange, en membraamklepjes valt mee


Die malossi naaldlagertjes zijn nog het ergste van allemaal. Neem maar van mij aan dat ze het niet houden. Wat voor merk dan ook. Je hebt hiervoor een groter naaldlager nodig.

Heb je zelf met soortgelijke dingen gereden?
 
Royal Club 2-3-2007 10:02 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
[...]


Die malossi naaldlagertjes zijn nog het ergste van allemaal. Neem maar van mij aan dat ze het niet houden. Wat voor merk dan ook. Je hebt hiervoor een groter naaldlager nodig.

Heb je zelf met soortgelijke dingen gereden?


ja, hebo replica, alleen dan manston getjoend etc

zeker 150km in de week, 1k gereden, 3/4 vd tijd volgasj

en trouwens, je hoeft niet altijd hasj volle gasj te rijden


killerboon met ze zulu rijd afaik ook met doppler as en soortgelijk lager

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 2-3-2007 om 10:04 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
brommercrazy 2-3-2007 10:04 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ja, hebo replica, alleen dan manston getjoend etc

zeker 150km in de week, 1k gereden, 3/4 vd tijd volgasj

en trouwens, je hoeft niet altijd hasj volle gasj te rijden


killerboon met ze zulu rijd afaik ook met doppler as en soortgelijk lager

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 2-3-2007 om 10:04 uur.


en na die 1000 km? Ik kan me herinneren dat in 1 van zijn topic's stond dat zijn naaldlager ook kapot was gelopen, terwijl ik hem er van te voren nog zo op gewezen had


Dit bericht is gewijzigd door brommercrazy op 2-3-2007 om 10:05 uur.
 
Royal Club 2-3-2007 10:07 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
[...]


en na die 1000 km? Ik kan me herinneren dat in 1 van zijn topic's stond dat zijn naaldlager ook kapot was gelopen, terwijl ik hem er van te voren nog zo op gewezen had


Dit bericht is gewijzigd door brommercrazy op 2-3-2007 om 10:05 uur.


na die 1k heb ik een stage6 pwk gekocht, 28mm, en ben iets te arm gaan rondknallen, naaide vast, maar me lagertje was nog heel

maar asje zegt dat het niet volstaat, wat volstaat dan wel, aan krukas, merk lager,
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
brommercrazy 2-3-2007 10:09 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


na die 1k heb ik een stage6 pwk gekocht, 28mm, en ben iets te arm gaan rondknallen, naaide vast, maar me lagertje was nog heel

maar asje zegt dat het niet volstaat, wat volstaat dan wel, aan krukas, merk lager,


Krukas zelf voldoen goed, het betreft vaak de drijfstang, van pro-race is er een set verkrijgbaar(ja weer pro-race), maar pro-x zal ongetwijfeld ook iets hebben liggen.
 
Royal Club 2-3-2007 10:12 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
[...]


Krukas zelf voldoen goed, het betreft vaak de drijfstang, van pro-race is er een set verkrijgbaar(ja weer pro-race), maar pro-x zal ongetwijfeld ook iets hebben liggen.


hmm, hoewel killerboon nog steeds met doppler as rijd afaik onder een bidalot
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
smalkieker 2-3-2007 19:37 Print reply
Posts: 95
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
Pro race cilinder is inderdaad sneller als de sp. Maar ik denk niet dat je cilinder het volhoud met het aantal km's die jij rijd in de week. Zo'n cilinder is zeker niet voor dagelijk gebruik geschikt. De enigste uitlaat die er voor geschikt is de pro-race, (onderlangs), de bovenlangse is veel al voor de 50mk pro-race. Je naaldlagertje in je doppler as houd het ook niet, je zult hier voor een andere drijfstang nodig hebben waar een groter naaldlagertje in past. Om over de originele koppeling nog maar te zwijgen, en de hoeveelheid membraamklepjes die je er elke maand doorheen jaagt



Kwats!!!!!!!! doppler is zijn perfectje asjes en kunnen dit zkerz goed aan!!! en membraam heb ik nog nooit kapot gehad en zo jongen hier in de buurt heeft een mhr Team getuned en die heeft ook nog nooit zen membraam kapot gehad!!!!!! en de Pro race boven langs is er ook in 70cc uitvoering en ook in 50cc uitvoering dus ook kwats!!!! orgineele koppeling gaat goed!

Ps.. die membraam klepjes.. als je hem rustig warm rijd is er niks aan de hand.. en nie als je hem koud hebt vol op zen zak trappen!

Dit bericht is gewijzigd door smalkieker op 2-3-2007 om 19:39 uur.
 
smalkieker 8-3-2007 18:45 Print reply
Posts: 95
nog iemand ervaring met de Pro race cilinder? of pro race uitlaat?
 
senda80cc 8-3-2007 18:48 Print reply

Posts: 3434
beide ervaring mee,
zeer snelle cilinder en uitlaat (leuste is de twee samen)
denk er wel aan is geen cilinder voor dagelijks gebruik!!
 
Keep on rockin' in a free world
smalkieker 8-3-2007 18:53 Print reply
Posts: 95
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: senda80cc
beide ervaring mee,
zeer snelle cilinder en uitlaat (leuste is de twee samen)
denk er wel aan is geen cilinder voor dagelijks gebruik!!



te hoog toerig of waarom nie, slijtgevoelig? en als je niet de heletijd plankt moet het tog wel lukken ofnie? hoe zijn je ervaringen er verder mee?
 
senda80cc 8-3-2007 18:55 Print reply

Posts: 3434
gewoon echt te hoogtoerig voor dagelijks gebruik rustig rijden gaat na mijn idee bijna niet!!
daardoor ok best wel slijtgevoelig

en tja uitlaat ligt er gewoon aan hoe je er mee om gaat maar is waarschinlijk toch te hoogtoerig voor cilindertjes die je dagelijks moet gaan gebruiken

raad je aan als je veel km's maakt om gewoon een mhr te gaan rijden

Dit bericht is gewijzigd door senda80cc op 8-3-2007 om 18:57 uur.
 
Keep on rockin' in a free world
HayeSM 8-3-2007 19:01 Print reply

Posts: 3052
niet gelezen, weeet niet of het gezegt is, maaaarrr



draai je kop af, druk er een ophoogplaat onder..

rijd prefect is mijn ervaring. Icm een pro race pijp 120 digi... draait zo'n 13 - 13,5k rpm

zonder problemen 60 in de 6 rijden met 2 man erop (twv 15-53)
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice

Dit topic is 10650 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved