Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Snellere cilinder als de 70cc Mk Sp @ am6???

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1087 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #41473 - Snellere cilinder als de 70cc Mk Sp...
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10898 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 28-2-2007 19:24 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


gevolg het valt niet af te stellen


lukt al aardig, alset geen imi was wasset allang klaar
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
smalkieker 28-2-2007 23:05 Print reply
Posts: 95
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


de pro race is wel een snelle cilinder zekers met de PR uitlaat die je gaat eronderleggen maar 21 is niet de max op pr zoals ik bedoelde



maar die Pro rac is die wel betrouwbaar? beetje een goede want enz.? ja ik dacht dat je groter als 21mm op mijn sp bedoelde.. maar op de pro race snap ik dat er een grotere cabr. op kan.
 
smalkieker 28-2-2007 23:08 Print reply
Posts: 95
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
de max voor een cilinder, slaat op poep, ik heb op me gietijzer een 28mm

en het is geen snelle gietijzer



Je kunt er wel een grotere cabr. op zetten maar wie zecht dat de cilinder dit aan kan je over kilt hem alleen maar als er ma 24mm in kan waarom zou je er dan 28 op zetten? omdat dit ruiger klinkt?
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 28-2-2007 23:10 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: smalkieker
[...]



Je kunt er wel een grotere cabr. op zetten maar wie zecht dat de cilinder dit aan kan je over kilt hem alleen maar als er ma 24mm in kan waarom zou je er dan 28 op zetten? omdat dit ruiger klinkt?


tuurlijk , hoe groter gat hoe stoerder geluid .
en wss omdat hij die 28 nog had liggen voor zijn hebo

pro race is toerenbeuker , wand is opzich wel goed .
maar met veel toeren slijt het spul wel hard .



Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 28-2-2007 om 23:10 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
smalkieker 1-3-2007 12:25 Print reply
Posts: 95
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


tuurlijk , hoe groter gat hoe stoerder geluid .
en wss omdat hij die 28 nog had liggen voor zijn hebo

pro race is toerenbeuker , wand is opzich wel goed .
maar met veel toeren slijt het spul wel hard .



Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 28-2-2007 om 23:10 uur.



ja dat is logies.. dat sneller slijd op zich is de Sp ook wel tourenbeukertje maar nie snel genoeg... en had gehoort dat de hebo warmloop gevoeglig is en de wand ook niet alles is.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 1-3-2007 12:28 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: smalkieker
[...]



ja dat is logies.. dat sneller slijd op zich is de Sp ook wel tourenbeukertje maar nie snel genoeg... en had gehoort dat de hebo warmloop gevoeglig is en de wand ook niet alles is.




klasgenoot was met pata na xsh geweest om hem te laten tunen , maar ze begonnen er niet aan omdat ze beweerden dat de wand het dan begaf .

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
smalkieker 1-3-2007 12:29 Print reply
Posts: 95
ja dat zecht wel wat ja... denk dat ik beter voor de Pro race kan gaan dan. ?!?!
 
Karlmt5 1-3-2007 12:32 Print reply

Posts: 2296
waarom geen dr80? zijn niet duur, lekker rustig.. en als je um goed inrijd gewoon 20.000 km mee... het zijn dan wel niet egt snelle cilinders. maar als je eff op scoot-parts.nl kijkt, staat er in de info die ze erbij vermelden een site waar je ze getuned kan krijge, niet echt veel duurder d8 ik... iig het kijke eff waard


de standaart dr80

en ik zoek nog wel eff die getunde

Dit bericht is gewijzigd door Karlmt5 op 1-3-2007 om 12:34 uur.
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
BIET 1-3-2007 12:32 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
waarom geen dr80? zijn niet duur, lekker rustig.. en als je um goed inrijd gewoon 20.000 km mee... het zijn dan wel niet egt snelle cilinders. maar als je eff op scoot-parts.nl kijkt, staat er in de info die ze erbij vermelden een site waar je ze getuned kan krijge, niet echt veel duurder d8 ik... iig het kijke eff waard

nouw die knul wil sneller dan een SP gaan en dat doet een DR zkr weten niet.

@icedingesjes:
is wel af te stellen, kost al1 veel moeite.

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 1-3-2007 om 12:33 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Karlmt5 1-3-2007 12:35 Print reply

Posts: 2296
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

nouw die knul wil sneller dan een SP gaan en dat doet een DR zkr weten niet.

@icedingesjes:
is wel af te stellen, kost al1 veel moeite.

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 1-3-2007 om 12:33 uur.



de prestaties en kwaliteit liggen op het niveau van een Polini of Malossi 70 cc gietijzer.

en als je dus de getunde hebt, lijkt hij me wel wat sneller
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
senda80cc 1-3-2007 12:36 Print reply

Posts: 3434
pro race is ok een zeer gevoelige cilinder en valt echt niet mee te rijden met dagelijks gebruik, hij is echt veel te hoogtoerig
 
Keep on rockin' in a free world
Emiel-64 1-3-2007 12:37 Print reply

Posts: 595
Meer mensen met ervaring met de MHR 80 dan?
een relatief laagtoerige cilinder die stiekem wel sneller zou moeten zijn als de SP? als ik dat goed begrijp?

(ps, ben vriend van smalkieker, dus beschouw dit aub niet als offtopic )
 
''Creation absolves time''
Karlmt5 1-3-2007 12:41 Print reply

Posts: 2296
de dr80 getuned verkrijgbaar.

>klik<
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
senda80cc 1-3-2007 12:42 Print reply

Posts: 3434
heb ervaring met een mhr 80cc is mooie cilinder top ligt niet zo heel hoog (ong. 110-115) maar heeft echt lekker veel koppel!!
sp heb ik nooit mee gereden
maar ligt er ok aan met wat voor uitlaat je het gaat combineren

Dit bericht is gewijzigd door senda80cc op 1-3-2007 om 12:42 uur.
 
Keep on rockin' in a free world
Emiel-64 1-3-2007 12:58 Print reply

Posts: 595
Aah, jij bent Evan uit America toch?
heb jou in me msn lijst meen ik.

110 valt me wat tegen, aangezien de sp van roy (untuned + lichte twv) geklokt is op 125 autoteller..


 
''Creation absolves time''

Dit topic is 10898 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved