Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #41470 - mt cilinder op ar50?
|
Pagina 1 van 2
|
Dit topic is 1263 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
timoty-dt |
28-2-2007 14:07 |
Posts: 1802 |
het slag probleem kun je idd zo oplossen. De zuiger moet ook wel passen denk ik zo. Maar ik snap niet waarom je een mt cilinder pakt?
Kun je dan niet meteen een snelle pakken?
|
|
kut voetbal |
|
Matthijsar50 |
28-2-2007 14:11 |
Posts: 1029 |
kan ook.. maar ik heb nog een mt cilinder liggen, 70 cc.. met zuiger en kop enzo dus scheelt weer in de kosten..
|
|
Peugeot 106 rallye ph2! |
|
Tombrom |
28-2-2007 14:33 |
Posts: 15925 |
uhm de tapeinden
staan die wel gelijk zoals bij mt cylinder?
kijk daar ook es naar
|
|
|
|
MT70-nolimit |
28-2-2007 14:34 |
Posts: 4322 |
Je moet ook even kijken naar de small-end pendikte, passing in het carter, en de aansluiting op de spoelkanalen
|
|
gaat lang goed |
|
Matthijsar50 |
28-2-2007 14:34 |
Posts: 1029 |
kan iemand dit ff voor me opmeten? heb cilinder hier nu niet liggen.. gewoon van tapeind tot tapeind..
|
|
Peugeot 106 rallye ph2! |
|
- Han - |
28-2-2007 15:48 |
Posts: 9667 |
tapeind is de afstand 60mm (of 70 weet ik niet helemaal zeker, maar ik dacht 60)
|
|
<10.000 posts |
|
MT70-nolimit |
28-2-2007 16:31 |
Posts: 4322 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
tapeind is de afstand 60mm (of 70 weet ik niet helemaal zeker, maar ik dacht 60)
Die afstanden verschillen onderling per draadeind, naabje
|
|
gaat lang goed |
|
- Han - |
28-2-2007 17:02 |
Posts: 9667 |
toch niet veel
|
|
<10.000 posts |
|
MT70-nolimit |
28-2-2007 17:06 |
Posts: 4322 |
Je mag het van mij proberen...
|
|
gaat lang goed |
|
christianos |
28-2-2007 17:15 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
toch niet veel
nou wat denk je, maakt het uit dat ze iets verschillen
|
|
|
|
cmtheman |
28-2-2007 17:38 |
Posts: 2710 |
als de slag van mt kleiner is en je wil die cilinder op kawa gooien dan moet je de cilinder toch juist 0,2 ophogen, anders heb je toch een kopneuker of zie ik het verkeerd. (extra pakking ofzo dan he)
|
|
ZAC #802, KNMV #82 |
|
juukle rj |
28-2-2007 17:44 |
Posts: 1244 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: cmtheman
als de slag van mt kleiner is en je wil die cilinder op kawa gooien dan moet je de cilinder toch juist 0,2 ophogen, anders heb je toch een kopneuker of zie ik het verkeerd. (extra pakking ofzo dan he)
idd..teken het maar eens op papier, dan is het duidelijker
*edit klik op de afbeelding, dan zijn de getallen te lezen
als de slag van de ar50 5,2 is
en die van de MT is 0,2 kleiner (dus 5,0), en je draait er nog een 0,2 vanaf(heb je dus 4,8).
dan maakt de ar50 nog een slag van 5,2 en dat in een cilinder van 4,8
dat gaat dus niet!, dus je moet idd ophogen ipv afdraaien.
toch?
Dit bericht is gewijzigd door juukle rj op 28-2-2007 om 17:55 uur.
Dit bericht is gewijzigd door juukle rj op 28-2-2007 om 17:56 uur.
|
|
|
|
MT70-nolimit |
28-2-2007 18:17 |
Posts: 4322 |
Dat word idd ophogen, als je gaat afdraaien komt het niet goed
|
|
gaat lang goed |
|
Matthijsar50 |
1-3-2007 10:25 |
Posts: 1029 |
Kawa
Bore and stroke: 39.0 x 41.6 mm
Honda
Boring x slag: 39.0mm x 41.4mm
hier kan je zien dat de slag van een honda 0,2 mm KLEINER is.. dus er moet 0,2 mm van de cilinder afgedraaid worden..
|
|
Peugeot 106 rallye ph2! |
|
fietsie |
1-3-2007 10:30 |
Posts: 1438 |
dan moet er toch 2MM bij
|
|
Aprlia RS50 70cc MK 21 mm Del carb topsnelheid 110 KM |
|
Dit topic is 1263 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 2
|
|