Quote:Oorspronkelijk gepost door: Frysk
het komt door het pro-link systeem
dat leunt ook op je as en daar verbuigt het ook (in het midden)
daarom draait ie wel maar komt er niet uit
of komt het gewoon omdat de as 20 jaar er niet uitgehaald word en dan best vast gaat roest in de busje's in de burg
omdat mt's en mb's het ook wel eens hebben en geen pro-link hebben
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Quote:Oorspronkelijk gepost door: benellifan
waarom zijn die busjes in godsnaam van staal in me benelli zijn ze al slimmer geweest daar zijn ze van kunstof
gewoon kunststof op metaal? dus geen stalenbus in de kunststof bus?
beetje vaag
hmm ik meen me zo te herrineren dat kunstof ook uitzet als het nat word. maar pin me er niet op vast.
gewoon kunststof op metaal? dus geen stalenbus in de kunststof bus?
beetje vaag
hmm ik meen me zo te herrineren dat kunstof ook uitzet als het nat word. maar pin me er niet op vast.
licht eraan wat voor kunstof je gebruikt de veelgebruikte nylonbussen zetten idd uit als ze nat worden (20%) dus dit was ook niet geschikt geweest voor een lagerbus
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs