Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - kawasaki Ontsteking

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 993 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #41376 - kawasaki Ontsteking
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 840 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tomospower 22-2-2007 15:02 Print topicpost
Posts: 39
Hey
Ik heb een kawa met een ontsteking die je niet kut verdraaien
staad die onsteking dan al op de beste stand?
Of moet ik het bevestigingsgat van de grondplaat ff wat breder maken zodat ik de onsteking beter kan timen
ik hoor het graag
mvg
 

KawaRob 22-2-2007 15:07 Print reply

Posts: 286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tomospower
Hey
Ik heb een kawa met een ontsteking die je niet kut verdraaien
staad die onsteking dan al op de beste stand?
Of moet ik het bevestigingsgat van de grondplaat ff wat breder maken zodat ik de onsteking beter kan timen
ik hoor het graag
mvg


de ontsteking van de kawa kun je gewoon verdraaien.. ik meen 3 schroefjes op de grondplaat los draaien en dan kun je hem verzette.. om te vervroegen tegen de draairichting van het vliegwiel in draaien

 
tomospower 22-2-2007 15:23 Print reply
Posts: 39
Jah maar bij mij kun je dat niet verdraaien zoals ik al zei

 
KawaRob 22-2-2007 15:33 Print reply

Posts: 286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tomospower
Jah maar bij mij kun je dat niet verdraaien zoals ik al zei


maak anders eens een foto van die grondplaat.. ori grondplaat kun je gewoon verdaaien..
 
KaWaReZ 22-2-2007 15:40 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KawaRob
[...]

maak anders eens een foto van die grondplaat.. ori grondplaat kun je gewoon verdaaien..



 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Matthijsar50 22-2-2007 17:00 Print reply

Posts: 1029
als je verder wilt vervroegen dremel erbij en iets eruit vrezen.. trekt beter

trouwens, rez.. het lag niet eens aan de cilinder.. had een barst in mn zuiger .. vraag me niet hoe het kan..
 
Peugeot 106 rallye ph2!
bereheer 22-2-2007 17:22 Print reply

Posts: 1901
het bovenste sleufgat is niet zo lang als de anderste twee, dat had ik ook, gewoon ff bijvijlen of dremelen
 
bloaze manne, meej diene woage!
tomospower 22-2-2007 18:01 Print reply
Posts: 39
Heb ik nu ook gedaan dat laatste
2 van de gaten waren groot
1 ervan was gewoon rond evengroot
de bout die erin moet
maar deze kan dicht
 

Dit topic is 840 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved