geert-nsr |
22-2-2007 10:26 |
Posts: 6438 |
voor std 70 malossie wel groot ja.
beter kijk je voor een 24 mm
|
|
|
|
MT70-nolimit |
22-2-2007 11:31 |
Posts: 4322 |
24 is echt max, 28 krijg je niet fatsoenlijk afgesteld op std malossi
|
|
gaat lang goed |
|
gelderboer |
22-2-2007 11:50 |
Posts: 226 |
20mm loopt ie al prima op. 24 kan nog net maar 28 is overkill
|
|
Ik motor ook |
|
Jarco |
22-2-2007 11:51 |
Posts: 4520 |
Anders bewerk je je cilinder , dan kan je wel een 28 mm gebruiken.
Of je laat je cilinder bewerken..
Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 22-2-2007 om 11:51 uur.
|
|
|
|
honda fryslan |
23-2-2007 10:24 |
Posts: 1914 |
beter koop je een 24 oko of een 26 mikuni..
|
|
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse |
|
Shifty |
23-2-2007 10:49 |
Posts: 1113 |
28 is wat té ja. Beter kijk je voor een 24 of 20, beide zullen goed lopen.
|
|
-- Crosser Only -- Crosser 4 life -- |
|
MaartenGerlo |
23-2-2007 19:34 |
Posts: 556 |
Ok
thx voor de snelle antwoorden!
Maar wat is nu het nut van een grotere carbu???
reed nu met 18mm, maar die is naar de vaantjes!
Denk eraan me een OKO 24mm te kopen (Is die goed van kwaliteit btw?)
Maar ga ik echt een verschil voelen in optrekken ofzo??
Thx
|
|
|
|
Toon |
23-2-2007 19:36 |
Posts: 1679 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MaartenGerlo
Ok
thx voor de snelle antwoorden!
Maar wat is nu het nut van een grotere carbu???
reed nu met 18mm, maar die is naar de vaantjes!
Denk eraan me een OKO 24mm te kopen (Is die goed van kwaliteit btw?)
Maar ga ik echt een verschil voelen in optrekken ofzo??
Thx
met optrekken voel je het duidelijk bv van 12mm naar 20mm maar als je nog groter gaat gaat ie alleen maar meer drinken, de prestatie/verbruik verhouding is niet zo positief als met een 20mm bv
|
|
|
|
Moped Macho |
23-2-2007 19:37 |
Posts: 2037 |
Ik denk dat een 18mm beter zou lopen dan een 24mm. Persoonlijk zou ik een 20/21mm nemen (Mikuni of Keihin).
|
|
Boerenkool om half 10. |
|
khpoppema |
23-2-2007 19:37 |
Posts: 3199 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MaartenGerlo
Ok
thx voor de snelle antwoorden!
Maar wat is nu het nut van een grotere carbu???
reed nu met 18mm, maar die is naar de vaantjes!
Denk eraan me een OKO 24mm te kopen (Is die goed van kwaliteit btw?)
Maar ga ik echt een verschil voelen in optrekken ofzo??
Thx
je gaat denk ik wel verschil in optrekken voelen en ook in je verbruik
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
MaartenGerlo |
23-2-2007 21:34 |
Posts: 556 |
ja verbruik is geen probleem...
Ik verbruik nu al zon 10liter op 100km
Zo even zitten denken om mijn 70 malossi te tunen, heb toch nog zon 2de liggen, is dit goed te doen??? iemand ervaring me???
Wat moet ik dan net doen??
Uitlaatgat groter maken
Spoelpoorten groter maken en/of polijsten??
Grtz!
thx
|
|
|
|
Jarco |
23-2-2007 21:37 |
Posts: 4520 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MaartenGerlo
ja verbruik is geen probleem...
Ik verbruik nu al zon 10liter op 100km
Zo even zitten denken om mijn 70 malossi te tunen, heb toch nog zon 2de liggen, is dit goed te doen??? iemand ervaring me???
Wat moet ik dan net doen??
Uitlaatgat groter maken
Spoelpoorten groter maken en/of polijsten??
Grtz!
thx
Als je het zelf wilt gaan doen kan je beter het tuningstopic doorlezen. Anders kan je de volgende mensen een inbox sturen
Bullet http://www.brommerforum.nl/user/1041
John Huijben http://www.brommerforum.nl/user/1844
Neon lampje http://www.brommerforum.nl/user/44
Als je een 24 mm carberateur wilt gaan kopen zou ik voor de keihin of mikuni gaan. Oko zijn over het algemeen slecht afgewerkte carbs.
|
|
|
|
-simon- |
23-2-2007 21:37 |
|
MaartenGerlo |
23-2-2007 23:54 |
Posts: 556 |
iemand een idee wat laten tunen kan kosten?
|
|
|
|
MT70-nolimit |
24-2-2007 0:15 |
Posts: 4322 |
Beter knikker je er een 80 blokje, met bijv 93cc mallossi, onder ipv dat je gaat zitten tjoenen aan die 70cc.
|
|
gaat lang goed |
|