KicX |
20-2-2007 21:56 |
Posts: 175 |
|
|
|
|
derbi-tuner |
20-2-2007 21:56 |
Posts: 2605 |
jah die zat er ook op maar wil veel beter optrekken dan dat.. en een beetje zachter gaan kan geen kwaad, zoieso komt een 17,5 carb op..
Hij trekt nu al erg (vraag aan mensen van duinrell meeting)
brommercrossers hebben ook van die 70 tands tanwielen maar die schakelen ook niet super snel ofzo?
|
|
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid |
|
derbi-tuner |
20-2-2007 21:58 |
Posts: 2605 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
ik zal sowiezo niet aan je tandwiel verhouding knoeien, heeft geen nut, beter zet je een prop in je uitlaat dan, of koop een scooter
het zou alleen beter zijn als die wat langzamer liep maar hoefd niet perse,, gewoon effe iedere dag op www.rollerbank.nl kijken en wat gazten bellen die ik ken (werken bij de politie) om te vragen waar en wanneer er rollerbanken zijn.tanwiel wil ik veranderen voor de trekracht en als die autowheelie,s maakt kan ik er wel goed mee stunten uitsloven voor sgol
Dit bericht is gewijzigd door loekyhendriksen op 20-2-2007 om 21:59 uur.
|
|
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid |
|
tsxj oran |
20-2-2007 21:59 |
Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: loekyhendriksen
jah die zat er ook op maar wil veel beter optrekken dan dat.. en een beetje zachter gaan kan geen kwaad, zoieso komt een 17,5 carb op..
Hij trekt nu al erg (vraag aan mensen van duinrell meeting)
brommercrossers hebben ook van die 70 tands tanwielen maar die schakelen ook niet super snel ofzo?
die hebben het ook zwaar, maar wat is het probleem dat je brommer te hard rijd?? voor roller bank??
je kan ook gewoon half gas geven,
of zorg dat je een setup bij elkaar spaart met veel kracht onderin
|
|
oud |
|
driver004 |
20-2-2007 22:00 |
Posts: 3418 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: loekyhendriksen
jah die zat er ook op maar wil veel beter optrekken dan dat.. en een beetje zachter gaan kan geen kwaad, zoieso komt een 17,5 carb op..
Hij trekt nu al erg (vraag aan mensen van duinrell meeting)
brommercrossers hebben ook van die 70 tands tanwielen maar die schakelen ook niet super snel ofzo?
overtouren kan wel degelijk kwaad
en die bromcrosser die cillinder zijn getuned etc..
waarom ga je niet met ori cillinder rijden die halen de 70handig
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
derbi-tuner |
20-2-2007 22:01 |
Posts: 2605 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]
die hebben het ook zwaar, maar wat is het probleem dat je brommer te hard rijd?? voor roller bank??
je kan ook gewoon half gas geven,
of zorg dat je een setup bij elkaar spaart met veel kracht onderin
nou ik wil niet dat mijn brommer in beslag wordt genomen.. ik ben al 1 keer gepakt met een mutatie duss.. stel ik wordt weer gepakt dan ben ik voorloopig mijn brommer kwijt maar als ik dan nog een keer gepakt word krijg ik hem nooid meer trug
|
|
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid |
|
derbi-tuner |
20-2-2007 22:03 |
Posts: 2605 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]
overtouren kan wel degelijk kwaad
en die bromcrosser die cillinder zijn getuned etc..
waarom ga je niet met ori cillinder rijden die halen de 70handig
orri cillender is kaduuk (vastloper) het was alleen mooi meegenomen als mijn brommer veel zachter reed en veel meer trok,, maar dat zachter laten lopen hoef niet persee
|
|
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid |
|
driver004 |
20-2-2007 22:06 |
Posts: 3418 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: loekyhendriksen
[...]
orri cillender is kaduuk (vastloper) het was alleen mooi meegenomen als mijn brommer veel zachter reed en veel meer trok,, maar dat zachter laten lopen hoef niet persee
mischien als je met ori pijp gaat rijden dat je meer kracht onderin hebt
dan licht je top als een stuk lager
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
derbi-tuner |
20-2-2007 22:44 |
|
lange elst |
20-2-2007 22:58 |
Posts: 441 |
post filmpje maar ff wel wel zien
|
|
|
|
derbi-tuner |
21-2-2007 23:43 |
Posts: 2605 |
oke.. wie heeft er ooit een 71 tandwiel onders zijn brommer gehad voor op de weg (niet crossen) ik wil weten hoesnel dat ding optrekt en hoesnel je moet schakelen blablablab
|
|
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid |
|
Harm |
21-2-2007 23:48 |
Posts: 3032 |
Mijn ervaring is dat je zelfs langzamer optrekt als je een veel te lichte twv hebt. Je bent meer tijd bezig met schakelen en je kan hem niet lekker doortrekken omdat je meteen al moet overschakelen.
En op top rijdt het echt kut. Je maakt veel te veel toeren en je benut het vermogen niet echt goed omdat hij het niet kan afgeven door je twv zeg maar.
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
derbi-tuner |
22-2-2007 14:54 |
|
Mad Scientist |
22-2-2007 15:37 |
Posts: 450 |
jaa idd niet die pizza schijf drop zetten met die setup die je al hebt dan is het schakelen voor je leven om hard op te trekken en het rijd voor geen meter en je bespaart je blok ook aardig wat stres als je gewoon je prop er idd weer indoet
|
|
|
|