Sypie_Honda |
20-2-2007 20:34 |
Posts: 13830 |
reken maar op ong 75 kmh
Heb ooit ergens gelezen, dat die 50cc airsals voor MT de zelfde uitlaat poort hadden als de 70cc airsal.
die was dus veels te groot, wat leide tot grotere slijtage van je zuiger(veer)
mja ik heb het ooit ergens gelezen in algemeen tuining topic, dus je kunt die er nog eens op nalezen wat er nou precies aan de hand was.
Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 20-2-2007 om 20:34 uur.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
timb |
20-2-2007 20:36 |
Posts: 118 |
mijn mt haalde met orgineel met iets uitgevijlde uitlaatpoort de 70 met deze setup dus er moet toch wel meer te halen zijn met een 50
een imi liep ruim 80 met deze setup
|
|
|
|
Sypie_Honda |
20-2-2007 20:39 |
Posts: 13830 |
oke dan loopt 'ie 110
wat wil je nou dat ik zeg, hoe snel dat ding in het echt gaat, of hoe snel jij hem graag wilt hebben?
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
timb |
20-2-2007 20:41 |
Posts: 118 |
dat zeg ik niet
maar lijkt me sterk dat een imi harder gaat als een airsail
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
20-2-2007 20:41 |
Posts: 10560 |
airsal is geen snel spul 50 en 70 allebij niet.
70 schijnt gewoon de opbeboorde 50 versie te zijn.
mijn met ging met 70 airsail 16 mm carb en tecno ongveer 75/80
top lag ongeveer gelijk met een 50 import (zelfde brommer , verder zelfde setup)
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
driver004 |
20-2-2007 20:42 |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
20-2-2007 20:44 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]
raar maar waar die immi zijn ff snel
daarna niet meer
bullshit .
het is wel zo dat als je er niet mee om kunt gaan , ze snel versleten zijn . en versleten spul gaat nooit hard
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
geert-nsr |
20-2-2007 20:44 |
Posts: 6438 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
reken maar op ong 75 kmh
Heb ooit ergens gelezen, dat die 50cc airsals voor MT de zelfde uitlaat poort hadden als de 70cc airsal.
die was dus veels te groot, wat leide tot grotere slijtage van je zuiger(veer)
mja ik heb het ooit ergens gelezen in algemeen tuining topic, dus je kunt die er nog eens op nalezen wat er nou precies aan de hand was.
Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 20-2-2007 om 20:34 uur.
klopt is goedkoper voor hun om te produceren he zelfde maat uitlaat poort..
|
|
|
|
timb |
20-2-2007 20:45 |
Posts: 118 |
77 met airsail 70 daar reed ik 90 mee geklokt door politie
en toen naar de roller en toen werd me brom inbeslag genomen
toen heb ik orgineel gemaakt
maar met 6 bak loopt den ook wat harder als 4 bak
|
|
|
|
Sypie_Honda |
20-2-2007 20:46 |
Posts: 13830 |
nja die immi's zijn opzich niet sloom.
en met een beetje zuiger der in (athena ofzo) valt de slijtage ook nog wel een beetje mee.
miss zijn die immi's nog wel wat rapper als die airsals, maar dat verschilt heel erg per brommer.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
20-2-2007 20:46 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: timb
77 met airsail 70 daar reed ik 90 mee geklokt door politie
en toen naar de roller en toen werd me brom inbeslag genomen
toen heb ik orgineel gemaakt
maar met 6 bak loopt den ook wat harder als 4 bak
heb je beelden oid gezien ?
ze hebben mij ook wel eens verteld dat ik 80 reed terwijl ik in de 3 zat , met een brommer die top mischien net 80 haalde .
ze overdrijven snel om je bang te maken .
6 bak loopt niet per defenitie harder als 4 bak , ik kreeg hem met met 4 bak ook in de 4 in de powerband maar er net niet door .
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 20-2-2007 om 20:47 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
timb |
20-2-2007 20:48 |
Posts: 118 |
hoe zit het eigenlijk met de trekkracht van die dingen toch wel beter als orgineel of imi
en de slijtage die gasten hebben mijn wijsgemaakt dat er een nicasilwandt in zit en een w poort als ik dat moet gelove
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
20-2-2007 20:49 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: timb
hoe zit het eigenlijk met de trekkracht van die dingen toch wel beter als orgineel of imi
en de slijtage die gasten hebben mijn wijsgemaakt dat er een nicasilwandt in zit en een w poort als ik dat moet gelove
w poort is onzin .
trekkracht valt tegen maar hij had bij mij wel redelijk brede powerband . waardoor je dus vroeg of laat kon schakelen en hij het wel doortrekt
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
timb |
20-2-2007 20:49 |
Posts: 118 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
heb je beelden oid gezien ?
ze hebben mij ook wel eens verteld dat ik 80 reed terwijl ik in de 3 zat , met een brommer die top mischien net 80 haalde .
ze overdrijven snel om je bang te maken .
6 bak loopt niet per defenitie harder als 4 bak , ik kreeg hem met met 4 bak ook in de 4 in de powerband maar er net niet door .
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 20-2-2007 om 20:47 uur.
nou hij werdt in zn 5 halfgas in beslag genomen meer als 2 kw
|
|
|
|
Sypie_Honda |
20-2-2007 20:49 |
Posts: 13830 |
haha een W-poort in een simpele airsal
niet geloven hoor, is gewoon ovale uitlaat poort.
zit wel een nicasil wand in
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|