Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - rpm limiter import 50cc.nl

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1180 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #41321 - rpm limiter import 50cc.nl
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2494 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Remco RS 19-2-2007 16:48 Print reply

Posts: 11463
ding werkt wel goed, en makkelijk aan te sluiten

je moet m alleen wel zo instellen dat hij niet heeeeeeeeeel erg sputtert, dus niet al te 'strak'

ook een aardig idee is om de brommer met begrenzer aan 55 a 60 te laten lopen, agenten blij, jij blij

als een agent een beetje verstand ervan heeft, hoort hij het idd, maar meestal kom je er wel mee weg
 
Dooie Koe 19-2-2007 16:52 Print reply

Posts: 538
Had z`n ding op me zulu, me onsteking net vernieuwd erdoor. Als je em wil afvoere doe het dan met een ring in je uitlaat ofzo en ga niet electronisch beune, is tenminste min advies
 
Remco RS 19-2-2007 16:54 Print reply

Posts: 11463
je moet m natuurlijk niet heel vaak aan hebben staan he

ik heb m een paar keer ingezet, werkte mooi



nu niet meer nodig
heb nu een ring, was het een beetje zat
maar dat is niet ideaal voor je cilinder hoor
 
Dooie Koe 19-2-2007 17:04 Print reply

Posts: 538
3 keer dat ik em aanzette mischien, 2 keer aangehad om te teste 3e voor rollerbank, scheelde me wel de boete maar ontsteking is tog ff duurder
 
vanwalsum 19-2-2007 17:46 Print reply

Posts: 692
Maar dan vraag ik me af. Die begrenzer stel je in op bij 8k begrenzen. Als je niet aan die 8 komt, er dus constant onder blijft. Dan hoeft hij toch in principe je ontsteking niet te onderbreken en lijdt deze toch niks.
 
Dooie Koe 19-2-2007 18:12 Print reply

Posts: 538
jawel, want hij haalt zoveel "stroompjes" weg dat je dat niet haalt. Het is niet zo dat hij opeens bij 8k inschakeld
 
kleinduimpje 19-2-2007 18:27 Print reply

Posts: 38
ik heb dat ding op mr rs en ik had hem afgesteld bij 6.2 k ik heb hem een paar x aangehad maar sindsdien zit er een hapering bij dat toerental... afstellen zelf gaat wel maar je doet er wel een tijdje over, heb het zelf onder het rijden gedaan met de begrenzer even uit de brommer.
 
vanwalsum 20-2-2007 12:15 Print reply

Posts: 692
Zou ik nu dan een nieuwere versie hebben? want bij mij zitten er toch echt 2 kleine draaiknopjes op ipv 1.
 
daanmtx 20-2-2007 13:40 Print reply

Posts: 3759
Ik zeg ga voor de mechanische begrenzing, die minstens net zo snel in - en uit geschakeld is. Dan ben je zeker dat je ontsteking het houdt en bovendien is het makkelijker te begrijpen ;p
 
Honda VFR400R
Dimitri 20-2-2007 13:51 Print reply
Posts: 1951
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
Ik zeg ga voor de mechanische begrenzing, die minstens net zo snel in - en uit geschakeld is. Dan ben je zeker dat je ontsteking het houdt en bovendien is het makkelijker te begrijpen ;p



Dat ding wat jij had gemaakt snap ik anders weinig van. :P Ziet er wel erg goed uit.
 
-XyS- 20-2-2007 13:53 Print reply
Posts: 609
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
Ik zeg ga voor de mechanische begrenzing, die minstens net zo snel in - en uit geschakeld is. Dan ben je zeker dat je ontsteking het houdt en bovendien is het makkelijker te begrijpen ;p

wat heb je dan gemaakt voor iets?
 
vroeeemmmmMmMmmmmmmM
daanmtx 20-2-2007 13:55 Print reply

Posts: 3759

FAQ in de maak

dat boutje wat je ziet kan door middel van die constructie (deels lego) in een kabelsplitter schieten (door 't veertje) waardoor de schuif binnenin de kabelsplitter niet volledig meer omhoog kan gaan.

Dit bericht is gewijzigd door daanmtx op 20-2-2007 om 13:56 uur.
 
Honda VFR400R
Dooie Koe 20-2-2007 13:56 Print reply

Posts: 538
ziet er leuk uit, ik hou faq in de gate
 
vanwalsum 20-2-2007 17:08 Print reply

Posts: 692
maak eens ff een zijshotje en nog wat meer..
 

Dit topic is 2494 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved