Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 80cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1079 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #41305 - 80cc
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 876 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

chick 18-2-2007 3:13 Print topicpost

Posts: 417
ik heb een 80 cc een beetje laten tunen door een vriend ban me maar de eerste 60 a 70 km deed ie het goed en liep ie goed maar nu is het elke keer als ie warm is dat iet gaat stotteren en als ie koud is kan ik hem helemaal opentrekken maar ik weet niet wat dat is miss een warmlopertje?? want hij fokt t dan echt keihard
ik kom dan niet eens hoog genoeg in me toeren om naa me 2 te schakelen
 
lord of the bromfiets

Dargor 18-2-2007 4:55 Print reply

Posts: 1771
misschien afstellen?? of je cilinder is gewoon vernaggelt met dat tunen

 
I'm a Potential Terrorist, And my moped too!
lange elst 18-2-2007 10:07 Print reply

Posts: 441
misschien blijft je choke hangen
 
Salamander 18-2-2007 10:35 Print reply

Posts: 190
maak's een foto van je bougie, en als het kan je cilinder van binnen.
 
Jarco 18-2-2007 10:36 Print reply

Posts: 4520
heb je een poortmap van voor en na de tunebeurt? wat is er zoal aan gebeurt?

 
tsxj oran 18-2-2007 12:45 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chick
ik heb een 80 cc een beetje laten tunen door een vriend ban me maar de eerste 60 a 70 km deed ie het goed en liep ie goed maar nu is het elke keer als ie warm is dat iet gaat stotteren en als ie koud is kan ik hem helemaal opentrekken maar ik weet niet wat dat is miss een warmlopertje?? want hij fokt t dan echt keihard
ik kom dan niet eens hoog genoeg in me toeren om naa me 2 te schakelen

klinkt alsof hij dus veeeel te rijk staat, en na het tunen moet je natuurlijk opnieuw afstellen, en dan zal ik aan die mooie vriend van je ook nog is vragen wat hij precies heeft getuned
 
oud
benellifan 18-2-2007 12:48 Print reply
Posts: 1553
zal wel geen tunen maar bijvijlen zijn
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
MT5-honda_pwnz 18-2-2007 12:49 Print reply

Posts: 1595
schuurspons tuning

 
mtx-motard 18-2-2007 12:52 Print reply

Posts: 14947
slijpsteen tuning

ontopic: even kijken wat voor kleur je bougie is, is deze
wit > grotere sproeier, en snel voor die vast loopt.
bruin > precies goed dan is het een andere oorzaak
zwart > veel te rijk afgesteld, kleinere sproeier
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Salamander 18-2-2007 22:28 Print reply

Posts: 190
Kruipt de witte vonkrand net over de binenste elektrode dan staat je ontsteking precies goed.
Te veel over de rand is te vroeg.
Niet over de rand is te laat.
Is het keramiek om de elektrode bruin, is goede warmte graad, is het zwart met goede afstellimg dan is het te koud bougie.
 
KaWaReZ 19-2-2007 0:05 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-honda_pwnz
schuurspons tuning



bantjoening
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
lange elst 19-2-2007 11:07 Print reply

Posts: 441
holbewoner-style hakke met een bijtel?

maar probeer eerst gewoon ff af te stellen
 

Dit topic is 876 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved