ik heb een 80 cc een beetje laten tunen door een vriend ban me maar de eerste 60 a 70 km deed ie het goed en liep ie goed maar nu is het elke keer als ie warm is dat iet gaat stotteren en als ie koud is kan ik hem helemaal opentrekken maar ik weet niet wat dat is miss een warmlopertje?? want hij fokt t dan echt keihard
ik kom dan niet eens hoog genoeg in me toeren om naa me 2 te schakelen
Quote:Oorspronkelijk gepost door: chick
ik heb een 80 cc een beetje laten tunen door een vriend ban me maar de eerste 60 a 70 km deed ie het goed en liep ie goed maar nu is het elke keer als ie warm is dat iet gaat stotteren en als ie koud is kan ik hem helemaal opentrekken maar ik weet niet wat dat is miss een warmlopertje?? want hij fokt t dan echt keihard
ik kom dan niet eens hoog genoeg in me toeren om naa me 2 te schakelen
klinkt alsof hij dus veeeel te rijk staat, en na het tunen moet je natuurlijk opnieuw afstellen, en dan zal ik aan die mooie vriend van je ook nog is vragen wat hij precies heeft getuned
ontopic: even kijken wat voor kleur je bougie is, is deze
wit > grotere sproeier, en snel voor die vast loopt.
bruin > precies goed dan is het een andere oorzaak
zwart > veel te rijk afgesteld, kleinere sproeier
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Kruipt de witte vonkrand net over de binenste elektrode dan staat je ontsteking precies goed.
Te veel over de rand is te vroeg.
Niet over de rand is te laat.
Is het keramiek om de elektrode bruin, is goede warmte graad, is het zwart met goede afstellimg dan is het te koud bougie.