Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Ander/beter membraam nut?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 843 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #41267 - Ander/beter membraam nut?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5264 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Shifty 14-2-2007 20:04 Print reply

Posts: 1113
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sander bouwhuis
Maar goed haalt 4 kleppen i.p.v. twee dan nog veel uit?



Wel iets, niet veel.
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
Salamander 14-2-2007 20:09 Print reply

Posts: 190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Shifty
[...]



Wel iets, niet veel.


oke duidelijk, want dat kost ook wel 4 x zoveel.
Zit er dan tot slot nog verschil in carbon en geen carbon gezien dat gat naar de 80, en als ik i.p.v. 15mm de 17,5mm er achter zet?
Of moet ik dat carbon ewoon achter wegen laten en die 17,5 erop zetten.
Het kleppensetje kost overigens 9 euro dus daar hoef je eigenlijk niet voor te laten.
 
daanmtx 14-2-2007 20:10 Print reply

Posts: 3759
Ik had een VL6 membraan, maar mijn brommer reed er cker niet beter door. Eerder slechter. Waarschijnlijk omdat mijn spruitstuk er niet voor bedoeld was.
 
Honda VFR400R
Royal Club 14-2-2007 20:11 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
Ik had een VL6 membraan, maar mijn brommer reed er cker niet beter door. Eerder slechter. Waarschijnlijk omdat mijn spruitstuk er niet voor bedoeld was.


k neem aan dat jou gasreactie wel beter is geworden?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Shifty 14-2-2007 20:11 Print reply

Posts: 1113
Carbonnen membraan kan je veel tramelant voorkomen als je kleppen knappen, dus ja in dat opzicht heeft het wel zin.

En een 17,5mm ipv een 15mm maakt degelijk meer verschil dan een 4klepper ipv een 2klepper
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
Salamander 14-2-2007 20:14 Print reply

Posts: 190
weet iemand dan wat dit voor een raar uitziend kleppensysteem is?
http://www.la-becane...cy8wOS0wOS0wMS5qcGc=
 
Salamander 14-2-2007 20:34 Print reply

Posts: 190
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Shifty
Carbonnen membraan kan je veel tramelant voorkomen als je kleppen knappen, dus ja in dat opzicht heeft het wel zin.

En een 17,5mm ipv een 15mm maakt degelijk meer verschil dan een 4klepper ipv een 2klepper


weet je wat dit precies is?http://www.la-becanerie.com/modules/boutique/include/genere-filigrane.php?zoom=0&image=aW1hZ2VzL3JlcF9hcnRpY2xlcy9tb3llbm5lcy8wOS0wOS0wMS5qcGc=
 
Shifty 14-2-2007 21:03 Print reply

Posts: 1113
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sander bouwhuis
[...]


weet je wat dit precies is?http://www.la-becanerie.com/modules/boutique/include/genere-filigrane.php?zoom=0&image=aW1hZ2VzL3JlcF9hcnRpY2xlcy9tb3llbm5lcy8wOS0wOS0wMS5qcGc=



Een heel vaag membraan, van een heel vaag volk: Fransen

Maar nee, ik zou niet weten wat voor type membraan dat is... Lijkt wel of er meerdere klepjes een kwartslag gedraaid gemonteerd zijn... Of dit nu bevordelijk voor je prestaties is durf ik niet te zeggen. Beter hou je het gewoon bij een 4 kleps carbon membraan, die zijn namelijk uitvoerig getest en er is duidelijk bewezen dat die goed functioneren
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
Matthijsar50 16-2-2007 21:32 Print reply

Posts: 1029
ok.. ik wil ook carbonnen klepjes in mn arrrrr..
dit is mijn setup:

50 cc ori (hogedruk kop)
14 mm carb
homoet special uitlaat
'ontgrensde' luchtfilter.. (gewoon die intake eraf gehaald)

heeft dit dan nut??
 
Peugeot 106 rallye ph2!
Shifty 17-2-2007 10:37 Print reply

Posts: 1113
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Matthijsar50
ok.. ik wil ook carbonnen klepjes in mn arrrrr..
dit is mijn setup:

50 cc ori (hogedruk kop)
14 mm carb
homoet special uitlaat
'ontgrensde' luchtfilter.. (gewoon die intake eraf gehaald)

heeft dit dan nut??


Als je dit topic ff door had gelezen,

Nee, heeft nauwelijks nut qua vermogens winst.
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
daanmtx 17-2-2007 12:19 Print reply

Posts: 3759
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
Ik had een VL6 membraan, maar mijn brommer reed er cker niet beter door. Eerder slechter. Waarschijnlijk omdat mijn spruitstuk er niet voor bedoeld was.



k neem aan dat jou gasreactie wel beter is geworden?


nope, integendeel.

 
Honda VFR400R
Royal Club 17-2-2007 12:36 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
[...]


nope, integendeel.



dan doe je iets fout
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
daanmtx 17-2-2007 13:22 Print reply

Posts: 3759
wat kun je fout doen aan een membraan monteren. In mijn geval werkte het nadelig, dus dan rijd ik wel met de ori.
 
Honda VFR400R
User 927 17-2-2007 13:57 Print reply

Posts: 6405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
wat kun je fout doen aan een membraan monteren. In mijn geval werkte het nadelig, dus dan rijd ik wel met de ori.


Teveel/te weinig opening, valse lucht, niet opnieuw afstellen (is soms nodig). Slecht sluitend membraan hebben. Zijn er vast nog wel meer.
 
daanmtx 17-2-2007 14:02 Print reply

Posts: 3759
zie je het voor je met een nieuw membraan? Anyway, ik had geen zin om dat ding erop af te stellen, vind mn huidige membraan prima.
 
Honda VFR400R

Dit topic is 5264 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved