sigment bedoel jij zuigerveer? Moet niet uitmaken, enkele zuigerveer is voor het maken van veel toeren zonder grote wrijving op de cilinderwand, onderin heb je alleen minder vermogen. Dubbele zuigerveer heeft dus een constanter vermogen maar de wand word verder belast.
Ok begrepen!
Domme vraag: kan je aluminium eigenlijk wel boren?
je cilinderwand is als het goed is niet van aluminium maar van gietijzer of nicasil ofzo
en als het niet te grote krassen zijn kun je 'm beter laten honen dan boren anders moet er ook nog een overmaat zuiger in en ben je nog meer geld kwijt
Bedoel je de bougiekop of de cilinderkop???
Bij mijn weten zijn dat toch 4 bouten hoor die verroest zijn zoals mijn grootouders
als je kikt gaat hij dan in schokjes omlaag (je kickstarter)
als hij gewoon omlaag gaat zonder tegendruk dan heb je wss een gat in je zuiger en zul je zowieso je cilinder eraf moeten halen als je dit wilt oplossen
edit : oeps we zijn al 3 paginas verder
Dit bericht is gewijzigd door .puch_chopper op 11-2-2007 om 15:56 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: MaartenGerlo
Bwo echt zo erge krassen zijn het niet maar je ziet ze wel goed
ik schat zoiets van een 0.2 - 0.3mm diep