Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - welke vertanding???????

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 667 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #41167 - welke vertanding???????
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1634 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rebbes 8-2-2007 17:36 Print topicpost

Posts: 218
hallo allenmaal....

ik zit met een probleem.. want mijn brommer ( gilera gsm) is toe aan nieuwe tandwielen...
nou is mijn ervaring... als ik 12-46 trekt hij lkkr op...
en rond de 70 75 op top... maar maakt die super veel toeren... ik vind het persoonlijk niet fijn rijden...
en met 13-46 trekyt ie ook wel netjes...maar niet super... en komt hij in zun 6 niet altijd goed in zijn toeren...bijna nooit zelf... en als ie dat wel doet rijd ie 80 85... en anders maar 70...

maar wat zouden jullie doen qua tandwielen...
wat voor vertanding... en ik wil rond de 70 of 80 blijven rijde... maar wel in toeren komen in zun 6 of geen overtoeren...

ik zou graag wat hulp hebben...

het gaat om een originbele gsm... behalve uitlaat is ontgrenst

mvg robert
 

Freerk 8-2-2007 17:42 Print reply
Posts: 441
Probeer 12-43/44 maar eens. Dit is trouwens eerder een vraag voor het KVT
 
Nsr ownt :)
Karlmt5 8-2-2007 17:44 Print reply

Posts: 2296
ik heb nu 14-53 :P wel iets andere maatjes.. maar trekt egt wel lekker op, en top van 88 op autoteller... rond 11.000 toere
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
rebbes 8-2-2007 18:12 Print reply

Posts: 218
maar dan trekt ie helemaal niet meer...
met voor 14... of wel dan?
maar aan je profiel te zien heb je een mk uitlaat...
maar mijne is origineel...
op uitlaatprop na...
en dan heb ik er weinig aan om die vertanding erop te zetten...
want dan trekt ie niet

Dit bericht is gewijzigd door rebbes op 8-2-2007 om 18:15 uur.
 
Mr. X 8-2-2007 18:38 Print reply

Posts: 681
probeer 13-47 of 12-45


Dit bericht is gewijzigd door Mr. X op 8-2-2007 om 18:40 uur.
 
74cc polini W , yasuni cross hm, adige membraam, doppler volle race as, 19mm dell orto, pro race platen
xps80sm 8-2-2007 18:39 Print reply

Posts: 873

mijn laatste ritjes waren met 15 32 voor de fun en dan trok alsnog lekker door ik zou zeggen gewoon beetje proberen.. tandwieltjes opsparen enzow kun je op dn duur beetje mixen :p zorg wel dat je altijd even met oneven mix anders komt t zelfde schakeltje te vaak tussen de zelfde tandjes en gaat het sneller slijten
 
please come rate my project:)
Henk-88 8-2-2007 19:16 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: xps80sm
zorg wel dat je altijd even met oneven mix anders komt t zelfde schakeltje te vaak tussen de zelfde tandjes en gaat het sneller slijten


Is er ergens een site waar beschreven staat hoe dat komt of weet jij het zelf aan mij uit te leggen?
En maakt het dan ook uit of je oneven aantal schakels in je ketting
hebt?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
xps80sm 8-2-2007 19:17 Print reply

Posts: 873
jups dr zit een bepaalde regelmaat in k weet niet meer welke verhouding maar je kunt t na tellen k zal t is terug opzoeken^^
 
please come rate my project:)
rebbes 9-2-2007 15:55 Print reply

Posts: 218
ik wil eventueel wel... 12 voor dat ie goed optrekt...maar net iets minder toeren maakt...en dat kwam geloof ik als je kleiner tandwiel achter doet... dus zou ik dan 12 44 of zo moeten pakken?
 
xps80sm 9-2-2007 16:07 Print reply

Posts: 873
ja
 
please come rate my project:)
red_hawk722 12-2-2007 20:57 Print reply

Posts: 97
om maar es ff geen nieuw topic te openen.. stel ik mn vraag ook maar hiet gelijk
Ik heb een MT5 helemaal standaard met de vertanding 14-44 hij trekt niet slecht weg. Maar in de vierde versnelling zakt de brommer ernstig in toeren. Als dit aan de vertanding ligt welke raden jullie mij dan aan om te proberen?
 
arie !!!!de dildo!!!!

Dit topic is 1634 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved