Fryske_Honda |
6-2-2007 17:16 |
Posts: 1552 |
50cc GE2
|
|
|
|
hasj volle gasj |
6-2-2007 17:18 |
Posts: 735 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mt125 athena
hoi
ik heb een mtx sh supermotard en vroeg ik me af wat leuke cilinders zijn moet +- 75 lopen en trekken als een beest
ik heb nu een nieuwe 50cc fastarow
zijn die te tunen of zijn die van zich zelf al aardig
ik heb een 16mm of 18mm carb
lc of ac??
|
|
|
|
mt125 athena |
6-2-2007 17:21 |
Posts: 216 |
lc daar staat de R voor
|
|
|
|
gelderboer |
6-2-2007 17:46 |
Posts: 226 |
fastarrow zijn goedkope imitatie cilinders. de moeite van het tunen niet waard. als je per se tunen wil koop dan een echte goeie (helaas veel duurdere)cilinder.
|
|
Ik motor ook |
|
Timmetje1990 |
6-2-2007 18:02 |
Posts: 801 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mt125 athena
lc daar staat de R voor
de R is het type brommer goedgekeurde nederlandse MTX'jes zijn SH en de duitse(als ik het goed heb) zijn de R's (zonder typegoedkeuring)
Maar zou idd ook GE2 aanraden, rij 65 met 14-45 en 12mm carb en ontgrensde pijp (en hou de scooter met andere uitlaat bij met optrekken) en hij is betrouwbaar
|
|
Tim heeft gesproken :'D |
|
driver004 |
6-2-2007 18:11 |
Posts: 3418 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Timmiay
[...]
de R is het type brommer goedgekeurde nederlandse MTX'jes zijn SH en de duitse(als ik het goed heb) zijn de R's (zonder typegoedkeuring)
Maar zou idd ook GE2 aanraden, rij 65 met 14-45 en 12mm carb en ontgrensde pijp (en hou de scooter met andere uitlaat bij met optrekken) en hij is betrouwbaar
jij hebt geen ge2
eerder een duiste ge2 of gjol
met een ge2 haal je al snel 90
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
Menu2t |
7-2-2007 8:12 |
Posts: 2815 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]
jij hebt geen ge2
eerder een duiste ge2 of gjol
met een ge2 haal je al snel 90
op een nsr ja, ik denk dat dat op een mtx ook al wel snel ophoud met 75. hoger meer lucht weerstand bla bla bla
|
|
NSR Supersprint special! |
|
2takt Gangster |
7-2-2007 8:49 |
Posts: 1147 |
als je een egt snelle 50cc cilinder wilt zou ik gaan voor de 50cc athena/eurocilindro deze is zeer snel alleen wel erg hoogtoerig
onderin is hij zo goed als dood maar eenmaal in zijn powerband trekt hij egt heeeel hard
kameraad reed met deze cilinder op zijn nsr 105
maar als je een normale snelle 50cc wil hebben die minder hoogtoerig is en tog redelijk door loopt zou ik voor de GE2 gaan
|
|
|
|
John Huijben |
7-2-2007 9:20 |
Posts: 2433 |
ge2 zijn echt nette cilindertjes.
daarmee zul je zon 80 rijden ongeveer op een mtx.
maar ik heb nu een ouderwetse orginele echte eurocilindro van 10 jaar oud nieuw in de doos liggen, en moet zeggen dat ziet er ook best netjes uit. dusja dat zal ook echt wel goed lopen.
mja als je 75 wilt en hard wil optrekken.... eigenlijk orgineel 80 gaan rijden eh .
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
MT70-nolimit |
7-2-2007 11:50 |
Posts: 4322 |
Het gaat dus om ac blijkt, dan zou ik als ik jou was gewoon een MCX-blokje op de kop tikken. Loopt lekker rustig, trekt hard op. En dan gewoon icm std 18mm carburateurtje.
|
|
gaat lang goed |
|
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator |
7-2-2007 12:23 |
Posts: 8593 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Het gaat dus om ac blijkt, dan zou ik als ik jou was gewoon een MCX-blokje op de kop tikken.
Kan je vrij lang tikken denk ik
|
|
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking. |
|
mt125 athena |
7-2-2007 13:17 |
Posts: 216 |
wat loopt een 70 malossi
|
|
|
|
MT70-nolimit |
7-2-2007 13:19 |
Posts: 4322 |
70 malossi ga je mssn 90 mee rijden, maar een beetje duur cilindertje gezien het eindresultaat.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
[...]
Kan je vrij lang tikken denk ik
Wtf bedoel jij?
|
|
gaat lang goed |
|
mt125 athena |
7-2-2007 13:30 |
Posts: 216 |
hij bedoeld lang zoekken
Dit bericht is gewijzigd door mt125 athena op 7-2-2007 om 13:31 uur.
|
|
|
|
HondaHeus |
7-2-2007 14:15 |
Posts: 1489 |
Malossi is leuk, maar gaat echt hard..
Ge2 is idd lastig te vinden, maar mssn wel beste keus
Malossi kan wel, maar dan moet je bereid zijn om hoge boetes te betalen als je de weg op gaat
|
|
|
|