Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - past een scootercilinder/ top preformance op een brommer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 818 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #41133 - past een scootercilinder/ top prefo...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2220 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kampersjaak 6-2-2007 17:30 Print reply

Posts: 12285
ik ben samen met een kameraad bezig met een mhr speed 7 poorter (nieuwste) van een piaggio op een am6 blok te bouwen.

het is zoveel werk, en is het niet waard voor normaal straat gebruik
 
oderint dum metuant
Biggetjuuh 6-2-2007 17:30 Print reply
Posts: 12
ja, ik weet niet of jij alleen verder kijkt dan brommerforum maar er zijn vaker scootercilinders pasgemaakt op am6 blokken zonder andere krukkasen met aangepaste slag maarja de meeste mensen kijken hier niet verder dan bf
 
Kampersjaak 6-2-2007 17:31 Print reply

Posts: 12285
zullen we het even leuk houden hier?

en mensen die die denken mischien iets te weten, gewoon niet reageren.
 
oderint dum metuant
Royal Club 6-2-2007 17:31 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Biggetjuuh
ja, ik weet niet of jij alleen verder kijkt dan brommerforum maar er zijn vaker scootercilinders pasgemaakt op am6 blokken zonder andere krukkasen met aangepaste slag maarja de meeste mensen kijken hier niet verder dan bf


als het zo eenvoudig is zoals jij het zegt, had ik allang een scootah cilinder op mn blok gehad

tegen mn princiepe, maja asset maar hard gaat
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Leen 6-2-2007 17:33 Print reply

Posts: 26877
scootercilinder is sowieso niet echt fatsoenlijk getimed voor een schakelbrommer, veel te nauwe powerband.
 
driver004 6-2-2007 17:58 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
scootercilinder is sowieso niet echt fatsoenlijk getimed voor een schakelbrommer, veel te nauwe powerband.


idd
daarom valt er niet versoelijk mee te rijden omdat je moet een close ratio versnelings bak hebben

koop gewoon een zwarte/roze top performance voor am6
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Makrolon 6-2-2007 18:01 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
scootercilinder is sowieso niet echt fatsoenlijk getimed voor een schakelbrommer, veel te nauwe powerband.



een scooter heeft toch juist een langere band? omdat een scoot de band maar een keer tegen komt en een schakel 4,5 of 6 keer?
 
KTM 525 EXC Supermoto
thunderbird - Forum en Sales Moderator 6-2-2007 18:02 Print reply

Posts: 7728
nee de scooter heeft geen lange powerband nodig, de vario zorgt ervoor dat je (bijna)constant in de powerband rijd, zeg mar..
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
senda80cc 6-2-2007 18:05 Print reply

Posts: 3434
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]



een scooter heeft toch juist een langere band? omdat een scoot de band maar een keer tegen komt en een schakel 4,5 of 6 keer?


scooter rijd toch konstant op het zelfde toerental, als je zorgt dat hij daar het meeste vermogen heeft (oftewel de powerband)

 
Keep on rockin' in a free world
Makrolon 6-2-2007 18:35 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: senda80cc
[...]


scooter rijd toch konstant op het zelfde toerental, als je zorgt dat hij daar het meeste vermogen heeft (oftewel de powerband)




ooh zo, oke!
 
KTM 525 EXC Supermoto
geert-nsr 6-2-2007 18:40 Print reply

Posts: 6438
@ ts waarom wil je eigenlijk die cilinder pas maken?
 
sander_DT 7-2-2007 13:07 Print reply
Posts: 378
een vriend van me heeft er nog 1 liggen en ik vroeg me af of die erop kon
 
ik heb 3 haren op men borst, ik ben een beer! ik ben een beer! (8)
Dikke Dennes 7-2-2007 14:14 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

stfu noob jij weet niet eens hoe je n ketting moet inkorten laat staan dat je weet of een scooter cilinder op brommer past


ontopic:
niemand kan dit zo beantwoorden denk. maar ik neem aan dat je goedkoop of zo'n cilinder al hebt? ga kijken of je die cilinder moet afvlakken en ophogen of je cilinder hemd in je carter past enzo.. hoe je timingen dan uitkomen.
mischien moet je je carters uitfreezen enzo die dingen moet je zelf gaan onderzoeken

Dit bericht is gewijzigd door geert-nsr op 6-2-2007 om 15:57 uur.


stfu n00b

Onzin.

Het is gewoon voor een amateur niet te doen,.
 
Drive it like you stole it.

Dit topic is 2220 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved