als jullie nou ff lezen wat ik bedoel
ik bedoel met beter voor de economie
dat als je met een rs bv 80 mag en met een puch niet ( die catogoriën heb ik eerder al aangeduid ) dan koop je dus eerder een rs dan een puchie ( omdat je met een puch minder hard mag, omdat dit levensgevaarlijk is )
en dat is geen argument dat is een bijkomstigheid
ps. ik zeg dus niet dat puchies geen 80 kunnen
en slijtage is naar mijn mening juist hoger wanneer je 45 gaat rijden met een brommer die ( wanneer hij uit de fabriek komt ) 80 gaat. denk aan uitlaatgassen die niet kwijtkunnen e.d.
ook kan bv een rs met GEMAK 10000 80 km/h rijden
en btw ik zeg niet dat iedereen 80 moet gaan rijden maar dat de mogeljkheid er wel is
ook vind ik dat wanneer je je brommer die dan bv 80 km/h mag nog verder opvoert en dus harder als 80 km/h gaat rijden, hoge boetes riskeerd ( dus dat de boetes hoger worden )
dit vooral om opgevoerde puchies enzo tegen te gaan ( want dat is levensgevaarlijk )
en als laatste is een praktijkexamen naar mijn mening genoeg om de jeugd te leren hoe je moet rijden. ( dit gebeurt immers met auto rijders ook ) waarom dan niet met brommerrijders?
|