Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 70 cc welke?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 870 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #41058 - 70 cc welke?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 815 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

zwarte-beuner 2-2-2007 19:55 Print topicpost

Posts: 2651
hallo,

ik wil een 70cc onder mijn yamaha dtr gooien
maar welke kan ik het best kiezen.

die van polini of malossi.
en die goodkopere wat is precies het verschil???

bvb

ps: op deze site staan de cilinders http://www.50cc.nl/frameset_nl.htm
 
brommerloos

Florry 2-2-2007 20:15 Print reply

Posts: 1755
beide zijn ze loeiduur,

en zelf heb ik een tijdje met 70 cc polini gereden en reed goed trok goed op,
qu verschil is malossi toch net iets sneller, niet veel, maar wel wat
 
50 cc, jamarcol uitlaat, proma dempert, 20 mikuni spruitje(lomp is vet!) 14-47 twv, blij dat ik origineel rijd :-)
Mr. X 2-2-2007 22:38 Print reply

Posts: 681
ik zou voor de polini gaan als je kijkt naar prijs/kwaliteits verhouding
 
74cc polini W , yasuni cross hm, adige membraam, doppler volle race as, 19mm dell orto, pro race platen
zwarte-beuner 3-2-2007 12:03 Print reply

Posts: 2651
maar is er erg veel verschil tussen goed kopere en de duurdere?

en ik heb nu gewoon 49.9 met wel gwn zo,n 20 euro demper caberateur weet ik niet en ik rijd met gemak 65 en met geluk 70

win ik veel meer prestatsies als ik een 70 cc en onder gooi??
 
brommerloos
Prawish 3-2-2007 12:05 Print reply

Posts: 2778
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dtr_fahrer
maar is er erg veel verschil tussen goed kopere en de duurdere?

en ik heb nu gewoon 49.9 met wel gwn zo,n 20 euro demper caberateur weet ik niet en ik rijd met gemak 65 en met geluk 70

win ik veel meer prestatsies als ik een 70 cc en onder gooi??

ja, en als je t goed doet helemaal.
 
Krijg toch allemaal de...
zwarte-beuner 3-2-2007 12:07 Print reply

Posts: 2651
dus voor welke zou ,k gaan die van polini of van malossi meeste stemmen gelden

het lijkt me allebij namelijk niet slecht maar wil jullie mening weten
 
brommerloos
harm0ss 3-2-2007 12:09 Print reply

Posts: 1247
polini is een laagtoerige cilinder en malossi is zon jank-cilinder
ik weet niet wat je wil lkkr lang doortrekken of onderin al het vermogen al hebben?
 
zwarte-beuner 3-2-2007 12:12 Print reply

Posts: 2651
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: harm0ss
polini is een laagtoerige cilinder en malossi is zon jank-cilinder
ik weet niet wat je wil lkkr lang doortrekken of onderin al het vermogen al hebben?



haha allebij:P

huum ik denk tog wat meer door trekken

nog meer stemmen:P?????

 
brommerloos
Scozzisa 3-2-2007 12:41 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dtr_fahrer
[...]



haha allebij:P

huum ik denk tog wat meer door trekken

nog meer stemmen:P?????



de malossi is een nettere cilinder als de polini, beter afgewerkt

prestaties liggen dicht bij elkaar, ligt puur aan je overige setup wat je wil

hou er wel rekening mee dat een dt(r) blok van nature laagtoerig is, dus niet denken dat als je de malossi eropzet je dan een toerenjanker hebt. onder andere de cdi houd je dan al tegen.

als je moest kiezen tussen deze 2 zou ik de polini nemen, puur vanwege de mooie trekkracht onderin (beter nog dan de airsal) en het overeenkomen met het toerenverloop van je oorspronkelijke blok.

-btw als je de polini hoogtoeriger wil hebben is een greep naar de dremel zo gebeurd -
 
zwarte-beuner 3-2-2007 22:32 Print reply

Posts: 2651
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
[...]


de malossi is een nettere cilinder als de polini, beter afgewerkt

prestaties liggen dicht bij elkaar, ligt puur aan je overige setup wat je wil

hou er wel rekening mee dat een dt(r) blok van nature laagtoerig is, dus niet denken dat als je de malossi eropzet je dan een toerenjanker hebt. onder andere de cdi houd je dan al tegen.

als je moest kiezen tussen deze 2 zou ik de polini nemen, puur vanwege de mooie trekkracht onderin (beter nog dan de airsal) en het overeenkomen met het toerenverloop van je oorspronkelijke blok.

-btw als je de polini hoogtoeriger wil hebben is een greep naar de dremel zo gebeurd -


bedankt voor je advies heel duidelijk


 
brommerloos

Dit topic is 815 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved