Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 4-takt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 836 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #41035 - 4-takt
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2870 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

benellifan 1-2-2007 18:38 Print reply
Posts: 1553
je kan dit niet vergelijken met een kart
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
crossgek - Forum en Sales Moderator 1-2-2007 18:41 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benellifan
je kan dit niet vergelijken met een kart


beter als met een auto imo , een auto heeft veel betere druksmering/filters/groter carter ed

en kart blok is imo beter te vergelijken .

en aangezien niemand hier mer brommer olie vervang termijnen aan kan komen (iig nergens op gebaseerd) draag ik even voor wat er bij een imo redelijk vergelijk baar blok in de gebruikershandleiding staat
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
steavey 2-2-2007 11:59 Print reply

Posts: 376
Heb toevallig vorige week gehoord van iemand die groot is geworden met olie producten dat je olie helemaal niet zo vaak hoeft te verversen. Het schijnt juist dat de olie na verloop van tijd juist beter word ipv slechter. Vrachtwagens schijnen ongeveer een ton te lopen voor ze olie vervangen. Wat olie betreft, in al mijn brommers en motoren ging 10W40.(2 daarvan waren/zijn 4takt) 15W40 zou nog net kunnen maar 20W50 zou ik in dit klimaat niet doen. Ook schijnt het belangrijk te zijn geen mineraalolie met synthetische olie te mengen. Het schijnt dat dit een dergelijke aanslag geeft op je kleppen dat ze niet meer goed sluiten waardoor je compressie weg valt.

Succes er mee.
Greetzzz
 

Dit topic is 2870 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved