Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mijn nog steeds kapotte brommer.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 911 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #41008 - mijn nog steeds kapotte brommer.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 75143 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gradje 31-1-2007 17:39 Print reply

Posts: 1181
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
omg

volgens mij kijkt de helft echt in zen kont ipv naar de pics die meneer post...

Cilinder is al stuk van carter af, geen roest onderaan / vloeibare pakking. Kicken gaat ook nog zegt die, dus geen vastkaaier.

Wat er wel te zien is, een carb die in het blok hangt, nog aan de cil vast. Dan kan je de cil niet eraf halen, want de carb blijft dus hangen.... schroef hem er af die carb en ik durf te wedden dat je de cil er zo af pakt.


zie paar posts van mij terug
dat schreef ik al dat hij zijn spruitstuk en carburateur lost moet halen
 
Vuile Beunkoe 31-1-2007 17:42 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gradje
[...]


zie paar posts van mij terug
dat schreef ik al dat hij zijn spruitstuk en carburateur lost moet halen


ja ik zei het ook al, maar der komen hier zo veel onzin posts dat ik denk zeg het nog een keer...
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
KaWaReZ 31-1-2007 17:44 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gradje
[...]


dat gaat goed genoeg hoor (bij mij tenminste), maar met iets harders moet je wel jezelf beheersen, anders sla je alles aan gort


zelfde slagkracht is een ijzeren effectiever
rubber gebruik je om lagers enz in blok te tikken enz

 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Gradje 31-1-2007 17:46 Print reply

Posts: 1181
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
[...]


zelfde slagkracht is een ijzeren effectiever
rubber gebruik je om lagers enz in blok te tikken enz



je hebt in allebei die dingen gelijk
(moet je gewoon wat harder rammen met rubberen hamer )
 
requiem 31-1-2007 18:40 Print reply
Posts: 42
ik ga zaterdag wel weer verder, en dan haal ik alles er wel zon
beetje af. hopen dat het lukt
 
tomospower4ever 2-2-2007 12:54 Print reply
Posts: 32
nachtje inlaten weken met kruipolie
schroefdraden eruit trekken met griptang
ik heb het ook al eens gehad
toen kreeg ik hem er met hamer en beitel af
of zelf een "cilinder" trekker maken

 
http://kawasakiarforum.forumup.be/
gus 2-2-2007 14:49 Print reply

Posts: 445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tomospower4ever
nachtje inlaten weken met kruipolie
schroefdraden eruit trekken met griptang
ik heb het ook al eens gehad
toen kreeg ik hem er met hamer en beitel af
of zelf een "cilinder" trekker maken


dus die schroefdraden zitten in het blok vastgedraaid? en niet gewoon vast...
 
-Bassie- 2-2-2007 15:54 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gus
[...]

dus die schroefdraden zitten in het blok vastgedraaid? en niet gewoon vast...


die tapeinde zitten in je blok vast gedraait en niet vast aan je blok.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
cuene 2-2-2007 17:03 Print reply

Posts: 201
je moet de tapeinden eruit draaien door 2 bouten tegen elkaar in te draaien en los te draaien daarna kun je de cilinder eraf halen het kan wel zijn dat de pakking blijft plakken.

 
DoDo-tomos 2-2-2007 17:14 Print reply

Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cuene
je moet de tapeinden eruit draaien door 2 boutenmoeren er op en dan tegen elkaar in te draaien zo strak mogelijk en los te draaien alleen de bovenste moer dan draait de tapeinde mee en haal je er zo uit daarna kun je de cilinder eraf halen het kan wel zijn dat de pakking blijft plakken.




Dit bericht is gewijzigd door DoDo-tomos op 2-2-2007 om 17:14 uur.
 
of vraag het niek de wildt

Dit topic is 75143 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved