Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Warme motor

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 883 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #40946 - Warme motor
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1411 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Piere 27-1-2007 18:09 Print topicpost
Posts: 96
Bij een warme motor trekt mijn mt5 heel slecht. Wnr hij koud is daarintegen trekt heel goed. Is dat normaal?
 

driver004 27-1-2007 18:09 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Piere
Bij een warme motor trekt mijn mt5 heel slecht. Wnr hij koud is daarintegen trekt heel goed. Is dat normaal?


met een koude moter trekt die beter
ja das normaal
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Tommyofzo 27-1-2007 18:11 Print reply

Posts: 6934
het kan zijn dat je een te grote sproeier hebt
 
Piere 27-1-2007 18:14 Print reply
Posts: 96
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tommy2win
het kan zijn dat je een te grote sproeier hebt

Alles is origineel behalve mijn uitlaat (tecno)
 
mt5lover 27-1-2007 18:16 Print reply
Posts: 8
te grote sproeier
 
Djeep 27-1-2007 18:19 Print reply

Posts: 8621
Heb je je Setup?
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
Uncle BLAM 27-1-2007 18:21 Print reply

Posts: 1025
Waarschijnlijk een te grote sproeier ( zoals eerder al gemeld )

Voor de zekerheid kun je nog even naar de bougie kijken voor de kleur

en probeer 's een twee tot drie maten kleinere sproeier en kijk hoe 'ie dan rijd ( b.v. van een 80 naar een 78 of 77 ) dat moet in principe genoeg verschil uitmaken

 
een BF teller is sneller
-Tom- 27-1-2007 18:24 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]


met een koude moter trekt die beter
ja das normaal

als je niet kan afstellen is dat idd normaal
 
FTS Member
spoorlijncrosser 27-1-2007 18:28 Print reply

Posts: 2687
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
[...]

als je niet kan afstellen is dat idd normaal


hij heeft gelijk hoor, dat je met koude motor harder optrekt
gewoon kleinere sproeier en bij warme motor afstellen
 
Piere 27-1-2007 18:37 Print reply
Posts: 96
Mijn setup is origineel met gewoon een tecno uitlaat? moet je daarvoor je sproeier verkleinen. wat is de mat van de originele sproeier?
 
MT70-nolimit 27-1-2007 18:50 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spoorlijncrosser
[...]


hij heeft gelijk hoor, dat je met koude motor harder optrekt
gewoon kleinere sproeier en bij warme motor afstellen

Dus ligt het aan het afstellen

Logischerwijs heeft een motor minder kracht bij koude motor omdat de passing van de zuiger in de cilinder dan nog niet mooi gesloten is.
 
gaat lang goed
erwinko 27-1-2007 19:27 Print reply

Posts: 1012
en dat koude lucht kleiner is waardoor er meer lucht in de cilinder past en dus meer zuurstof waardoor er meer benzine kan worden verbrand en dus een krachtigere slag
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 27-1-2007 19:48 Print reply

Posts: 10560
rond 50 graden haal je meeste vermogen uit je 2t
rond 70/80 graden rijd je het verstandigst, minst slijtage ed
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
BlackIce4 27-1-2007 20:11 Print reply

Posts: 3654
kan ook aan je zuigerveren liggen... of je cilinder is gewoon uitgebanjert
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 27-1-2007 20:19 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlackIce4
kan ook aan je zuigerveren liggen... of je cilinder is gewoon uitgebanjert


dan zou hij met koude motor ook slecht moeten trekken ?

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
BlackIce4 27-1-2007 20:25 Print reply

Posts: 3654
geloof me dat is niet het geval
 

Dit topic is 1411 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved