nog lager? misschien veer die binnen in zit inkorten, stuk van bovenkant afhale en dan opnieuw tappe. maar dat is erg veel werk en goed gereedschap vereist.
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
er zit waarschijnlijk wel een bus in. die er dus uitlaten. anders stukje bij beetje veerinkorten. OF je kan ook de veer er aan 1 kant uitlaten maar dan heb je kans dattie te laag komt...
kan je niet gewoon de poten wat dieper in je kroonplaten zetten? dus dat ze aan de bovenkant wat uitsteken of zit er iets boven de kroonplaten dat hij er niet verder door kan?
Een andere kroonplaat zoeken waar je de vorkbenen kan laten doorzakken(maar dan zal je een ander stuur moeten monteren of clip-on )of vorkbenen korter maken aan de bovenkant (maar dan moet je de schroefdraad van de stoppen dieper maken)en daar heb je de draaibank voor nodig
bovenkant poten afzagen en de ruimte die je rtussenuit wilt halen ook afzagen dan een goed lasser zoeken die rvs kan lassen en de 1e afgezaagde stukjes weer an de poten lassen
Quote:Oorspronkelijk gepost door: ploe
bovenkant poten afzagen en de ruimte die je rtussenuit wilt halen ook afzagen dan een goed lasser zoeken die rvs kan lassen en de 1e afgezaagde stukjes weer an de poten lassen
hoezo RVS
is gewoon verchroomt staal hoor...
Quote:Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
is een v-vork van ns1 niet korter?
langer
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 26-1-2007 om 22:01 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: ploe
bovenkant poten afzagen en de ruimte die je rtussenuit wilt halen ook afzagen dan een goed lasser zoeken die rvs kan lassen en de 1e afgezaagde stukjes weer an de poten lassen
iedereen die kan lassen kan rvs lassen
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.