Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Honda MTX-sh Flink Opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1057 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #40912 - Honda MTX-sh Flink Opvoeren
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 8203 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Advis52 25-1-2007 23:05 Print reply

Posts: 480
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
[...]



grapjas,, nooit geweten dat watergekoeld veel harder kan gaan dan lcyht gekoeld,, puur door de koeling(nu verwacht ik een reaktie van mcdronkz)


en wat ze zeggen klopt,, beter haal je het spul bij motoimport op,, versturen=brak omdat ze je dan gewoon hardstikke hard afzetten met die zooi,,


in dat geval ben ik blij ik heb zelf een mtx80lc, maar heb van iemand gehoord die al jaren 125 (ac) rijdt er nooit problemen mee gehad heeft als je maar rijk smeert. en mijn mtx ligt op het ogenblik uit elkaar, maar kan toeval zijn.
 
If life kicks ass, kick back.
vooruitnietachteruit 25-1-2007 23:50 Print reply

Posts: 618
Ik heb een MCX blok (ja die zeldzame ja ) onder mijn mtx. Dat werkt ook prima hoor. Alleen LC gaat iets harder. Maar mcx heeft de powerband helemaal onderin
 
Maximilliano 26-1-2007 9:55 Print reply
Posts: 666
Kan je die cilinders (110 malossi en 125 eurocilindro) watergekoeld maken? of luchtgekoeld?

ik weet niet hoe je ze binnenkrijgt of koopt. in welke vorm.

maar zou dat iets uitmaken?
 
Scarface 26-1-2007 9:59 Print reply

Posts: 6023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maximilliano
Kan je die cilinders (110 malossi en 125 eurocilindro) watergekoeld maken? of luchtgekoeld?

ik weet niet hoe je ze binnenkrijgt of koopt. in welke vorm.

maar zou dat iets uitmaken?


je hebt beide cilinders in water gekoeld en lucht gekoelt, als ik me niet vergis.
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
MT70-nolimit 26-1-2007 12:12 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maximilliano
Kan je die cilinders (110 malossi en 125 eurocilindro) watergekoeld maken? of luchtgekoeld?
ik weet niet hoe je ze binnenkrijgt of koopt. in welke vorm.
maar zou dat iets uitmaken?

Je kunt geen cilinder ombouwen zodat ie water-,of vloeistofgekoelt wordt. Je moet even nadenken bij wat je zegt.

-Je wil per sé een 110cc of 125cc cilinder.
>>>Onder een mtx sh kan alleen een mbx blok met als max cilinderinhoud 98cc.

-Als nog wil je per sé 110 of 125cc, dus het motorblok van een MB8/MT8 eronder.

Mijn advies:

Begin niet aan het klusje van een MB8 blok onder een sh te lassen. Ik heb het zelf eerder gedaan, het is te doen maar ik weet niet wat jou skills zijn.
Pak gewoon maar een MBX blok, knikker er 93cc mallossi op, met een 24mm carburateur en een proma 80 pijp. Dan heb je al minstens zo snel als de Mallossi 110cc NT op MT8.

Zoals je nu praat wil je gewoon veel cc's, dat is dus prietpraat.

Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 26-1-2007 om 12:15 uur.
 
gaat lang goed
Maximilliano 26-1-2007 12:46 Print reply
Posts: 666
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bikkeltje
het heet 125cc...Maar bijvoorbeeld die 110cc malossie>> dat komt neer op 93cc maar iedereen noemt het 110. Is verder wel leuke cilinder. Heb ik ook.


ja dat bedoel ik met die 110 malossi, het is dus een 93cc? en het past op een 80cc blok neem ik aan?

en dan de volgende vraag. is die malossi 110 (93cc dus) een watergekoelde of een luchtgekoelde cilinder? dat wil ik graag weten of het een watergekoeld blok moet worden of een luchtgekoeld?

en als laatste wat voor setups raden jullie mij aan?


Dit bericht is gewijzigd door Maximilliano op 26-1-2007 om 12:58 uur.
 
jd boer 26-1-2007 12:54 Print reply

Posts: 6005
lc
 
rs1sprintuhr
MT70-nolimit 26-1-2007 13:18 Print reply

Posts: 4322
beter lees je het hele topic even op nieuw door dan snap je het wel want het is nu wel zo vaak herhaald....
 
gaat lang goed

Dit topic is 8203 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved