Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - hasselt - zweden

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1055 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #40872 - hasselt - zweden
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3588 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blijhoofd 23-1-2007 9:22 Print reply

Posts: 7378
Ik zou met een heren brommer gaan, zon dames brommertje word je knettergek van, ben me Vespa al zat als ik naar lunteren rij haha
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
slimpiej 23-1-2007 13:06 Print reply

Posts: 174
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crosser10040
rijd je er nu mee naar school? heb je wel eens problemen of die vriend van jou?


ik rij er elke dag op naar school, die van hem moet nog in elkaar gezet worden ..
 
slimpiej 23-1-2007 13:16 Print reply

Posts: 174
ik ga niet zo heel ver zweden in.
zo snel mogelijk daar komen en dan mensen die ik op msn het leren kennen zien enzo
mss heb ik bij een van hun ook een slaapplek dus dat is wel chill..

alles is daar namelijk fucking duur..

@ frysk, ik ben bezig met buddy, hij heeft ook een buddy

@ kees de jong, op map 24 of google earth issut 1000 rijden 89 met de boot.

en alle andere voor de bedankt voor de info
 
geert-nsr 23-1-2007 13:24 Print reply

Posts: 6438
ik zou eerst een x een eind in nederland gaan toeren van te voren.
kijken hoe dat bevalt.
op een tomos of puch wil je egt niet heel de dat opzitten en zeker niet paar dagen lang zo comfertabel zijn die dingen namelijk niet
 
slimpiej 23-1-2007 13:30 Print reply

Posts: 174
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
ik zou eerst een x een eind in nederland gaan toeren van te voren.
kijken hoe dat bevalt.
op een tomos of puch wil je egt niet heel de dat opzitten en zeker niet paar dagen lang zo comfertabel zijn die dingen namelijk niet


heb er al heel wat opgereden, 5 maand 4500 km ofzo, en ik vind de mijn goed zitten hoor
 
Almer 23-1-2007 14:27 Print reply

Posts: 3325
Hmm snap niet waar iedereen zich druk over maakt...
'balhoofdlagers vervagen, wiellagers vervangen, banden vernieuwen, blokken reviseren...' 't is GEEN Dakarrally!

Een tomos moet makkelijk 2000 km kunnen rijden zonder onderhoud...
Natuurlijk zul je altijd beleven dat er wel wat kapotgaat, dus enig verstand van zaken is uiteraard makkelijk.

Ik zit erover te denken om van't zomer in een gekke bui op te stappen en naar Rotterdam te rijden (300 km)... Dit moet nog te doen zijn denk ik.
Er is al een eerder iemand geweest die op een Kreidler naar Zweden ofzo reed, 's Winters! Dus het is te doen!

Hmm wat hieronder genoemd wordt is een goed punt... En laat je brommer lekker 60/65 lopen, kun je ook blij zijn als je met 35/40 bij heuvels op komt!

Dit bericht is gewijzigd door Almer op 23-1-2007 om 14:29 uur.
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
zundapp_rs 23-1-2007 14:28 Print reply

Posts: 682
Ik zou allebei dezelfde brommer meeneemen. Dat scheelt in de hoeveelheid reserveonderdelen die je mee moet nemen.
Wat eerder werd gezegt, 500 of 350 km op een dag red je niet op zo'n brommer. (tenminste niet als je het leuk wilt houden)
 
Frysk 23-1-2007 14:34 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer
Hmm snap niet waar iedereen zich druk over maakt...
'balhoofdlagers vervagen, wiellagers vervangen, banden vernieuwen, blokken reviseren...' 't is GEEN Dakarrally!

Een tomos moet makkelijk 2000 km kunnen rijden zonder onderhoud...
Natuurlijk zul je altijd beleven dat er wel wat kapotgaat, dus enig verstand van zaken is uiteraard makkelijk.

Ik zit erover te denken om van't zomer in een gekke bui op te stappen en naar Rotterdam te rijden (300 km)... Dit moet nog te doen zijn denk ik.
Er is al een eerder iemand geweest die op een Kreidler naar Zweden ofzo reed, 's Winters! Dus het is te doen!

Hmm wat hieronder genoemd wordt is een goed punt... En laat je brommer lekker 60/65 lopen, kun je ook blij zijn als je met 35/40 bij heuvels op komt!

Dit bericht is gewijzigd door Almer op 23-1-2007 om 14:29 uur.


geen dakar nee
maar ff onderhoud is noodzakelijk voor de reis... doe je het niet krijg je geheid problemen (en een klapband, lekke band etc is nooit leuk)


trouwens
zou al helemaal geen damesbrommer pakken, ze houden het mischien wel vol maar ze zijn gewoon gemaakt voor dames die zo nu en dan naar de winkel en vriendinnen moeten etc..

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 23-1-2007 om 14:35 uur.
 
giggitybyte
Almer 23-1-2007 14:37 Print reply

Posts: 3325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


geen dakar nee
maar ff onderhoud is noodzakelijk voor de reis... doe je het niet krijg je geheid problemen (en een klapband, lekke band etc is nooit leuk)


trouwens
zou al helemaal geen damesbrommer pakken, ze houden het mischien wel vol maar ze zijn gewoon gemaakt voor dames die zo nu en dan naar de winkel en vriendinnen moeten etc..

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 23-1-2007 om 14:35 uur.


Ze slepen toch altijd maar weer die make-up mee, allemaal extra bagage waar een herenbrommer geen last van heeft...

 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Kees de Jong 23-1-2007 15:13 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer
Hmm snap niet waar iedereen zich druk over maakt...
'balhoofdlagers vervagen, wiellagers vervangen, banden vernieuwen, blokken reviseren...' 't is GEEN Dakarrally!

Een tomos moet makkelijk 2000 km kunnen rijden zonder onderhoud...
Natuurlijk zul je altijd beleven dat er wel wat kapotgaat, dus enig verstand van zaken is uiteraard makkelijk.

Ik zit erover te denken om van't zomer in een gekke bui op te stappen en naar Rotterdam te rijden (300 km)... Dit moet nog te doen zijn denk ik.
Er is al een eerder iemand geweest die op een Kreidler naar Zweden ofzo reed, 's Winters! Dus het is te doen!

Hmm wat hieronder genoemd wordt is een goed punt... En laat je brommer lekker 60/65 lopen, kun je ook blij zijn als je met 35/40 bij heuvels op komt!

Dit bericht is gewijzigd door Almer op 23-1-2007 om 14:29 uur.


Ik bedoel niet dat als je brommer 1000 km oud is dat je je blok moet reviseren voordat je op pad gaat, ik bedoel dat als je je blok niet 100% vertrouwt het wel handig is om te doen.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: slimpiej

@ kees de jong, op map 24 of google earth issut 1000 rijden 89 met de boot.






Dan nog een KM of wat er bij in verband met omrijden en dergelijken, kom je wel over de 1500 dunkt me.

Dit bericht is gewijzigd door Kees de Jong op 23-1-2007 om 15:19 uur.
 
7 seconden, of 21 gram
rik hulkenberg 23-1-2007 16:04 Print reply

Posts: 10029
heb ook wel eens plannen gehad om naar noorwegen te gaan maar durf het niet aan er zijn bergen en dat gaat niet goed samen met luchtkoeling
als ik 18 ben wil ik met een honda mbx 80 rothmans naar noorwegen
 
Kees de Jong 23-1-2007 16:11 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
er zijn bergen en dat gaat niet goed samen met luchtkoeling



Onzin.

 
7 seconden, of 21 gram
christianos 23-1-2007 16:58 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer
Hmm snap niet waar iedereen zich druk over maakt...
'balhoofdlagers vervagen, wiellagers vervangen, banden vernieuwen, blokken reviseren...' 't is GEEN Dakarrally!

Een tomos moet makkelijk 2000 km kunnen rijden zonder onderhoud...
Natuurlijk zul je altijd beleven dat er wel wat kapotgaat, dus enig verstand van zaken is uiteraard makkelijk.

Ik zit erover te denken om van't zomer in een gekke bui op te stappen en naar Rotterdam te rijden (300 km)... Dit moet nog te doen zijn denk ik.
Er is al een eerder iemand geweest die op een Kreidler naar Zweden ofzo reed, 's Winters! Dus het is te doen!

Hmm wat hieronder genoemd wordt is een goed punt... En laat je brommer lekker 60/65 lopen, kun je ook blij zijn als je met 35/40 bij heuvels op komt!

Dit bericht is gewijzigd door Almer op 23-1-2007 om 14:29 uur.



tuurlijk is het onzin,

Alleen het is minder onzin als je daar staat met net dat kapotte lagertje, 500 km van huis.

Gewoon allemaal vervangen, dan weet je dta het goed zit.
Tuurlijk kan zo'n ding 2000 km rijden, theoretisch dan

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
er zijn bergen en dat gaat niet goed samen met luchtkoeling



Onzin.

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 23-1-2007 om 16:59 uur.
 
dokocrosser 23-1-2007 17:06 Print reply

Posts: 1433
hoe wil je je bagage eigenlijk meenemen op je brommer??
maar in ieder geval succes
 
mcdronkz 23-1-2007 17:09 Print reply

Posts: 32777
Vergeet jullie brommers niet oranje te spuiten, jullie zijn immers de doeks uut Hasselt.
 

Dit topic is 3588 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved