Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 21

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 956 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #40829 - "kleine vragen" topic - deel 21
Pagina 28 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 75225 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Timmetje1990 24-1-2007 17:42 Print reply

Posts: 801
Ik heb een ciao, ik heb de meeste mogelijkheden kwa spoeiers al geprobeert, maar ik kan geen goede spoeier vinden. Hij heeft een enorme middendip waar die met 1 spoeier bovenuit kan komen.

40 = veels te weinig benzine
42= middendip, komt er wel door heen (moeilijk)
45 = middendip, en er niet doorheen kunnen komen
49 = middendip, en er niet doorheen kunnen komen
52 = middendip, en er bijna doorheen kunnen komen
54 = teveel bezine

er is geen gasschuif die ik af kan stellen.

weet iemand wat het probleem kan zijn?

Dit bericht is gewijzigd door Timmiay op 24-1-2007 om 17:42 uur.
 
Tim heeft gesproken :'D
Jesse-MTXsh 24-1-2007 17:46 Print reply

Posts: 348
kan een kapotte cdi knallen in de uitlaat veroorzaken?
bobine is nieuw
 
bikkeltje 24-1-2007 17:57 Print reply

Posts: 2380
in et carter van een NSR-80 blok zit zo'n lagertje van volgens mij de balansas. Maar in het midden zit een pinnetje aan het carter vast. Hoe kank nu het lager op een niet-beun manier eruit gehaald. Heb et al geprobeerd met lagertrekker mr vanwege dat pinnetje gaat et neit. Of wordt het tog verwarmen en hamer en schroevendraaier oid
 
spoorlijncrosser 24-1-2007 18:02 Print reply

Posts: 2687
Heeft er iemand ervaring emt het merk DNP of DNB?
het gaat em vooral om suzuki tsx 50cc (snel met membraam cilinder)deze is te koop voor 120 euro dusja ik zou graag willen weten of iemand hier ervarig mee heeft
Ik rijd nu ook 50snel maar zou graag een andere willen
is kwaliteit enzo goed?
 
koekie - Administrator 24-1-2007 18:05 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spoorlijncrosser
Heeft er iemand ervaring emt het merk DNP of DNB?
het gaat em vooral om suzuki tsx 50cc (snel met membraam cilinder)deze is te koop voor 120 euro dusja ik zou graag willen weten of iemand hier ervarig mee heeft
Ik rijd nu ook 50snel maar zou graag een andere willen
is kwaliteit enzo goed?


nooit van gehoord?!

immi zooi ?
 
Haaks de hoek om!
spoorlijncrosser 24-1-2007 18:07 Print reply

Posts: 2687
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]


nooit van gehoord?!

immi zooi ?


ja imitatie
Ik heb hier ook nog nooit van gehoord idd daarom vraag ik het dus.
Het is niet dat ik geen ervaring heb met cilinders ofzo
k had zelfs nog 3 tsxen teglijk dusja maar ik weet dus niet wat voor 50snel er op die brommers lag
 
antonhonda 24-1-2007 18:24 Print reply

Posts: 3616
he
ik heb een helm te koop
maar waar moet je die bij sales neer zetten ?
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Frysk 24-1-2007 18:25 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: edese zwarte crosser
he
ik heb een helm te koop
maar waar moet je die bij sales neer zetten ?


overigenw
 
giggitybyte
Henk-88 24-1-2007 18:26 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: spoorlijncrosser
Heeft er iemand ervaring emt het merk DNP of DNB?



Is 't gietijzer of alu+nicasil?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
De Schout 24-1-2007 18:36 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bikkeltje
in et carter van een NSR-80 blok zit zo'n lagertje van volgens mij de balansas. Maar in het midden zit een pinnetje aan het carter vast. Hoe kank nu het lager op een niet-beun manier eruit gehaald. Heb et al geprobeerd met lagertrekker mr vanwege dat pinnetje gaat et neit. Of wordt het tog verwarmen en hamer en schroevendraaier oid



is het lager van de primaire versnellingsbakas. carter in de oven op 150 tot 200 graden, tijdje op laten warmen, eruitpakken, en stevig wegleggen op een paar planken oid. dan valt het lager er zo uit.
 
tune tweak fiddle bang bummer
spoorlijncrosser 24-1-2007 18:55 Print reply

Posts: 2687
http://www.bromfiets...mp;jaar=Alle%20jaren
die cilinder
wat voor want wet ik neit eens

Dit bericht is gewijzigd door spoorlijncrosser op 24-1-2007 om 18:55 uur.
 
Thijz 24-1-2007 19:33 Print reply

Posts: 1176
hallo k had een vraagje

Ik zat er aan te denken om nog een gsm te kopen als opknappertje. Maar deze is niet geschouwd. Dus moet ik het framenummer weten en dan opzoeken of hij niet gestolen is maar waar kan ik dat nu nog opzoeken ?


 
Al is een scooter nog zo duur,'t mooiste is ie op het kampvuur !
rik hulkenberg 24-1-2007 19:41 Print reply

Posts: 10029
ik wou net mijn brommer starten kijken of de het deed in de kou. heeft 5 dagen stil gestaan shoke heeft er al die tijd stil gestaan, benzine kraan uit en hij liep heel hoog in de toeren kan dat zijn omdat ie koud is of wat anders.
weet het probleem al zit een scheurtje in de luchtslang

Dit bericht is gewijzigd door rik hulkenberg op 25-1-2007 om 9:15 uur.
 
Makrolon 24-1-2007 20:03 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
ik wou net mijn brommer starten kijken of de het deed in de kou. heeft 5 dagen stil gestaan shoke heeft er al die tijd stil gestaan, benzine kraan uit en hij liep heel hoog in de toeren kan dat zijn omdat ie koud is of wat anders.



nee. hij krijgt dan teveel lucht omdat je benzine kraan dicht staat. zet die open en dan zou het weg moeten zijn
 
KTM 525 EXC Supermoto
bikkeltje 24-1-2007 20:13 Print reply

Posts: 2380
weet iemand een bedrijf in omgeving Driebergen/Soest ofzo die bakjes inbusbouten vekoopt?
 

Dit topic is 75225 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 28 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved