daanmtx |
20-1-2007 15:58 |
Posts: 3759 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
ok, het bleek tog weer mijne carb te zijn die van men spruitstuk loopt als ik boven de 13000toeren ga, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
goeie slangklem erom doen?
|
|
Honda VFR400R |
|
Ice Ap rs50 |
20-1-2007 16:45 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
ok, het bleek tog weer mijne carb te zijn die van men spruitstuk loopt als ik boven de 13000toeren ga, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
Ice Ap rs50 |
20-1-2007 16:47 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
[...]
goeie slangklem erom doen?
erzit een goeie om, het is een alu spruitstuk met tussen het spruitstuk en de carb een plastic gedeelte, het spruitstuk gaat IN me carb. Spullen zijn van malossi carb dell'orto.
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
Ice Ap rs50 |
20-1-2007 16:49 |
Posts: 7149 |
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
daanmtx |
20-1-2007 16:55 |
Posts: 3759 |
maar hij schuift er dus van af als je flink gas geeft?
wel vaag.. wat je kunt doen is om het spruitstuk iets van ducktape om het venturi te plakken (zodat de diameter iets toeneemt) en vervolgens vast zetten..
|
|
Honda VFR400R |
|
Ice Ap rs50 |
20-1-2007 16:59 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
maar hij schuift er dus van af als je flink gas geeft?
wel vaag.. wat je kunt doen is om het spruitstuk iets van ducktape om het venturi te plakken (zodat de diameter iets toeneemt) en vervolgens vast zetten..
ok, zal het proberen!
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
daanmtx |
20-1-2007 17:06 |
Posts: 3759 |
wat helemaal perfect zou zijn:
ga naar een skateboardwinkel, vraag daar om een restje griptape, en tape dat om je venturi, dan kan je carb no way meer los slippen als het ware.
|
|
Honda VFR400R |
|
Ice Ap rs50 |
20-1-2007 17:45 |
|
Ice Ap rs50 |
20-1-2007 17:57 |
Posts: 7149 |
ik heb nog een vraagje, met die r3 eronder schiet er niet veel over van een middengebied, koppel onderin valt best mee maar het middengebied is gewoon zielig, je hebt er gewoon geen vermogen. Kan ik dit wegwerken en zo ja hoe? (trekt van 2000-6000 goed, 6000-9000 niet en van 9000-13000 als een gek)
Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 22-1-2007 om 17:34 uur.
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
apriliaroy |
22-1-2007 15:18 |
Posts: 13 |
gaskabel naar de kloten of valse lucht!!
kan haast nix anders zijn...
|
|
gang op de kettn |
|
BIET |
22-1-2007 15:21 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: apriliaroy
gaskabel naar de kloten of valse lucht!!
kan haast nix anders zijn...
whawhawha en een gladde achterband zeker . Alsof als je gaskabel naar de klootvioolen is ie int midde nikz doet en voor de rest wel ..
@ts:
Zal waarsg aan de afstelling liggen .
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
apriliaroy |
22-1-2007 15:34 |
Posts: 13 |
sorry.. had het laatst nie gelezen alleen begin haha
|
|
gang op de kettn |
|
rs2 matrix |
22-1-2007 15:34 |
Posts: 577 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
ik heb nog een vraagje, met die r3 eronder schiet er niet veel over van een middengebied, koppel onderin valt best mee maar het middengebied is gewoon zielig, je hebt er gewoon geen vermogen. Kan ik dit wegwerken en zo ja hoe? (trekt van 2000-6000 goed, 6000-9000 niet en van 9000-14000 als een gek)
je hebt een hele hoogtoerige setup, daar ligt het deels aan. Mijn powerband begint ook rond de 9000 toeren.
verder is het afstellen of andere tandwielverhouding.
|
|
|
|
Ice Ap rs50 |
22-1-2007 17:21 |
Posts: 7149 |
|
|
GTI - GTD - BMW |
|