Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Enduro bromfiets.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1130 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #40809 - Enduro bromfiets.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10428 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mulder 19-1-2007 14:45 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
kijk even in het profiel van mbracer, die heeft een speed 7 dakar kuip als het goed is.
scarface trouwens ook.

een fantic caballero is groter dan een tuareg.


en ook zo vergelijkbaar




Dit bericht is gewijzigd door mulder op 19-1-2007 om 14:46 uur.
 
Frysk 19-1-2007 15:13 Print reply

Posts: 34928





die laatste is speed 7 MT5
 
giggitybyte
mr200r 19-1-2007 15:27 Print reply
Posts: 5122
De 2e en de 3e zijn 125cc(tco2) je hebt ook nog de cagiva tamadora
die is ook echt dakar achtig.
Ik lees net dat eric coma is verdwaald gevallen en is gestopt.

Dit bericht is gewijzigd door mr200r op 19-1-2007 om 15:29 uur.
 
mr200r
elmo et50 19-1-2007 15:41 Print reply

Posts: 137
ik heb een Aprilia ET50, eigenlijk gewoon een aprilia Tuareg, alleen dan met andere kappen. Het zijn erg gave dingen die Tuaregs en zijn inderdaad echt kollosaal groot voor een brommer. het is alleen wel moeilijk om aan onderdelen te komen, dan moet je er echt een goed adresje voor weten.
Er zit een RV4 blok onder,die zit ook in een Aprilia AF1 en Aprilia classic.
Zijn wel echt heel vet
 
Apriliars105 19-1-2007 15:46 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: elmo et50
ik heb een Aprilia ET50, eigenlijk gewoon een aprilia Tuareg, alleen dan met andere kappen. Het zijn erg gave dingen die Tuaregs en zijn inderdaad echt kollosaal groot voor een brommer. het is alleen wel moeilijk om aan onderdelen te komen, dan moet je er echt een goed adresje voor weten.
Er zit een RV4 blok onder,die zit ook in een Aprilia AF1 en Aprilia classic.
Zijn wel echt heel vet


Wat jij hebt lijkt meer op een tsx ofzo, volgens mij zoekt hij zo'n paris dakar ding.
 
As finishing touch, God created the Dutch
elmo et50 19-1-2007 15:48 Print reply

Posts: 137
jah, ik zei ook dat die van mij alleen andere kappen had, het frame en de rest is allemaal hetzelfde als die van een tuareg.

 
topyaboy 19-1-2007 16:02 Print reply
Posts: 151
ik heb een garelli sahel, dat is pas dakar

http://www.50cc-moto...relli/sahel50-01.jpg

Dit bericht is gewijzigd door topyaboy op 19-1-2007 om 16:06 uur.
 
ADVENTURE HAS NO DESTINATION
rik hulkenberg 19-1-2007 16:31 Print reply

Posts: 10029
het is maar een idee maar kan je geen kuip van een mbx op mtx flikkeren heb het nooit geprobeerd
 
Neluhz 19-1-2007 16:32 Print reply

Posts: 4032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: elmo et50
ik heb een Aprilia ET50, eigenlijk gewoon een aprilia Tuareg, alleen dan met andere kappen. Het zijn erg gave dingen die Tuaregs en zijn inderdaad echt kollosaal groot voor een brommer. het is alleen wel moeilijk om aan onderdelen te komen, dan moet je er echt een goed adresje voor weten.
Er zit een RV4 blok onder,die zit ook in een Aprilia AF1 en Aprilia classic.
Zijn wel echt heel vet


onderdelen zijn niet zo moeilijk, aprilia-parts.nl kan alles leveren.
 
RickvanDuin 19-1-2007 16:57 Print reply
Posts: 464
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
afbeelding
gilera sioux 50. niet dat je hem ooit zal vinden in nederland:P mar is toch een 50cc dus brommer

edit: lijkt ook een vrij nieuw blok op te liggen..

Dit bericht is gewijzigd door geert-nsr op 19-1-2007 om 13:13 uur.



lijkt erg veel op een gsm, het achter spadbord is het zelfde, de zij kappen niet en de voor kuip heeft wel iets weg van de tankkappen van een gsm, blok morini? lijkt zo ook uitlaat via rechts zoals een morini gsm.
zadel loopt verder door en volgens my ook een andere achterbrug.
 
christianos 19-1-2007 17:06 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

die laatste is speed 7 MT5

die bovenste is de zwar zeldzame MTX-A2 (automaat)

De 2 daaronder zijn 125ccetje,

die daaronder is idd een MT-Speed 7
 
Pauluzzz[Furia]Jovinx 19-1-2007 18:04 Print reply

Posts: 924
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTX-speed
De Aprillia Touareg Wind 50 is echt GROOT. Enige waar je aan kan zien dat het een brommer is, is de uitlaat.



Heb ooit ook weleens een foto gezien van Honda NSR met voorpoten, velgen en achterbrug van een MTX-SH. Zag er best vet uit.



ja dat was een fotosjop
 
Advis52 19-1-2007 18:27 Print reply

Posts: 480
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

die laatste is speed 7 MT5


die zijn echt leip, ik wist niet dat er ook mtxen zijn met dakar voorkuipen

nou weet ik wat ik op mn verlanglijstje voor sinterklaas zet
 
If life kicks ass, kick back.
Gradje 19-1-2007 18:32 Print reply

Posts: 1181
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RickvanDuin
[...]



lijkt erg veel op een gsm, het achter spadbord is het zelfde, de zij kappen niet en de voor kuip heeft wel iets weg van de tankkappen van een gsm, blok morini? lijkt zo ook uitlaat via rechts zoals een morini gsm.
zadel loopt verder door en volgens my ook een andere achterbrug.


jah kappen lijken qua vorm veel
alleen zijn ze dan wat langer en verbonden met voorkap

 
Dikke Dennes 19-1-2007 22:10 Print reply

Posts: 4337
Iedereen hardstikke bedankt.
Het is me helemaal duidelijk.

Nu ben ik alleen best leip bezig...

Ik heb hier een hele goede DT50 staan, en nu blijken daar hele kits voor te zijn

Heeft iemand hier een foto van?

Zo'n kit die over de tank gaat, om de cockpit geen e.d. met kopamp erin.

Zoals de speed7 kappen dus eigenlijk, maar dan op een DT50.

Alvast bedankt
 
Drive it like you stole it.

Dit topic is 10428 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved