Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - crosser

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 819 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #40746 - crosser
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 3055 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

crossgek - Forum en Sales Moderator 22-1-2007 19:28 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
[...]


sorry hoor, maar een xr of xl is neit echt te vergelijken met een echte crossmotor, een crf bijvoorbeeld.

denk dat je beter een cr125 kunt hebben als xr250.



weet het wel zeker

en voordeel van een 4t in de cross is gewoon dat het sterker is onderin , je hoeft niet constant in de powerband te zitten .

250 4t zijn daarom sneller als de 125 2t
daarom mogen 2t nu 140cc hebben

en dat het moeilijk is om bochten te maken omdat je powerband inkomt slaat nergens op , je moet gewoon zorgen dat je niet buiten je powerband komt
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
verwijderd 23-1-2007 18:37 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


weet het wel zeker

en voordeel van een 4t in de cross is gewoon dat het sterker is onderin , je hoeft niet constant in de powerband te zitten .

250 4t zijn daarom sneller als de 125 2t
daarom mogen 2t nu 140cc hebben

en dat het moeilijk is om bochten te maken omdat je powerband inkomt slaat nergens op , je moet gewoon zorgen dat je niet buiten je powerband komt


Je hoeft dick echt niks over de cross te vertellen hoor...

en dat je met kras gewerkt hebt, mag ik je aanraken?
 
Frysk 23-1-2007 18:39 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


weet het wel zeker

en voordeel van een 4t in de cross is gewoon dat het sterker is onderin , je hoeft niet constant in de powerband te zitten .

250 4t zijn daarom sneller als de 125 2t
daarom mogen 2t nu 140cc hebben
onzin.. 250cc 4-takt zijn slomer op het lange end dan 125cc 2-takt..

en dat het moeilijk is om bochten te maken omdat je powerband inkomt slaat nergens op , je moet gewoon zorgen dat je niet buiten je powerband komt


 
giggitybyte
verwijderd 23-1-2007 19:20 Print reply
Posts: 4082
2t mag in de mx2 144cc hebben
 

Dit topic is 3055 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved