verwijderd |
17-1-2007 9:03 |
Posts: 4082 |
crosser kopen, bij voorkeur een van 2000 of nieuwer.
een mtx spring je doormidden en daar ga je kapot aan door omdat er geen vering in zit.
|
|
|
|
Frysk |
17-1-2007 11:34 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]
hmm naja, ieder zijn smaak, alleen je hebt kans dat zo'n nx eerder kuren geeft als een cr aangezien het toch een wegmotor blijft..
plus dta ik tweetakt veel fijner vind om mee te crossen.
FOUT
ik ben zelf ook 2-takt gek
maar in de motocross stappen ze allemaal over op 4-takt vanwege gas doseren.
vooral in de zwaardere klassen (250 +) is het erg moeilijk om bochten te maken met 2-takt ivm powerband die in 1 keer begint te knallen, niet zeggen dat het niet zo is want mijn kameraad zit op motocross en Henk Pel en Ties Pol (motocross zaken) zeggen ook dat het zo is
edit :
zoek dus een XR of XL
maarja
als je toch niet op de crossbaan gaat zou ik 2-takt doen :P 2-takt ownt gewoon te zwaar
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 17-1-2007 om 11:35 uur.
|
|
giggitybyte |
|
mr200r |
17-1-2007 12:35 |
Posts: 5122 |
Kijk eens op ebay.de daar staan altyd diverse hondas
xl200r ot xl185s voor nette prijzen.
Integenstelling tot 80cc hondas kun je langs de nederlandse-duitse grens nog best wat krygen.
|
|
mr200r |
|
dick1 |
20-1-2007 13:53 |
Posts: 971 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
FOUT
ik ben zelf ook 2-takt gek
maar in de motocross stappen ze allemaal over op 4-takt vanwege gas doseren.
vooral in de zwaardere klassen (250 +) is het erg moeilijk om bochten te maken met 2-takt ivm powerband die in 1 keer begint te knallen, niet zeggen dat het niet zo is want mijn kameraad zit op motocross en Henk Pel en Ties Pol (motocross zaken) zeggen ook dat het zo is
edit :
zoek dus een XR of XL
maarja
als je toch niet op de crossbaan gaat zou ik 2-takt doen :P 2-takt ownt gewoon te zwaar
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 17-1-2007 om 11:35 uur.
jah sukkel tuurlijk zeggen ze dat kunnen ze geld beuren
|
|
|
|
Suzuki tsx |
21-1-2007 11:23 |
Posts: 617 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: symen
crosser kopen, bij voorkeur een van 2000 of nieuwer.
een mtx spring je doormidden en daar ga je kapot aan door omdat er geen vering in zit.
o ja voor een bedrag van 500 euro?
|
|
|
|
antonhonda |
21-1-2007 11:37 |
Posts: 3616 |
beter ga je op zoek naar een oude honda cr 125 (en 2 tak!)
maar het kost ook weer geld om die te onderhouden maar dat is met elke brommer/motor zo
ik heb zelf ook honda cr 125
|
|
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud |
|
dick1 |
21-1-2007 11:49 |
Posts: 971 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Suzuki tsx
[...]
o ja voor een bedrag van 500 euro?
dan kun je beter ff doorsparen
|
|
|
|
verwijderd |
21-1-2007 11:50 |
Posts: 4082 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Suzuki tsx
[...]
o ja voor een bedrag van 500 euro?
dan zou ik een zo nieuw mogelijke cr125 zoeken, maar bereid je voor op een opknap project.
|
|
|
|
dokocrosser |
22-1-2007 16:19 |
Posts: 1433 |
licht eraan wat je er aan wilt uitgeven anders een 250 viertakt
|
|
|
|
dick1 |
22-1-2007 17:28 |
Posts: 971 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dokocrosser
licht eraan wat je er aan wilt uitgeven anders een 250 viertakt
hoezo een 4 takt?
|
|
|
|
Tombrom |
22-1-2007 17:32 |
Posts: 15925 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dick1
[...]
hoezo een 4 takt?
minder onderhoud enzo
|
|
|
|
Frysk |
22-1-2007 17:35 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: dick1
[...]
jah sukkel tuurlijk zeggen ze dat kunnen ze geld beuren
waarom zouden ze er dan mee crossen
en waarom rijd Mike kras (mee samengewerkt en die zei hetzelfde) ook Suzuki 450 4-takt
@ tombrom
uhhm
nee ?
juist meer onderhoud in de cross...
2 takt zijn er minder onderdelen die slijten maar die genen die slijten kunnen langer mee
bij 4 takt in de motocross anders
maar 4-takt heeft koppel en betere gascontrole
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 22-1-2007 om 17:36 uur.
|
|
giggitybyte |
|
Neluhz |
22-1-2007 18:29 |
Posts: 4032 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
FOUT
ik ben zelf ook 2-takt gek
maar in de motocross stappen ze allemaal over op 4-takt vanwege gas doseren.
vooral in de zwaardere klassen (250 +) is het erg moeilijk om bochten te maken met 2-takt ivm powerband die in 1 keer begint te knallen, niet zeggen dat het niet zo is want mijn kameraad zit op motocross en Henk Pel en Ties Pol (motocross zaken) zeggen ook dat het zo is
edit :
zoek dus een XR of XL
maarja
als je toch niet op de crossbaan gaat zou ik 2-takt doen :P 2-takt ownt gewoon te zwaar
Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 17-1-2007 om 11:35 uur.
sorry hoor, maar een xr of xl is neit echt te vergelijken met een echte crossmotor, een crf bijvoorbeeld.
denk dat je beter een cr125 kunt hebben als xr250.
|
|
|
|
De Schout |
22-1-2007 18:34 |
Posts: 5327 |
koop een oude cr500 oid. dingen kosten weinig, want ze zijn niet geliefd, slijten een stuk minder als een 125 2taktje, zijn vaak ook veel minder afgetrapt dan een 125/250 crosser en het loopt aardig
edit: en je hebt een echte crosser en geen wegmotor zoals een xr oid.
Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 22-1-2007 om 18:35 uur.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
HONDA MTX-TREME |
22-1-2007 19:14 |
Posts: 1486 |
sales is verboden in topics...
Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 22-1-2007 om 19:15 uur.
|
|
|
|