Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - crosser

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 940 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #40746 - crosser
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3047 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

verwijderd 17-1-2007 9:03 Print reply
Posts: 4082
crosser kopen, bij voorkeur een van 2000 of nieuwer.

een mtx spring je doormidden en daar ga je kapot aan door omdat er geen vering in zit.
 
Frysk 17-1-2007 11:34 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

hmm naja, ieder zijn smaak, alleen je hebt kans dat zo'n nx eerder kuren geeft als een cr aangezien het toch een wegmotor blijft..
plus dta ik tweetakt veel fijner vind om mee te crossen.




FOUT

ik ben zelf ook 2-takt gek
maar in de motocross stappen ze allemaal over op 4-takt vanwege gas doseren.

vooral in de zwaardere klassen (250 +) is het erg moeilijk om bochten te maken met 2-takt ivm powerband die in 1 keer begint te knallen, niet zeggen dat het niet zo is want mijn kameraad zit op motocross en Henk Pel en Ties Pol (motocross zaken) zeggen ook dat het zo is


edit :
zoek dus een XR of XL

maarja
als je toch niet op de crossbaan gaat zou ik 2-takt doen :P 2-takt ownt gewoon te zwaar

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 17-1-2007 om 11:35 uur.
 
giggitybyte
mr200r 17-1-2007 12:35 Print reply
Posts: 5122
Kijk eens op ebay.de daar staan altyd diverse hondas
xl200r ot xl185s voor nette prijzen.
Integenstelling tot 80cc hondas kun je langs de nederlandse-duitse grens nog best wat krygen.
 
mr200r
dick1 20-1-2007 13:53 Print reply
Posts: 971
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]




FOUT

ik ben zelf ook 2-takt gek
maar in de motocross stappen ze allemaal over op 4-takt vanwege gas doseren.

vooral in de zwaardere klassen (250 +) is het erg moeilijk om bochten te maken met 2-takt ivm powerband die in 1 keer begint te knallen, niet zeggen dat het niet zo is want mijn kameraad zit op motocross en Henk Pel en Ties Pol (motocross zaken) zeggen ook dat het zo is


edit :
zoek dus een XR of XL

maarja
als je toch niet op de crossbaan gaat zou ik 2-takt doen :P 2-takt ownt gewoon te zwaar

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 17-1-2007 om 11:35 uur.


jah sukkel tuurlijk zeggen ze dat kunnen ze geld beuren

 
Suzuki tsx 21-1-2007 11:23 Print reply

Posts: 617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: symen
crosser kopen, bij voorkeur een van 2000 of nieuwer.

een mtx spring je doormidden en daar ga je kapot aan door omdat er geen vering in zit.



o ja voor een bedrag van 500 euro?


 
antonhonda 21-1-2007 11:37 Print reply

Posts: 3616
beter ga je op zoek naar een oude honda cr 125 (en 2 tak!)
maar het kost ook weer geld om die te onderhouden maar dat is met elke brommer/motor zo
ik heb zelf ook honda cr 125
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
dick1 21-1-2007 11:49 Print reply
Posts: 971
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Suzuki tsx
[...]



o ja voor een bedrag van 500 euro?




dan kun je beter ff doorsparen
 
verwijderd 21-1-2007 11:50 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Suzuki tsx
[...]



o ja voor een bedrag van 500 euro?




dan zou ik een zo nieuw mogelijke cr125 zoeken, maar bereid je voor op een opknap project.
 
dokocrosser 22-1-2007 16:19 Print reply

Posts: 1433
licht eraan wat je er aan wilt uitgeven anders een 250 viertakt

 
dick1 22-1-2007 17:28 Print reply
Posts: 971
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dokocrosser
licht eraan wat je er aan wilt uitgeven anders een 250 viertakt



hoezo een 4 takt?

 
Tombrom 22-1-2007 17:32 Print reply

Posts: 15925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dick1
[...]


hoezo een 4 takt?



minder onderhoud enzo
 
Frysk 22-1-2007 17:35 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dick1
[...]


jah sukkel tuurlijk zeggen ze dat kunnen ze geld beuren




waarom zouden ze er dan mee crossen
en waarom rijd Mike kras (mee samengewerkt en die zei hetzelfde) ook Suzuki 450 4-takt

@ tombrom
uhhm
nee ?
juist meer onderhoud in de cross...

2 takt zijn er minder onderdelen die slijten maar die genen die slijten kunnen langer mee

bij 4 takt in de motocross anders

maar 4-takt heeft koppel en betere gascontrole

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 22-1-2007 om 17:36 uur.
 
giggitybyte
Neluhz 22-1-2007 18:29 Print reply

Posts: 4032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]




FOUT

ik ben zelf ook 2-takt gek
maar in de motocross stappen ze allemaal over op 4-takt vanwege gas doseren.

vooral in de zwaardere klassen (250 +) is het erg moeilijk om bochten te maken met 2-takt ivm powerband die in 1 keer begint te knallen, niet zeggen dat het niet zo is want mijn kameraad zit op motocross en Henk Pel en Ties Pol (motocross zaken) zeggen ook dat het zo is


edit :
zoek dus een XR of XL

maarja
als je toch niet op de crossbaan gaat zou ik 2-takt doen :P 2-takt ownt gewoon te zwaar

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 17-1-2007 om 11:35 uur.


sorry hoor, maar een xr of xl is neit echt te vergelijken met een echte crossmotor, een crf bijvoorbeeld.

denk dat je beter een cr125 kunt hebben als xr250.

 
De Schout 22-1-2007 18:34 Print reply
Posts: 5327
koop een oude cr500 oid. dingen kosten weinig, want ze zijn niet geliefd, slijten een stuk minder als een 125 2taktje, zijn vaak ook veel minder afgetrapt dan een 125/250 crosser en het loopt aardig

edit: en je hebt een echte crosser en geen wegmotor zoals een xr oid.

Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 22-1-2007 om 18:35 uur.
 
tune tweak fiddle bang bummer
HONDA MTX-TREME 22-1-2007 19:14 Print reply

Posts: 1486
sales is verboden in topics...

Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 22-1-2007 om 19:15 uur.
 

Dit topic is 3047 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved