Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cilinder DT(OM)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 963 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #40730 - cilinder DT(OM)
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1291 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

van bussel 14-1-2007 0:30 Print topicpost

Posts: 695
hallo,

ik ben opzoek naar een nieuwe cilinder voor mijn oude yamaha DT.
het liefst wil ik een laagtoerige, slijtvaste cilinder hebben.
ook moet deze goede prestaties leveren.
de rest van mijn setup is 15mm carb, snelle uitlaat en standaart luchtfilter.

en als het kan ook eentje die niet te duur is:P
 

dree 14-1-2007 0:41 Print reply
Posts: 150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: van bussel
hallo,

ik ben opzoek naar een nieuwe cilinder voor mijn oude yamaha DT.
het liefst wil ik een laagtoerige, slijtvaste cilinder hebben.
ook moet deze goede prestaties leveren.
de rest van mijn setup is 15mm carb, snelle uitlaat en standaart luchtfilter.

en als het kan ook eentje die niet te duur is:P


een yamaha dt50 mx
kheb nog twee goede cilinders liggen een snelle 70 en een orrinele 50 als het een yamaha dt50 mx is
 
Frutje 14-1-2007 1:02 Print reply

Posts: 812
Beter zet je dit in de sales afdeling, kijk bij afdelingen en dan sales hihihihi (K)(b)(
 
Makrolon 14-1-2007 11:44 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frutje
Beter zet je dit in de sales afdeling, kijk bij afdelingen en dan sales hihihihi (K)(b)(



hoezo? hij wil een nieuwe cylinder kopen en vraagt aan jullie welke cylinder aan zijn eisen voldoet k zou niet weten waarom dit in de sales zou moeten
 
KTM 525 EXC Supermoto
Woutjuh 14-1-2007 11:47 Print reply

Posts: 4422
originele cyl is een laagtoerige cilinder, iig bij maat van me wel, en die rijd totaal ori DT.. en die heeft een boel vermogen onderin!
 
veel MT spul te koop!
Kees de Jong 14-1-2007 12:23 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Woutjuh
originele cyl is een laagtoerige cilinder, iig bij maat van me wel, en die rijd totaal ori DT.. en die heeft een boel vermogen onderin!


Onzin, een originele cilinder levert geen boel vermogen.

Een nette en goedkope setup is:

70 airsal
16 mikuni
standaard ontgrenst.

 
7 seconden, of 21 gram
van bussel 14-1-2007 12:29 Print reply

Posts: 695
hoe hard zou dit ong kunnen lopen??.

en dit is dan een alu cilinder toch?
 
van bussel 14-1-2007 12:31 Print reply

Posts: 695
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Woutjuh
originele cyl is een laagtoerige cilinder, iig bij maat van me wel, en die rijd totaal ori DT.. en die heeft een boel vermogen onderin!



een originele cilinder is hartstikke straag en heeft niet tot nouwelijks vermogen
 
Kees de Jong 14-1-2007 12:34 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: van bussel
hoe hard zou dit ong kunnen lopen??.

en dit is dan een alu cilinder toch?


Ja, dat is aluminium.

Zal ongeveer 80 lopen, een originele uitlaat ontgrenzen is trouwens behoorlijk veel werk, je kan ook een standaard snel kopen bij bijvoorbeeld 50cc, alleen maken die vrij veel lawaai.

 
7 seconden, of 21 gram
Woutjuh 14-1-2007 12:40 Print reply

Posts: 4422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kees de Jong
[...]


Onzin, een originele cilinder levert geen boel vermogen.

Een nette en goedkope setup is:

70 airsal
16 mikuni
standaard ontgrenst.


als jij het vergelijkt met wat een hoogtoerige 70 in lage toeren geeft, en een ori setup in lage toeren!
 
veel MT spul te koop!
Kees de Jong 14-1-2007 12:42 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Woutjuh
[...]

als jij het vergelijkt met wat een hoogtoerige 70 in lage toeren geeft, en een ori setup in lage toeren!


70 airsal is niet bepaald hoogtoerig en geeft daarbij veel meer koppel onderin. Eigenlijk heeft elke 70 wel meer koppel onderin dan een standaard 50.

 
7 seconden, of 21 gram
van bussel 14-1-2007 12:42 Print reply

Posts: 695
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kees de Jong
[...]


Ja, dat is aluminium.

Zal ongeveer 80 lopen, een originele uitlaat ontgrenzen is trouwens behoorlijk veel werk, je kan ook een standaard snel kopen bij bijvoorbeeld 50cc, alleen maken die vrij veel lawaai.




ik heb zelf een luhao uitlaat. die maakt idd veel herrie:S

maar dan wordt het denk ik een 70cc airsal

iig bedankt
 
Woutjuh 14-1-2007 12:43 Print reply

Posts: 4422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kees de Jong
[...]


70 airsal is niet bepaald hoogtoerig en geeft daarbij veel meer koppel onderin. Eigenlijk heeft elke 70 wel meer koppel onderin dan een standaard 50.


70 immi is onderin bagger, is eigenlijk waar ik het mee vergelijkte..
 
veel MT spul te koop!
Kees de Jong 14-1-2007 12:45 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Woutjuh
[...]

70 immi is onderin bagger, is eigenlijk waar ik het mee vergelijkte..


Dan weet ik niet wat jij met die cilinders doet als je onderin met een originele 50 meer koppel hebt dan met een 70 airsal?
 
7 seconden, of 21 gram
Woutjuh 14-1-2007 12:48 Print reply

Posts: 4422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kees de Jong
[...]


Dan weet ik niet wat jij met die cilinders doet als je onderin met een originele 50 meer koppel hebt dan met een 70 airsal?

ik weet niet waarmee jij verband legt dat IK iets heb gezegt over een 70 airsal..?
 
veel MT spul te koop!
Kees de Jong 14-1-2007 12:49 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Woutjuh
[...]

ik weet niet waarmee jij verband legt dat IK iets heb gezegt over een 70 airsal..?


Airsal-Eurokit-immitatie? Over welke cilinder heb je het dan?
 
7 seconden, of 21 gram

Dit topic is 1291 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved