Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - vreemd nsr probleempje..!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1053 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #40726 - vreemd nsr probleempje..!
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1547 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Supermotania 14-1-2007 9:54 Print reply

Posts: 340
Lijkt op zuigerveren die langzaam beginnen op te raken.
 
Derbi Senda X-treme 80cc MHR..
NSR_rijder 14-1-2007 13:33 Print reply

Posts: 510
zuigerveren kan het niet zijn zit net een nieuwe cilinder op + zuiger en veren.. hoeveel toeren is normaal om op top te rijden???
 
asbsolute16 14-1-2007 21:35 Print reply

Posts: 2485
met mijn malossi setup haalde ik 10a11k touren

Dit bericht is gewijzigd door St3fan op 14-1-2007 om 21:36 uur.
 
NSR_rijder 15-1-2007 23:50 Print reply

Posts: 510
dan is 12000 toeren met deze vertanding dus nie zo gek?,,

owja wat me ook opviel is dat als ik dan dus volgas geef de toeren omhoog vliegen maar dus juist zachter ga rijden
 
Remco RS 16-1-2007 8:17 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_rijder
dan is 12000 toeren met deze vertanding dus nie zo gek?,,

owja wat me ook opviel is dat als ik dan dus volgas geef de toeren omhoog vliegen maar dus juist zachter ga rijden

nee, de versnelling wordt minder, meer toeren leidt niet meer tot meer versnelling
 
michel_tsx 16-1-2007 10:35 Print reply
Posts: 40
koppeling?

 
http://www.yamaha-motor.co.jp/global/entertainment/papercraft/index.html
NSR_rijder 23-1-2007 20:43 Print reply

Posts: 510
ik heb nu gemerkt dat als ik gewoon volgas blijf geven en dus in toeren vlieg ik op een gegeve moment een klik voel en hem ineens weer oppakt!

wat issut???

gr.
 
Matthijsar50 23-1-2007 22:15 Print reply

Posts: 1029
ik zou denken de koppeling die een beetje slipt, en dat die klik die je hoort het mechanisme is.(hoe heet dat, als ik een open blok voor me hebt kan ik em zo aanwijzen..) en na die klik slipt de koppeling niet meer.. Ik weet er niet het fijne van omdat ik zelf geen testrit kan maken, maar ik zou hier naar kijken..
 
Peugeot 106 rallye ph2!
khpoppema 23-1-2007 22:25 Print reply

Posts: 3199
dit heeft hoogstwaarschijnlijk met je koppeling te maken.

jij hebt een vrij rappe 70 cc merk ik.

en een ori koppeling waarvan de platen niet meer de nieuwste zijn.

oplossing plaatjes vervangen en je veren nakijken.

lengte veer moet 29.5 mm zijn. je kan ook zwaardere veren zoeken of ringen eronder doen.

maar newe platen is geen slecht idee.

gebruik daarna ook het liefst versnellingsbak olie voor honda brommers. (natte plaat koppeling olie)
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
NSR_rijder 23-1-2007 23:26 Print reply

Posts: 510
kannik dan gelijk een 4 plaats dr in gooje ofzo? raden jullie dit aan?

en wat is het voordeel precies?


Gr. en bedankt
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 24-1-2007 1:33 Print reply

Posts: 13700
nee, koppelings huis van een 80 blok nemen, de voordelen zijn dat die 1 plaat extra heeft en hierdoor meer wrijving opbouwt waardoor koppeling minder snel zal slippen
 
khpoppema 24-1-2007 1:47 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_rijder
kannik dan gelijk een 4 plaats dr in gooje ofzo? raden jullie dit aan?

en wat is het voordeel precies?


Gr. en bedankt



je hebt nsr dan kun je het beste een koppeling zoeken van een ns1 dat is 4 plaats en kan direct op je nsr versnellingsbak

maar als jij newe plaatjes erin drukt en evenuteel verzwaarde veren dan kom je zowieso al een heel eind
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
NSR_rijder 24-1-2007 10:27 Print reply

Posts: 510
ik ga dan wel opzoek naar een 4plaats van een 80 blok dan ofzo of ns1

hoe kan je goed zien of deze te erg versleten zijn?


 

Dit topic is 1547 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved