Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Techno uitlaat op standaard NSR?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1104 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4072 - Techno uitlaat op standaard NSR?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 884 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gran turismo 30-5-2002?21:12 Print topicpost
Posts: 735
Dit moest ik ff van iemand vragen.

NSR met:
standaard 50cc cilinder
13mm carburateur
Standaard honda uitlaat
powerfilter
snelle luchtslangen
twv 16 - 38
rijd op brommix
Rijd nu met veel meewind tegen de 80km/u op motorteller, met 7500 toeren.

Hij wilt nu deze uitlaat erop zetten:
uitlaat NSR Tecno Race 61046 56,75

Is deze uitlaat geschikt voor een originele 50cc cilinder?
En hoe hard zal ie er ongeveer mee rijden?

 
Honda MT is gestolen, Maar heb nu een NSR! :)

Martijn 30-5-2002?23:58 Print reply
Posts: 10000
zolang het een 50cc uitlaat is past ie er wel op denk ik...zul je wel wat betere prestaties hebben denk ik...maja..kheb geen nsr dus dat weet ik niet precies...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
MBBBBBB 31-5-2002?07:56 Print reply
Posts: 2340
Ik weet het niet, er is natuurlijk niet veel kracht om die uitlaat goed te gebruiken, maar echt verlies zal er wel niet zijn, dus je kan het proberen misschien werkt het wel heel goed!
Ik hoor het graag

En waar kost die zo goedkoop? Normaal is ie 70 euro ofzo?????
 
Rick 31-5-2002?08:28 Print reply

Posts: 3788
mja tecno werkt wel redelijk lekker op een 50cc hoor je heb alleen onderin geen trekkracht maar bij de 9000 toeren is het echt BWOAAAAAAAAAP
 
Ride like your ass is on fire!!!
Blorn 31-5-2002?09:05 Print reply

Posts: 13825
Quote:
NSR met:
standaard 50cc cilinder
13mm carburateur
Standaard honda uitlaat
powerfilter
snelle luchtslangen
twv 16 - 38
rijd op brommix


een powerfilter met snelle luchtslangen?? :n
 
Steve_ZHC 31-5-2002?09:07 Print reply

Posts: 2716
Quote:
NSR met:
standaard 50cc cilinder
13mm carburateur
Standaard honda uitlaat
powerfilter
snelle luchtslangen
twv 16 - 38
rijd op brommix
Rijd nu met veel meewind tegen de 80km/u op motorteller, met 7500 toeren


80 km p/u met een standaard cilinder?
Dan mag hij denk ik ook wel een 5 of 6 bak hebben...(of hij reed naast een motorscooter)

en twv 16-38?!?
mijn MT trok in het begin met 50 snel, niet opgehoogd en luhao uitlaatje nog maar net de twv 14-40! Maar toen trok die als een 70'je met een top van 80 ofsow...
Dan doet jouw kameraad er vast erg lang over om op die top te komen...

Edit:
Quote:
Originally posted by: MBBBBBB

En waar kost die zo goedkoop? Normaal is ie 70 euro ofzo?????


Zo te zien bij VDH denk ik...

[This message is edited by MT7 Racer on 31-5-2002 09:14]
 
frankarnhe 31-5-2002?09:38 Print reply
Posts: 1213
Op zich rijd het wel iets beter dan de originele uitlaat, maar de powerband bij en techno begint bij de ?8000 toeren en zoveel maakt een originele cilinder niet.
Techno blaast pas echt lekker op 70cc (50 snel)

 
Blorn 31-5-2002?09:43 Print reply

Posts: 13825
frank die snapt het wel
 
Martijn 31-5-2002?11:05 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Originally posted by: frank.arnhem?->honda

Techno blaast pas echt lekker op 70cc (50 snel)



aha...dus jou 50snel is eigenlijk een 70cc??

volgens mij heb ik 4 takt, aangezien ik best grote spoelpoorten heb...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
gran turismo 31-5-2002?13:52 Print reply
Posts: 735
Quote:
80 km p/u met een standaard cilinder?
Dan mag hij denk ik ook wel een 5 of 6 bak hebben...(of hij reed naast een motorscooter)

en twv 16-38?!?
mijn MT trok in het begin met 50 snel, niet opgehoogd en luhao uitlaatje nog maar net de twv 14-40! Maar toen trok die als een 70'je met een top van 80 ofsow...
Dan doet jouw kameraad er vast erg lang over om op die top te komen...


Nee rijd met 4bak, en trekt best aardig op voor een originele cilinder met die twv vind ik.
Mijn MT heeft ook veel lichtere vertanding nodig, anders trekt ie het niet, NSR zal wel beetje anders in elkaar zitten.
Een standaard uitlaat heeft ook best veel tegendruk, daardoor trekt ie hard op, kijk maar naar scooters, trekken tot de 45 wel aardig door en daarna stopt het.

[This message is edited by - ViPER - on 31-5-2002 14:02]
 
Honda MT is gestolen, Maar heb nu een NSR! :)
verwijderd 31-5-2002?19:24 Print reply
Posts: 4082
kheb de posts hierboven niet gelezen, maar ik raad je af om tecno op ori 50 te doen, je zult een erg smallepowerband krijgen (of geen!)
 
gran turismo 31-5-2002?19:48 Print reply
Posts: 735
Ok dan, met welke uitlaat zou ie dan wel harder rijden, of is de originele honda uitlaat de enige uitlaat die het goed doet op een originele 50cc?
 
Honda MT is gestolen, Maar heb nu een NSR! :)
styliz 31-5-2002?23:28 Print reply
Posts: 72
nah

ik heb de homoet en de tecno gehad

homoet is toch meer toeren jagen terwijl de tecno lager in de toeren zijn kracht afgeeft.

Op de malossi gaf dit al een verschil van 10km :S

Tecno loopt opzig best ok op std 50

Zeker voor die prijs!
 
nsr?........... ;)
gran turismo 2-6-2002?01:42 Print reply
Posts: 735
Ik heb nog is gekeken en ik denk dat een techno uitlaat niet zoveel uitmaakt, volgens mij is ie nu niet begrenst op de uitlaat maar meer op de standaard cilinder, ik denk dat dat 80 toch echt wel het maximale is wat uit die cilinder te halen is.

Zou een hogedruk mischien nog wat uitmaken?
op een 50snel schijnt het in ieder geval goed te werken.
 
Honda MT is gestolen, Maar heb nu een NSR! :)
MBBBBBB 2-6-2002?10:50 Print reply
Posts: 2340
Je hebt geen hoge druk voor NSR, moet je hem laten afvlakken!
Dat zal vooral trekkracht zijn dat je daarmee bereikt....
En ik denk dat die originele uitlaat wel redelijk begrenst hoor! Probeer anders een uitlaatje van een vriend ofzo, merk je het verschil!
 

Dit topic is 884 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved