Kijk wat daar staat en doe dat, blijf van je speolpoorten af.
Als je wilt tunen zou ik het bij de uitlaatpoort laten, als je die verbreed tot 67% en hem een mm omhoog vijlt zul je wel degelijk een verschil merken. Neem hier rustig de tijd voor, teken een goeie poortmap en markeer in je cilinder wat er weg moet en wat niet.
Je koppelings segmenten wegen nu ongeveer 85 gram per stuk, meestal varieert het tussen de 80-90. Als je 70 gram over houd zul je al genoeg merken, de rest kun je doen door je veren in te draaien. Zorg zoals degene hier boven me zegt dat je exact hetzelfde gewicht per segment hebt. Let op dat dit van behoorlijk hard staal gemaakt en je dus redelijk zwaar gereedschap moet hebben om het eraf te slijpen/ door te boren.
Je carburatuer kun je beter niet uitboren, ik ben er geen fan van. Je kunt het heel gemakkelijk verneuekn, en het maximum is 14mm, dus niet zo heel veel winst. Dan kun je beter 25 euro investeren in een 15mm.
succes
|