TSX freak |
9-1-2007 18:45 |
Posts: 58 |
binnenrotor rijd nogal zenuwachtig, dus op 50cc zou ik een ori ontsteking aanraden
|
|
|
|
-simon- |
9-1-2007 18:48 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TSX freak
binnenrotor rijd nogal zenuwachtig, dus op 50cc zou ik een ori ontsteking aanraden
ja oke ma slijtage ook meer ofzo?
en waar aan dan?
want zenuwachtig dat hij wat feller op het gas is? en maak het ook uit met weers omstandigheden dat hij met wind tegen eerder terug zakt ofzo omdat het vliegwiel minder massa heeft wat wil blijven draaien?
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
jd boer |
9-1-2007 18:53 |
Posts: 6005 |
idd , meen dat je amper tegen de wind in komt met een binnen rotor
|
|
rs1sprintuhr |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
9-1-2007 18:54 |
Posts: 17929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]
ja oke ma slijtage ook meer ofzo?
en waar aan dan?
want zenuwachtig dat hij wat feller op het gas is? en maak het ook uit met weers omstandigheden dat hij met wind tegen eerder terug zakt ofzo omdat het vliegwiel minder massa heeft wat wil blijven draaien?
tegen wind in valt wel mee, kruklagers gaan wel sneller stuk omdat rotor minder gebalanceerd is dan vliegwiel
|
|
|
|
-simon- |
9-1-2007 18:55 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]
tegen wind in valt wel mee, kruklagers gaan wel sneller stuk omdat rotor minder gebalanceerd is dan vliegwiel
ja maar heb je dit ook nog met een race as? want die heb ik er volgens mij inzitten. ma verder rij eigenschappen wat verandert daar aan?
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
9-1-2007 18:56 |
Posts: 17929 |
je hebt gewoon snellere gasreactie en hij trekt wat makkelijker door dipjes in je afstelling heen, race as maakt weinig uit, heeft niets te doen met je kruklagers
|
|
|
|
-simon- |
9-1-2007 18:58 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
je hebt gewoon snellere gasreactie en hij trekt wat makkelijker door dipjes in je afstelling heen, race as maakt weinig uit, heeft niets te doen met je kruklagers
nee dus als ik een dikke 60km perdag rij om na school te komen en terug(25 tot 30 heen en dan nog terug)is het dus beter een ori ontsteking. of scheelt het nie zo heelveel dat het veel sneller slijt? want ze slijten toch dus of ik ze nou 2 weken eerder ofzo zou moeten vervangen. maar als het echt maanden kan schelen.
Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 9-1-2007 om 18:59 uur.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
jossy |
9-1-2007 18:59 |
Posts: 162 |
is een lichtspoel van een hpi wel genoeg om de verlichting naar behoren te laten werken en de batterij te laden ?
|
|
|
|
-simon- |
9-1-2007 19:00 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jossy
is een lichtspoel van een hpi wel genoeg om de verlichting naar behoren te laten werken en de batterij te laden ?
denk het wel. hier in het dorp rijd er ook 1 met hpi met lichtspoel rond. ma die is dan wel wat verder opgefokt.
maar wat is volgens jullie de beste keuze?
Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 9-1-2007 om 19:03 uur.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Uncle BLAM |
9-1-2007 19:04 |
Posts: 1025 |
ff uitzoeken hoeveel vermogen die lichtspoel levert ( aantal watts )
en dan ff kijken hoeveel watts je lampen bij elkaar gebruiken, als dit overeen komt ( eventueel kleinere lamp monteren ) dan kun je met de binnenrotor verlichtingsspoel gewoon je accu laten bij laden, als je je licht dan aan hebt laad je accu niet bij maar heb je wel verlichting
|
|
een BF teller is sneller |
|
-simon- |
9-1-2007 19:05 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Uncle BLAM
ff uitzoeken hoeveel vermogen die lichtspoel levert ( aantal watts )
en dan ff kijken hoeveel watts je lampen bij elkaar gebruiken, als dit overeen komt ( eventueel kleinere lamp monteren ) dan kun je met de binnenrotor verlichtingsspoel gewoon je accu laten bij laden, als je je licht dan aan hebt laad je accu niet bij maar heb je wel verlichting
maar leveren die dan echt minder? dus kun je het dan nie meer ansluiten als normaal?
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
DT-Dude89 |
9-1-2007 19:10 |
Posts: 223 |
lichtspoel van hpi levererd ongeveer 15 watt. stukken minder dan een gewone lichtspoel. heb het zelf ook, led lampje achter en halogeen lampje van 10 watt van voren.
|
|
|
|
-simon- |
9-1-2007 19:13 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DT-Dude89
lichtspoel van hpi levererd ongeveer 15 watt. stukken minder dan een gewone lichtspoel. heb het zelf ook, led lampje achter en halogeen lampje van 10 watt van voren.
hmm k heb voor 20 watt dacht ik. en achter weet ik niet. en dan moet hij de accu ook nog bijladen. dus dan zal een ori toch beterzijn denk ik
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
PRO TUNING |
9-1-2007 19:14 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]
tegen wind in valt wel mee, kruklagers gaan wel sneller stuk omdat rotor minder gebalanceerd is dan vliegwiel
Krukaslagers gaan juist langer mee,omdat er minder gewicht aanhangt
|
|
|
|
-simon- |
9-1-2007 19:32 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]
Krukaslagers gaan juist langer mee,omdat er minder gewicht aanhangt
ma als het minder goed gebalanceerd is. dan krijgen de lagers grotere klappen.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|