Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - mbx cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 623 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #40654 - mbx cilinder
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1858 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christianos 9-1-2007 21:10 Print reply

Posts: 20445
er is geen malossi 50cc LC
 
black pitbull 10-1-2007 14:57 Print reply
Posts: 181
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
er is geen malossi 50cc LC


maar wat raad je wel aan als 50 cc de ge2 of iets anders of wat voor cil van 70cc

 
christianos 10-1-2007 15:06 Print reply

Posts: 20445
ik raad je zowiezo 70cc aan boven 50cc

Als 70cc zou ik de malossi of parmakit nemen

als 50cc, de GE2 of athena/eurocilindro
 
black pitbull 10-1-2007 15:16 Print reply
Posts: 181
en op welke snelheden moet ik rekenen met 1 van die 3 50cc cil.
 
2takt Gangster 10-1-2007 15:26 Print reply

Posts: 1147
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: black pitbull
en op welke snelheden moet ik rekenen met 1 van die 3 50cc cil.



staan 2 cilinders eigelijk athena/eurocilindro is het zelfde alleen andere naam

ik zou voor de ge2 gaan,
de athena is erg hoogtoerig mijn kameraad heeft er een (op ze nsr)maar eenmaal in ze powerband wel rete snel

je kunt er de 85 wel mee halen met snelle uitlaat en een 18 mm carb oid


Dit bericht is gewijzigd door tsx rider 4- live op 10-1-2007 om 15:28 uur.
 
black pitbull 12-1-2007 21:34 Print reply
Posts: 181
wie weet de slag van een aprilia af1 futura? En wat zijn de afstanden van de blok pennen in de cilinder?


 
khpoppema 12-1-2007 21:41 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: black pitbull
wie weet de slag van een aprilia af1 futura? En wat zijn de afstanden van de blok pennen in de cilinder?





als je een cil van een andere brom pakt, krijg je enorm veel problemen.

of je wilt echt wat bereiken met racen of sprinten.

en als jij gewoon lkkr wil toeren, op leuke snelheid moet je gewoon een nsr cilinder nemen, geen rare dingen gaan doen, dat raden wij je met volle mate af.

50 GE2: 85 km/h
50 athena: ook 85
70 athena 100 ongeveer
70 malossi 110 als het moet.

daarnaast kun je je cilinder ook nog laten tunen.

verder kun je een mbx(80 cc) op mbx plaatsen hierop kunnen ook malossi cilinder (93 cc) retesnel.

en je kan ook kiezen voor een ns1 blok, 75 cc maar rete snel met ori ns1 uitlaat.
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
black pitbull 13-1-2007 22:07 Print reply
Posts: 181
ik kan een eurocilinder kopen 50cc voor nsr die over de 100 moet gaan. Hij is getuned. Zou dit mogelijk zijn en zou het ook kunnen met een ge2
 
geert-nsr 13-1-2007 22:16 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: black pitbull
ik kan een eurocilinder kopen 50cc voor nsr die over de 100 moet gaan. Hij is getuned. Zou dit mogelijk zijn en zou het ook kunnen met een ge2

zou ook kunnen met ge2 als jij hem tuned en goeie uitlaat (opmaat) uitlaat eronderhangt mej n 18 mm carb.
snelheid ligt niet alleen aan je cilinder he. rest van de setup speelt ook mej
 
black pitbull 16-1-2007 17:10 Print reply
Posts: 181
is een kundo een beetje goede uitlaat voor een mbx 50 ac. Wil later nog een ge2 cilinder erop zetten. Dus is dit een goede uitlaat ervoor? Ja en voor eerst m'n orginele cil.
 

Dit topic is 1858 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved